پربازدیدترین مطالب

معرفی برندها

معرفی تاریخچه کمپانی وسترن دیجیتال

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰

معرفی تاریخچه کمپانی وسترن دیجیتال

معرفی تاریخچه کمپانی وسترن دیجیتال

شرکت وسترن دیجیتال جزء یکی از بزرگترین و مهم ترین کمپانی های مربوط به زمینه ساخت و عرضه هارد دیسک و تجهیزات ذخیره سازی در جهان به شمار می رود و همچنین به طور کلی در رابطه با تاریخچه کمپانی وسترن دیجیتال اینگونه می توان بیان کرد که این شرکت آمریکایی در سال 1970 میلادی توسط شخصی به نام آلوین فیلیپس شروع به کار کرد.

این شرکت در ابتدا جنرال دیجیتال نام داشت اما پس از گذشت زمان نام این کمپانی به وسترن دیجیتال نیز تغییر کرد و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اولین محصولات تولید شده در این شرکت مربوط به تجهیزات آزمایشگاهی ماسفت و ساخت تراشه های ماشین حساب می باشد؛ در ادامه این مقاله در رابطه با محصولات کمپانی وسترن دیجیتال بیشتر صحبت خواهیم کرد. ( خرید هارد اینترنال وسترن دیجیتال )
 

توضیحاتی در مورد محصولات شرکت وسترن دیجیتال

شرکت وسترن دیجیتال محصولات مختلف و متنوعی در رابطه با هارد دیسک تولید کرده است که می توان به هارد دیسک های قرمز اشاره کرد که این محصول فوق العاده در سال 2012 میلادی روانه بازار شد؛ کاربرد اصلی این هارد دیسک ها مربوط به سیستم های خانگی و مشاغل کوچک است.

یکی دیگر از محصولات مهم ساخته شده در کمپانی وسترن دیجیتال هارد دیسک های بنفش است که در سال 2014 میلادی به بازار عرضه شد و همچنین کاربرد اصلی این مدل از هارد دیسک ها مربوط به سیستم های نظارت تصویری می باشد.

در رابطه با هارد دیسک های سبز شرکت وسترن دیجیتال اینگونه می توان بیان کرد که این محصولات از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این مدل از هارد دیسک های کم صدا با محیط زیست بسیار سازگار هستند.

در رابطه با ویژگی های هارد دیسک آبی رنگ کمپانی وسترن دیجیتال اینگونه می توان بیان کرد که این محصولات سرعت کارکرد بسیار خوبی دارند و در کل این مدل از هارد دیسک ها برای فعالیت های عادی و روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

در رابطه با هارد دیسک های مشکی رنگ شرکت وسترن دیجیتال به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات دارای بهترین سرعت و عملکرد هستند و همچنین در مورد انجام بازی های کامپیوتری و محاسبات سنگین ریاضی از این مدل هارد دیسک به طور کامل استفاده می شود. (خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال)

در رابطه با هارد دیسک های طلایی رنگ شرکت وسترن دیجیتال می توان به میزان ظرفیت این محصولات اشاره کرد که شامل 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت، 6 ترابایت، 8 ترابایت، 10 ترابایت و 12 ترابایت است.

از دیگر ویژگی ها و خصوصیات هارد دیسک شرکت وسترن دیجیتال می توان به این نکته اشاره کرد که این محصولات 49 درصد برق کمتری نسبت به بقیه هارد دیسک های موجود در بازار مصرف می کنند.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و کاربردی که در رابطه با تاریخچه و محصولات کمپانی وسترن دیجیتال خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما با خواندن این توضیحات می توانید در رابطه با تاریخچه و محصولات این کمپانی اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.