پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی نوکیا ۷ پلاس مجهز به پردازنده هشت هسته ای و دوربین دوگانه؛ میان رده ای قدرتمند

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی نوکیا ۷ پلاس مجهز به پردازنده هشت هسته ای و دوربین دوگانه؛ میان رده ای قدرتمند

اچ ام دی گلوبال نوکیا 7 پلاس را که اولین گوشی هوشمند بر پایه اندروید وان است در کنگره جهانی موبایل بارسلون در معرض دید همگان قرار داد.

در حال حاضر بیشتر سازندگان گوشی از نمایشگر های ابعاد 16:9 استفاده میکنند و این موضوع خیلی متعارف و معمولی است، با این حال نوکیا به سمت و سوی استفاده از نمایشگر های نسبتا عریض تری با ابعاد 18:9 سوق پیدا کرده است تا بتواند به طور جدی تری در دنیای گوشی های هوشمند به رقابت بپردازد.

اچ ام دی به سمت استفاده از نمایشگر های بدون حاشیه روی آورده است و میتوان گفت یکی از تفاوت های عمده این گوشی نمایشگر کم حاشیه آن است. نوکیا 7 پلاس از یک نمایشگر 6.0 اینچی از نوع LCD  با کیفیت 1080*2160 بهره می ببرد و توسط  تراشه قدرتمند اسنپدراگون 660  با پردازنده هشت هسته ای قدرت می گیرد که قادر است پاسخ نیازهای شما را با توجه به گفته های سازندگان حتی در حد یک گوشی پرچم دار برآورده کند در حالیکه نوکیا 7 پلاس جزو گوشی های میان رده محسوب میشود.

از دیگر مشخصات فنی قرار گرفته بر روی این گوشی میتوان به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات اشاره  کرد. این گوشی همچنین شما را قادر میسازد تا توسط یک کارت حافظه میکرو SD به حافظه آن اضافه کنید.

نوکیا 7 پلاس به یک باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که به گفته نوکیا :  قادر است با هر بار شارژ تا دو روز شما را بی نیاز از شارژ مجدد کند. در نوکیا 7 پلاس خبری از فناوری شارژر بی سیم نیست، اما این گوشی از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی میکند.

همانطور که گفتیم این گوشی مبتنی بر اندروید وان است، برای همین هم به طور پیش فرض بر روی اندروید اوریو ران شده است و قرار است بعد از انتشار نسخه P اندروید این محصول جدید به طور خودکار به روز رسانی شود. گوگل ادعا میکند که گوشی های مبتنی بر اندروید وان ایمن ترین گوشی های هوشمند موجود هستند.

اگر بخواهیم وارد سایر جزئیات این محصول شویم متوجه میشویم که نوکیا 7 پلاس از قابلیت های زیادی همچون فناوری صدای 360 درجه ای “Nokia OZO” ، استاندارد IP54 به منظور مقاومت در برابر پاشیدگی آب و گردو غبار، یو اس بی نوع C و بلوتوث ورژن 5.0 برخوردار است.

نوکیا 7 پلاس مانند بیشتر گوشی های هوشمند جدید از یک دوربین دوگانه پشتی بهره میبرد که متشکل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.7 و یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.6  است. این دوربین از لنز زایس بهره گرفته است تا بتواند شما را در گرفتن تصاویری با کیفیت بالا یاری کند. از دیگر ویژگی های دوربین اصلی میتوان به قابلیت Bothie، حالت پرتره، فوکوس خودکار تشخیص فاز، زوم دو مرحله‌ای اپتیکال و فلاش ال ای دی اشاره کرد. دوربین سلفی قدرتمندی با سنسور 16 مگاپیکسلی برای این گوشی تعبیه شده است که شما را در ثبت هر چه بهتر لحظات ناب زندگیتان یاری میکند. این دوربین دارای دیافراگم F/2.0 میباشد.

درست است که شما با یک گوشی میان رده روبرو هستید اما همانطور که پیش از این اشاره کردیم این گوشی واقعا قدرتمند است و سازندگان در این محصول از هوش مصنوعی بهره برده اند. این هوش مصنوعی به شما اجازه میده تا تصاویر متحرک خلق کنید.

نوکیا 7 پلاس قرار است از ماه آوریل یعنی در اسفند ماه در دو رنگ مشکی و سفید آماده فروش شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.