پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ، با این گوشی ها بازی کردن را تجربه کنید

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ، با این گوشی ها بازی کردن را تجربه کنید

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ، با این گوشی ها بازی کردن را تجربه کنید

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ کدامند؟ گوشی مخصوص بازی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان قیمت در بازار وجود دارد؟ این سوالات و موارد مختلف دیگری در ذهن کاربران و علاقه مندان به انجام بازی با استفاده از گوشی های هوشمند به وجود می آید.
همانگونه که می دانید ورود به دنیای جذاب بازی با استفاده از گوشی های هوشمند می‌ تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند. امروزه بخش زیادی از افراد برای تلف کردن اوقات فراغت خود و تفریحات سالم به سراغ خرید گوشی گیمینگ می روند. بازی های موبایلی با تنوع بالا و جذابیت بی نظیری که دارند برای طیف گسترده ای از افراد می توانند جالب باشند.
اینکه تصور کنید برای خرید گوشی گیمینگ سامسونگ باید هزینه‌ های بسیار زیادی پرداخت کنید کاملا اشتباه است. امروزه گوشی های ارزان قیمت مخصوص بازی توسط سامسونگ و برندهای دیگر نیز به بازار عرضه می‌ شوند. کافی است که شناخت کافی از ویژگی های یک گوشی گیمینگ به دست آورده و انتخاب خود را از میان محصولات متنوع موجود در بازار انجام دهید. با ما همراه باشید تا به شما در این زمینه کمک کنیم.

مهمترین ویژگی های یک گوشی گیمینگ کدامند؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ بپردازیم، ابتدا لازم دانسته ایم که ویژگی های یک گوشی مخصوص بازی را بیان کنیم.

بدون شک هر گوشی گیمینگ باید دارای ویژگی های خاصی بوده تا بتوان با استفاده از آن، بروزترین بازی ها را اجرا نمود. در حال حاضر انواع مختلفی از گوشی های گیمینگ ارزان قیمت تا گران قیمت توسط سامسونگ به بازار عرضه شده که انتخاب هر کدام از آن ها می‌ تواند برای کاربران جذاب باشد. از گوشی‌ های معمولی و میان رده گرفته تا گوشی های پرچمدار هر کدام به شما امکان انجام بازی های موبایلی را می دهند. از جمله مهمترین ویژگی هایی که یک گوشی گیمینگ سامسونگ باید داشته باشد، موارد زیر هستند.

تراشه قدرتمند، یک ویژگی کاربردی در گوشی های گیمینگ

بدون شک نخستین ویژگی که در ساخت گوشی‌ های گیمینگ یا مخصوص بازی در نظر گرفته می شود، استفاده از پردازنده قدرتمند خواهد بود. عملا انجام بازی های بروز و با کیفیت بدون داشتن پردازنده و تراشه استاندارد غیر ممکن است. امروزه تمام گوشی های گیمینگ مخصوص بازی مجهز به پردازنده های مدرن بوده تا کاربر بتواند با سرعت بالایی مشغول به انجام بازی ها شود. فراموش نکنید اگر از پردازنده پایین رده یا میان رده استفاده شود، لازم است که با مراجعه به بخش تنظیمات، کیفیت بازی را بر روی کمترین حالت بگذارید.

شارژدهی زیاد

اگر ویژگی های یک گوشی گیمینگ را بخواهیم بررسی کنیم در گام بعدی باید به سراغ کیفیت باتری و میزان شارژدهی آن برویم. استفاده از باتری دوگانه از جمله ویژگی‌ های سخت‌ افزاری به شمار می رود که طراحان تلاش می کنند بر روی گوشی های گیمینگ آن را مد نظر قرار دهند. این ویژگی به گونه ای است که در یک گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می تواند در دو سلول جداگانه دو باتری با ظرفیت های ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت را قرار دهد. بهره‌ گیری از این فناوری موجب می‌ شود برای مدیریت انرژی جهت تقسیم شارژ بین سخت افزار و سلول ها از شکاف به وجود آمده استفاده نماید.

از سیستم خنک کننده نباید غافل شد

مکانیزم خنک کننده ویژگی مهم دیگر در ساخت بهترین گوشی های گیمینگ محسوب می‌ شود. با توجه به اینکه هنگام انجام بازی های موبایلی تا حد زیادی قطعات سخت افزاری گوشی ها درگیر می شوند، لازم است که با هدف به پایین آوردن دمای CPU بتوان از یک مکانیزم خنک کننده با کیفیت بالا بهره مند شد.
در خرید بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ سعی کنید نوع سیستم خنک کننده را بررسی کرده تا اطمینان حاصل نمایید در بلند مدت و هنگامی که قصد انجام بازی بدون وقفه را دارید مشکلی برای دستگاه شما به وجود نمی آید.

