پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی قبل از رونمایی رسمی Honor V۳۰ Pro

یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی قبل از رونمایی رسمی Honor V۳۰ Pro

معرفی قبل از رونمایی رسمی Honor V30 Pro

Honor V30 Pro پرچمداری از شرکت آنر می باشد . این گوشی جدید که هنوز مشخص نیست چه زمانی معرفی می‌شود امروز در شبکه اجتماعی چینی ظاهر شد .

 

برای مشاهده و خرید گوشی های هواوی  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی های هواوی  اینجا کلیک نمایید.

 

طبق اطلاعات در آینده ای نه چندان دور با دو گوشی مختلف روبرو خواهیم بود، V30 و V30 Pro که هر دو مثل V20 از یک سلفی پانچی درون صفحه‌نمایش بهره می‌بردند. Honor V30 Pro از طراحی زیبا، بدنه‌ی خوش‌ساخت، عملکرد سریع و عاری از کُندی و شارژدهی فوق‌العاده بهرمند شده است که از ویژگی‌های مهم عضو جدید خانواده‌ی V محسوب می‌شود. ویژگی چشمگیر و قوت اصلی Honor V30 Pro دوربین آن است؛ جایی‌که پرچم‌دار چینی‌ها به‌واسطه‌ی نوآوری‌هایی مانند به‌کارگیری دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با بزرگ‌نمایی اپتیکال 5 برابری، خود را از انبوه رقبا متمایز می‌‌‌کند.این گوشی به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگرمجهز شده اند.

ضمنا قطر حاشیه‌ی لبه‌ی پایین آن به‌میزان قابل توجهی درمقایسه‌با پی 20 پرو کاهش یافته است؛ به‌طوری‌که اکنون، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه با 6.6 درصد افزایش به 88.6 درصد می‌رسد و با ابعاد بسیار مناسب و وزن 192 گرمی راحت‌ در دست جای می‌گیرد.

نمایشگر 6.47 اینچی اولد Honor V30 Pro کشیده‌تر از گذشته شده و حالا نسبتی 19.5 به 9 بین طول و عرض آن برقرار است.این نمایشگر قابلیت روشنایی 650 نیت دارد که کاملا رضایت‌بخش است .

V30 Pro طبق انتظار، با اندروید 9 پای روانه‌ی بازار شده است؛ اما چینی‌ها از نسخه‌ی 9.1 رابط کاربری EMUI در این گوشی بهره گرفته‌اند.

V30 Pro ثبت آنی چندین عکس با نوردهی‌های مختلف و تلفیق آن‌ها و ضبط ویدئوهای 4K و اجرای روان بازی‌های سنگین، همگی به بهره‌گیری گوشی از پردازنده‌ای قدرتمند مشروط است و برای اجرای این کارها از پردازنده 990Kirin   قدرت می‌گیرد که ویژگی 5G نیز را به همراه دارد.

دوربین اصلی بخش پشتی بسیار جذاب‌ است و در حالی‌که این روزها از وضوح 64 مگاپیکسلی با سنسور GW1 ساخت سامسونگ صحبت در میان است،‌ در اینجا از یک دوربین 60 مگاپیکسلی یاد شده است که هنوز شرکت سازنده آن مشخص نیست. درکنار برآمدگی دوربین نیز به‌ترتیب فلش LED دوگانه و حسگر سه‌بعدی ToF دیده می‌شوند.

گوشی هوشمندی با پردازنده‌ی بهینه‌ی 7 نانومتری و نمایشگر +FHD و صدالبته باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعتی، احتمالا شارژدهی بسیار مناسبی نیز خواهد داشت؛ به‌‌ویژه اگر این دستگاه یکی دیگر از پرچم‌داران هواوی باشد. همچنین شارژر بی‌سیم 15 واتی نیز دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.