پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی لپ تاپ های گیمینگ دل سری G؛ با قیمت بسیار مناسب

سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی لپ تاپ های گیمینگ دل سری G؛ با قیمت بسیار مناسب

لپ تاپ های گیمینگ دل سری G در سه مدل G5 ،  G3 و G7 با قدرت پردازش بالا و البته قیمت مناسب به صورت رسمی معرفی شدند.

همانطور که می دانید 2 عامل وجود دارد که با وجود امکان پذیر بودن اجرای همه ی بازی ها بر روی لپ تاپ ها، آن ها را محدود کرده است که این دو عامل شامل نوع بازی و کیفیت اجرای آن است. در این زمینه می توانیم از ضرب المثل قدیمی که می گوید: هر چه پول بدی آش میخوری، استفاده کنیم چرا که اگر شما یک لپ تاپ 500 دلاری را خریداری کرده باشید مطمعنا چنین لپ تاپی توانایی این را ندارد که جدیدترین بازی ها را با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کند اما برعکس، اگر شما یک لپ تاپ 2 هزار دلاری را خریداری کنید با توجه به مبلغی که پرداخت کرده اید این لپ تاپ مطمعنا قادر خواهد بود تا جدید ترین بازی ها را با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کند و از داشتن چنین لپ تاپی لذت خواهید برد.

اما شاید همه ی کاربران چنین بودجه ی مالی نداشته باشند تا بخواهند چنین لپ تاپ هایی را خریداری کنند . شرکت دل نیز دارای لپ تاپ هایی با برند Alienware در دنیای بازی ها می باشد که دارای قیمت های بسیار بالایی هستند که بعضی از کاربران قادر به خریداری آنها نیستند .

در این راستا شرکت دل به تازگی این مسئله را حل کرده است به گونه ای که با ارائه ی لپ تاپ های گیمینگ خود در سری G این امکان را برای کاربرانی که قادر نیستند مبلغ زیادی را برای خرید لپ تاپ های گیمینگ پرداخت کنند فراهم کرده است.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم لپ تاپ های گیمینگ دل سری G در سه مدل G5  ، G3 و G7 توسط شرکت دل رونمایی شدند که مدل پایه ی این لپ تاپ های گیمینگ مدل G3 است. این مدل در دو نسخه ی متفاوت 15 و 17 اینچی به همراه کارت گرافیک GTX 1050 عرضه شده است و علاوه بر این کاربران می توانند مدل G3 لپ تاپ های گیمینگ را به همراه نسل هشتم پردازنده های Core i7 اینتل و همچنین درایو های دوگانه با هارد جامد خریداری کنند.

جدا از مدل پایه ای لپ تاپ های گیمینگ دل ، افرادی که به دنبال لپ تاپ هایی با قدرت پردازش بالا هستند می تواند از دو مدل بالاتر از G3 یعنی مدل های G5 و G7 استفاده کنند، این دو مدل از لپ تاپ های گیمینگ دل به همراه کارت گرافیک GTX 1060 و همچنین نسل هشتم پردازنده های Core i7 اینتل عرضه شده اند. همچنین این دو مدل از لپ تاپ ها دارای درایو دوگانه و هارد جامد می باشند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.