پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی گوشی ال جی ایکس ۴ با نمایشگر ۵.۳ اینچی

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی گوشی ال جی ایکس ۴ با نمایشگر ۵.۳ اینچی

شرکت ال جی یکی دیگر از گوشی های جدید خود را با نام LG x4 معرفی کرد. این گوشی هوشمند بعنوان یک گوشی پایین رده معرفی شده است و گفته میشود که دارای قیمتی مناسب و ارزان است. این گوشی به یک صفحه نمایش 5.3 اینچی مجهز است.

شرکت ال جی چندی پیش از یک گوشی ارزان قیمت به نام LG X4 + رونمایی کرد. همه در حیرت نسخه اصلی این گوشی مانده بودند و منتظر عرضه آن بودند. این درحالی بود که بعد ها شایعاتی از رونمایی یک گوشی ال جی با همین نام میشنیدیم که انتظار می رفت یک گوشی میان رده نباشد. حالا شرکت ال جی این گوشی را رونمایی کرد که دارای همان ظاهر مدل قبلی یعنی ایکس 4 پلاس میباشد، در حالیکه از نظر سخت افزار داخلی متفاوت می باشد.

برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند عبارتند از تاییدیه نظامی MIL-STD-810G که مدل پیشین نیز از آن بهره مند بود. همچنین این مدل از کابل HD DMB پشتیبانی میکند که میتواند به شما تجربه جذاب تماشای تلویزیون بر روی نمایشگر گوشی را هدیه کند. ال جی 4 ایکس یک نمایشگر 5.3 اینچی دارد که با رزولوشن HD ونسبت 16:9 عرضه شده است. در این مدل هم مثل مدل قبلی از یک تراشه اسنپدرگون 425 استفاده شده است که به همراه یک رم 2 گیگابایتی و یک حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی خود نمایی میکند.

یکی از تغییرات ایجاد شده در این مدل کیفیت دوربین آن است. شرکت ال جی از یک دوربین پشت با سنسور 8 مگاپیکسلی در کنار یک فلش LEDاستفاده کرده است و برای دوربین سلفی یک سنسور 5 مگاپیکسلی را جایگزین کرده است. این دستگاه قدرت خود را از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت دریافت میکند. ال جی 4 ایکس به اندروید نسخه 7.0 مجهز است و قابلیت ارتقا به نسخه 7.1.2 را دارا میباشد. سنسور اثر انگشت یکی از نکات این گوشی پایین رده محسوب میشود که به شما امکان پرداخت LG PAY  را نیز میدهد. این دستگاه از اینترنت 4G پشتیبانی میکند و مجهز به بلوتوث نسخه 4.2 ، وای فای 802.11 b/g/n و ان اف سی میباشد. این گوشی همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و قرار است در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.