حالت های مختلف بازی

تصور اینکه بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ از حالت بازی برخوردار نباشد تقریبا غیر ممکن است.

یک گوشی گیمینگ کامل لازم است که از انواع حالت های بازی بهره مند بوده تا کاربر بتواند جذابیت بالایی را در هنگام بازی کردن تجربه نماید. سامسونگ برای گوشی های خود و بهبود گیم پلی آن ها تلاش کرده است از Game Launcher استفاده کند. با بهره گیری از این ویژگی می توان بازی ها را ساماندهی نمود. علاوه بر این گوشی های گیمینگ سامسونگ با ویژگی های دیگری نیز شما را یاری می کنند تا بتوانید در هنگام انجام بازی تنظیمات مورد نظر را اعمال کرده و از جذابیت بالایی برخوردار شوید.

بهره‌ مندی از نسخه بروز سیستم عامل

همانگونه که می دانید سیستم عامل گوشی های گیمینگ سامسونگ، اندروید است. برای اینکه بتوانید از بروزترین بازی ها و باکیفیت ترین آن ها استفاده کنید، لازم است که سیستم عامل دستگاه شما بروز باشد. برند سامسونگ و شرکت های دیگر به صورت دوره ای بروزرسانی های لازم را برای گوشی های گیمینگ و سایر گوشی ها ارائه می دهند. به محض دریافت پیام بروزرسانی سیستم عامل گوشی، سعی کنید آن را دانلود کرده و سیستم عامل دستگاه خود را بروز نمایید. با آپدیت سیستم عامل گوشی می توانید از ویژگی های بیشتری جهت بازی کردن برخوردار شوید.

جک هدفون

با وجود این که جک هدفون از روی گوشی های پرچمدار در چند وقت اخیر حذف شده است ولی سامسونگ به دنبال آن است که گوشی های گیمینگ خود را همچنان مجهز به این ویژگی نماید. با توجه به اینکه هدفون های سیمی برای گیمرها انتخابی مناسب تر هستند و از تاخیر کمتری برخوردارند، این قابلیت باید بر روی گوشی های گیمینگ قرار داشته باشد. فناوری بی سیم برای هدفون ها همچنان آنگونه که باید و شاید نتوانسته است سرعت بالای خود را نشان دهد. شاید تاخیر چند میلی ثانیه ای برای گیمرها موجب شود که در یک مسابقه حساس بازی برده را با باخت عوض کنند. علاوه بر این هدفون های سیمی بادوام تر، سبک تر و ارزان قیمت تر هستند.

بلندگوهای دوگانه استریو

هنگامی که محو تماشای فیلم می‌ شوید یا غرق در انجام بازی‌ های موبایلی هستید، صدای آن ها تا حد زیادی می‌ تواند تاثیر گذاری خود را نشان دهد. به همین علت در بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ باید بلندگوهای استریو را مشاهده نمایید. هر مقدار که صدا افزایش یابد باید به همان اندازه نویز کمتری به گوش بشنوید. سامسونگ توانسته در این زمینه عملکرد موفقی داشته باشد. برخی مواقع طراح ترجیح می دهد که در جلوی گوشی از بلندگوهای استریو استفاده کرده تا مستقیما صدای بازی به گوش گیمر هدایت شود.
مواردی که عنوان کردیم برخی از ویژگی های بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ هستند. در کنار این گزینه ها می توان بهره مندی از امکانات نرم افزاری منحصر به فرد جهت انجام بازی را نیز در نظر گرفت. در مواقعی کاربر هنگام انجام بازی علاقه ای به دریافت اعلان پیام ها ندارد. به همین دلیل لازم است که امکان نرم افزاری در اختیار وی قرار گیرد تا بتواند در هنگام انجام بازی اپلیکیشن ها را محدود کرده و دریافت اعلان ها را قطع نماید.

مقدار رم گوشی و حافظه داخلی

حافظه رم در کنار پردازنده می تواند به شما تضمین دهد که اجرای بازی ها به بهترین شکل صورت می گیرد.

برای انتخاب بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ علاوه بر پردازنده لازم است که حافظه رم را نیز در نظر بگیرید. هر اندازه مقدار رم بالاتر باشد، قدرت اجرای بازی ها و سرعت انجام آن ها نیز بیشتر می‌ شود. به همین علت کاربر بدون هیچگونه لگ و کندی و کاملا روان می تواند روی به انجام بازی بیاورد.
حافظه داخلی نیز به شما کمک می کند تا بتوانید جهت ذخیره سازی دیتای بازی به راحتی عمل کنید. گیمرها حداقل به یک گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیاز دارند.

