پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی مایکروسافت سرفیس بوک ۳

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی مایکروسافت سرفیس بوک ۳

معرفی مایکروسافت سرفیس بوک 3
صفحه جداشونده ای که می تواند طراحی و نقاشی را برای هنرمندان بهتر کند

Surface Book 3 با طراحی جدید رادیکال شکل  همراه شده است که دارای صفحه کلید قابل جدا شدن با یک صفحه در پشت است که می تواند برای طراحی و یادداشت برداری با قلم استفاده شود.

برای مشاهده و خرید بهترین سرفیس ها  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید

 

خبرنگاران توانستند به اخبار جدید این محصول طبق طرحی که به موسسه  ثبت اختراع ارائه داده دست پیدا کردند . این تصاویر  یک رایانه را نشان می دهد که شباهت زیادی به صفحه Surface Book با صفحه کلید جداشده دارد.

آنچه آن را از مدل های قبلی Surface Book مجزا می کند این است که در کنار صفحه کلید فضای کوچکی برای استفاده از قلم برای نوشتن یادداشت و یا طراحی وجود دارد. همچنین این مدل سازگار با نوشتن با دست طراحی شده است.

این مدل یعنی  Surface Book 3 ابزاری بسیار مفید برای هنرمندان و طراحان گرافیک و همچنین برای هر کسی باشد که ترجیح می دهد نوشتن یادداشت ها را با دست انجام دهد.

یک جهش جدید جسورانه
اگر این صفحه کلید جداشونده جدید به واقع برای Surface Book 3 یا دستگاه مشابهی آمده باشد، می تواند باعث  استقبال مشتریان از این نوآوری مایکروسافت در طراحی باشد که ما احساس کردیم محصولات Surface اخیر فاقد آن بوده اند.

به عنوان مثال Surface Pro 7 و Surface Laptop 3 که به تازگی معرفی شده اند، دو دستگاه بودند که در مقایسه با نسل قبلی خود تنها شاهد تغییرات جزئی بوده اند.

گمانه زنی ها این است که این محصول جدید در اوایل سال 2020 معرفی می شود، گرچه مایکروسافت رسماً آن را اعلام نکرده است.

در ضمن این فقط یک حق ثبت اختراع است و بسیاری از حق ثبت اختراعات هرگز به عنوان محصولات نهایی معرفی  نمی شوند. اگر Surface Book 3 در حال آمدن باشد ، هیچ تضمینی در مورد صفحه کلید قابل جدا شدن جدید وجود نخواهد داشت.

با این وجود ، ما امیدواریم که مایکروسافت انتقاداتی را درباره آخرین دور دستگاه های Surface را شنیده باشد و این قصد را داشته باشد در هنگام طراحی محصولات پرچمدار خود تغییرات بزرگی را انجام دهد.

اگر اینگونه نباشد ، ممکن است شور و اشتیاقی که قبلا برای دستگاه های جدید Surface وجود داشت به طور جدی از بین می روند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.