پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی مادربورد جدید X۴۷۰GTN بایوستار در سایز mini-ITX

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی مادربورد جدید X۴۷۰GTN بایوستار در سایز mini-ITX

کمپانی Biostar با بروزرسانی X370GTN مادربورد قدیمی خود را برای چیپ‌ست‌های X470 و به عنوان  X470GTN رونمایی کرد.

شرکت Biostar به تازگی محبوب‌ترین مادربورد mini-ITX بازار یعنی X370GTN را که در یک رده‌بندی خاص تولید شده بود را دوباره بهینه‌سازی و در بروزرسانی جدید آن‌ را به چیپ‌ست X470 و سوکت AM4 تجهیز کرده است.

معمولا  از یک مادربورد mini-ITX انتظار چندانی وجود ندارد زیرا در این محصولات به دلیل فضای کم و کوچکتر شدن محصول، معمولا اکثر امکانات جانبی حذف می‌شود. اما نکته جالب اینجاست که  در مادربورد جدید تولید شده توسط Biostar همه‌ی امکانات مورد نیاز کاربران اعم از پشتیبانی کامل از پردازنده‌های Ryzen 2000، پشتیبانی از Precision Boost 2، پشتیبانی از StoreMI و همچنین کاهش مصرف کلی برق وامکانات دیگری را شامل می شود . به گفته کمپانی Biostar این محصول جدید همچنین بروزرسانی‌های دیگری نیز دریافت کرده است که در بین آنها می‌توان تغییر در اجزای سازنده را نام برد که افزایش بهره‌وری و همچنین بهبود‌هایی در بخش صوتی از قابلیت های آن است.

در اینگونه مادربورد‌ها معمولا با مشکل کمبود فضای کافی برای تعبیه قطعات روبرو هستند، در این محصول نیز  تنها ۲ درگاه نصب رم وجود دارد که بر خلاف مدل‌های قبلی قادر به پشتیبانی رم‌های DDR4 تا فرکانس ۳۲۰۰ می باشند.

در اینجا باید یاد‌آوری کنیم  که Biostar در این محصول از درگاه USB 3.1 (از نوع ۱۰Gbps) استفاده نکرده و به جای آن محصول ذکر شده را به کنترل‌های ASM2142 مجهز کرده است. بخش اتصال شبکه نیز از  فناوری Realtek NIC بهره می برد. برای درگاه PCIe نیز فقط یک درگاه از نوع PCIe 3.0 x4 M.2 که با تعبیه یک محافظ فلزی دیده می شود و ۲ هدر ویژه نورپردازی RGB روی مادربورد نیز وجود دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.