پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی تبلت های T۱ آلکاتل مخصوص کودکان

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی تبلت های T۱ آلکاتل مخصوص کودکان

در آستانه نمایشگاه MWC 2018  شرکت آلکاتل از تبلت هایی ارزان قیمت و مخصوص کودکان با نام های Alcatel T1 7 و Alcatel T1 10 رونمایی کرد. اندازه این تبلت ها به ترتیب 7 و 10 اینچ می باشد.

با وجود این که گنگره جهانی موبایل بارسلونا هنوز رسما آغاز به کار نکرده است آلکاتل و سایر شرکت های حوزه فناوری آغاز به معرفی محصولات خود کرده اند. لازم به ذکر است که دو تبلت جدید این شرکت که در کنار سایر گوشی های هوشمندش ارائه شده است از محتوای از پیش نصب شده ی مخصوص کودکان برخوردار است.

مدل 7 اینچی این تبلت مجهز به نمایشگری با وضوح 1024×600 پیکسل، رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایتی حافظه داخلی است . همچنیناین تبلت قابلیت پشتیبانی حافظه میکرو اس دی را نیز دارد. در مقابل مدل 10 اینچی این تبلت دارای نمایشگری با وضوح 1280×800 پیکسل به همراه رم 1 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

هر دو تبلت دارای پردازنده ی 4 هسته ای Mediatek MT8321 با سرعت 1.3 گیگاهرتز و دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی بدون فلاش هستند. دوربین جلوی تبلت های 7 و 10 اینچی  به ترتیب VGA و 2 مگاپیکسل است. بنا بر آنچه گفته شد به نظر نمی رسد عکاسی با این تبلت ها عکس با کیفیتی را ارائه دهد.

باتری این تبلت ها به ترتیب 7 و 10 اینچ برابر 2580 و 4000 میلی آمپرساعت است که برای هر کدام به ترتیب عمر 7 و 8 ساعت در روز را ارائه می دهند. سیستم عامل هردو تبلت اندروید 8.1 است و از قابلیت Eye Care بهره مند هستند. این قابلیت باعث می شود تا نور آبی ساتع شده از سطح نمایشگر در شرایط نوری کم کاهش پیدا کند تا موجب جلوگیری از آسیب به چشم شود. همچنین دارای انواع بازی های مخصوص کودکان ، یک اپلیکیشن دوربین و یک پنل کنترل والدین برای اعمال محدود سازی است.

قیمت تعیین شده از طرف شرکت سازنده برای این تبلت ها 70 و 100 یورو می باشد. همچنین یک کیبورد بلوتوثی برای مدل 10 اینچی خود در نظر گرفته است. در نهایت قرار است این تبلت ها بعد از نمایشگاه MWC 2018 با رنگ های مشکی پرمیوم و مشکی مایل به آبی وارد بازارهای آسیایی ، آمریکای لاتین و اروپایی شوند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.