پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی سیگما از لنز ۲۴-۱۴ میلی‌متری F۲.۸ را برای دوربین‌های فول‌فریم

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی سیگما از لنز ۲۴-۱۴ میلی‌متری F۲.۸ را برای دوربین‌های فول‌فریم

سیگما لنز جدید خود را که از سری ART سیگما هستند، مخصوص عکاسان مناظر طبیعی و شهری عرضه کرد.

شرکت ژاپنی سیگما از عضو جدید لنز‌های ART خود رو‌نمایی کرد. این لنز جدید با نام اولتراواید 14-24mm F2.8 HSM Art از سه المان FLD در کنار سه المان SLD بهره می‌برد که البته یک المان غیرکروی و با کیفیت 80 میلی‌متری که به منظور افزایش توانایی عبور نور در لنز جدید تعبیه شده است این محصول را کامل می کند. قبلا نیز جای این لنز در دوربین‌های عکاسی فول فریم خالی بود که حالا سیگما این جای خالی را پر کرده است. این لنز  ۲۴-۱۴ میلی‌متری F2.8 مخصوص عکاسان مناظر و ژانر Landscape طراحی شده است.

این لنز جدید دارای قبلیت‌های منحصر‌به‌فردی از جمله دیافراگم 9 تیغه‌ای و حداقل فاصله فوکوس  ۲۶ سانتی‌متری و وزن ۱.۲ کیلوگرمی می‌باشد. طبق گفته‌ی مدیران شرکت سیگما، در این لنز جدید راه ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل این لنز به طور کامل بسته شده است.

لنز های سیگما از خانواده‌ی ART طی چندین سال گذشته به عنوان محبوب‌ترین سری‌های لنز عکاسی معرفی شده‌اند. قیمت رقابتی آنها و کیفیت بالای ساخت آنان باعث می‌شود این لنز‌های ART در مرکز توجه کاربران قرار بگیرند. لنز ۲۴-۱۴ میلی‌متری جدید سیگما در مراحل توسعه برای سنسور‌های ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد. به این ترتیب انحراف موجود در آن در زمان فوکوس بی نهایت، کمتر از 1 درصد خواهد بود. این لنز در هنگام استفاده بر‌روی دوربین‌های کانن، از قابلیت تصحیح انحراف لنز این دوربین‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

این لنز جدید قابلیت استفاده بر روی تمام دوربین‌های فول فریم کانن، نیکون و سیگما را دارا می‌باشد. تمامی نمونه‌های این لنز جدید در کارخانجات آیزو در ژاپن تولید خواهند شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.