پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x۳۶۰ ؛ سخت افزار قدرتمند با طراحی زیبا

یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x۳۶۰ ؛ سخت افزار قدرتمند با طراحی زیبا

اچ‌پی از لپ‌تاپ جدید خود با نام ZBook Studio x360 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ دارای طراحی بسیار زیبا و قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای می‌باشد، به علاوه این سیستم با ظرفیت حداکثری 32 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده است.

در واقع HP محصول جدید خود یعنی لپ‌تاپ ZBook Studio x360 را مخصوصا برای کاربران حرفه‌ای تولید کرده است، آنان که به دنبال یک دستگاه قابل‌حمل و کانورتیبل با توانایی پردازش‌های سنگین هستند. ZBook Studio x360 طراحی شبیه به محصولات مصرفی و مشخصاتی مشابه کامپیوترهای مخصوص ایستگاه‌های کاری دارد. این رویکرد HP همانند کاری است که سال گذشته با ZBook X2 انجام داد.

این محصول فوق‌العاده از پردازنده و مشخصات سخت‌افزاری خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ را که از پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل (با شش هسته پردازشگر) و حتی چیپ‌های قدرتمند سری Xeon استفاده می‌کنند همراه با کارت گرافیک Quadro P1000 انویدیا، تا 4 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی PCIe NVMe و تا 32 گیگابایت حافظه رم سفارش دهند. همچنین ZBook Studio x360 مجهز به یک نمایشگر 15.6 اینچی لمسی 4K همراه با قلم هوشمند “Wacom AES” با پشتیبانی از 4 هزار سطح مختلف حساس به فشار و همین‌طور دو دکمه قابل تنظیم می‌باشد تا کاربران ارتباط عمیق‌تری با دستگاه برقرار کنند. در ادامه باید به قابلیت چرخش 360 درجه‌ای صفحه‌نمایش اشاره کنیم. باتری این لپ‌تاپ با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 16 ساعت قدرت دستگاه را تأمین کند و ظرف 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود.

این لپ‌تاپ جدید HP علاوه بر پشتیبانی از ویندوز 10 دارای دو پورت USB 3.0 ، یک پورت HDMI و دو پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 3 می‌باشد. در این مدل x360 همراه با سنسور اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره اختیاری “Windows Hello” به طور کامل امنیت دستگاه شما را تضمین می‌کنند. حتی کاربران می‌توانند با فشردن یک دکمه حالت مخصوص صفحه خصوصی را فعال کنند.

در ادامه شرکت HP چند محصول دیگر خود را از جمله زدبوک 15، زدبوک 15 وی، زدبوک 17 و “ZBook Studio” معرفی کرد که در ماه آینده به فروش خواهند رسید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.