پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی گوشی ۱X آلکاتل همراه با هات اسپات وای فای LINKZONE

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی گوشی ۱X آلکاتل همراه با هات اسپات وای فای LINKZONE

آلکاتل با دستی پر از گوشی های ارزان قیمت با اندروید 8.1 به نمایشگاه MWC 2018 آمده است. یکی از این گوشی ها آلکاتل x1 است.

گوشی آلکاتل 1 ایکس که مجهز به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو است با  قیمت بسیار ناچیز 100 یورو ارائه می شود. این گوشی همچنین مجهز به Android Oreo Go Edition است که استفاده از اندروید 8 را برای گوشی هایی با سخت افزار حتی به شدت ضعیف ممکن می‌سازد. جذاب‌ترین مشخصات این گوشی ارزان قیمت یک نمایشگر 5.3 اینچی با نسبت 18:9 و یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی آن است.

بسته به منطقه قابل عرضه شما، این گوشی می تواند از یک دوربین اصلی 13 یا 8 مگاپیکسلی استفاده کند. همچنین دوربین مذکور قادر به ضبط ویدیوهای Full HD با قابلیت تثبیت کننده الکترونیکی تصویر همراه با حالت‌های عکاسی Photo Booth و Social Square است. دوربین سلفی این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با فلاش است. البته متاسفانه این دوربین فاقد پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره می باشد.

آلکاتل 1X قدرت سخت افزاری بالایی ندارد. این گوشی مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای نامشخص است و ظرفیت رم آن در مدل استاندارد تنها 1 گیگابایت است. البته یک نسخه دیگر مجهز به رم 2 گیگابایتی نیز وجود دارد اما هردو گوشی دارای ظرفیت حافظه داخلی یکسان  16 گیگابایت هستند. البته از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کنند.

وضوح 480×960 پیکسلی برای یک نمایشگر با ابعاد 18:9 حتی برای یک گوشی در رنج 100 یورو بسیار کم به نظر می رسد. ظرفیت باتری گوشی آلکاتل 1X نیز 2460 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است. نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت این گوشی با قیمت‌های 100 و 110 یورو به فروش خواهد رسید.

هات اسپات آلکاتل LINKZONE

هات اسپات آلکاتل LINKZONE دارای سرعت Cat. 12 است و می‌تواند سرعت دانلود حداکثری 600 مگابیت بر ثانیه‌ را داشته باشد. البته هات اسپات آلکاتل دارای یک پاور بانک است که با آن می توانید گوشی یا تبلت خود را نیز شارژ کنید. باتری 4300 میلی‌آمپری این محصول 150 گرمی می‌تواند تا 15 ساعت کارایی  داشته باشد. با هر بار شارژ با وای فای روشن نیز تا 300 ساعت  به حالت آماده باش درخواهد آمد.

البته همچنین می توان اشاره کرد که مدل Cat. 7 آن تنها 85 گرم وزن دارد. این مدل مجهز به یک پاور بانک 2150 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 8 ساعت استفاده شود یا 200 ساعت در حالت آماده باش قرار داشته باشد. هر دو مدل هات اسپات وای فایی در کانال‌های 2.4 گیگاهرتزی یا 5 گیگاهرتزی ایجاد می کنند و تا 100 مگابیت بر ساعت سرعت را در اختیار کاربران قرار می دهد. LINKZONE آلکاتل مدل های Cat. 12 و Cat. 7 اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.