بهترین صفحه نمایش برای گوشی گیمینگ

تصور اینکه گوشی گیمینگ شما دارای قدرت سخت افزاری زیاد ولی صفحه نمایش بی کیفیت باشد نیز آزار دهنده است. در تولید بهترین گوشی های گیمینگ تلاش می شود از صفحه نمایش امولد یا سوپر امولد استفاده کنند. علاوه بر این صفحه‌ نمایش‌ های OLED نیز امروزه با رزولوشن بالایی که دارند، می توانند تصاویر را به بهترین شکل ممکن نمایش دهند. یک گوشی گیمینگ ترجیحا باید دارای نرخ رفرش ریت بالا در حدود 90 یا ۱۲۰ هرتز باشد.

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ تا سال ۲۰۲۳

حال می توانیم به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ بپردازیم. با بررسی نکات فوق قادر هستید که خرید خود را از میان طیف گسترده محصولات ارائه شده توسط سامسونگ انجام دهید. از نظر کارشناسان ما، گزینه های زیر به عنوان بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ می توانند انتخاب شوند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

اگر بخواهیم بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را معرفی کنیم باید در سری اس محصولات این برند گزینه های مختلفی را جستجو نماییم. سامسونگ گلکسیulrta  S22 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ شناخته می‌ شود. بهره‌ مندی از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن شگفت انگیز 3038×1440 و همچنین نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز به خوبی بیان می‌ کند که این گوشی از نظر نمایشگر پاسخگوی نیازهای گیمرها است.

علاوه بر این صفحه نمایش Dynamic Amoled که برای این گوشی انتخاب شده با پشتیبانی از HDR10+ شما را یاری خواهد کرد که سخت ترین بازی ها را با کاهش تاخیر به صورت پر جنب و جوش و کاملا روان اجرا نمایید. این گوشی ارائه شده توسط سامسونگ با دو مدل پردازنده در جهان عرضه شده است. نسخه جهانی دارای پردازنده Exynos 2200 بوده و برای آمریکا پردازنده ای از شرکت Qualcomm و از نوع Snapdragon 8 gen 1 انتخاب شده است.
مدل های مختلفی که سامسونگ برای ارائه این گوشی در نظر گرفته شما را یاری می کند تا بتوانید بسته به نیاز خود از فضای داخلی با ظرفیت ۱ ترابایتی نیز استفاده نمایید. تراشه بکار رفته به خوبی می‌ تواند در کنار رم ۱۲ گیگابایتی جدیدترین بازی ها را با کیفیت بالا به راحتی اجرا نماید. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی این گوشی نصب شده تا کاربر یک روز کامل بتواند مشغول به انجام بازی مورد نظر خود باشد. علاوه بر این کاربر می تواند از ویژگی های مخصوص بازی نیز بر روی گوشی گلکسی s۲۲ اولترا بهره‌ مند شود. به عنوان مثال قادر هستید برای پخش جریانی بازی های کنسولی با مراجعه به Xbox Game Pass مایکروسافت از طریق داده های اینترنتی یا وای فای از ویژگی های جذابی بهره ببرید.
سامسونگ بر روی این محصول خود قلم بهبود یافته S pen را قرار داده و کاربر قادر است که با تاخیر بسیار کم به اجرای بازی ها با استفاده از آن بپردازد. فراموش نکنید که سامسونگ فناوری Game Booster را بر روی این گوشی پرچمدار خود قرار داده و معیارهای مختلفی مانند دمای دستگاه، میزان استفاده از آن و حافظه موجود تحت کنترل قرار می گیرند. به همین علت کارایی و عمر باتری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این نکته را نیز در نظر بگیرید که از نظر دوربین و کیفیت فیلمبرداری نیز گوشی گلکسی اس ۲۲ الترا حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. به هیچ عنوان نگران کاهش سرعت بازی در استفاده بلند مدت از این گوشی نباشید. پردازنده به کار رفته نوع، حافظه داخلی و حافظه رم به خوبی می توانند سنگین ترین بازی ها را اجرا کرده و آن را به صفحه نمایش بی نظیر گوشی انتقال دهند.

گلکسی Z Fold 3

اگر برای خرید بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ محدودیت بودجه ندارید، توصیه ما به شما انتخاب Z FOLD 3 است. این محصول ارائه شده توسط سامسونگ را می‌ توان یکی از قدرتمندترین گوشی های تاشو در جهان دانست. با توجه به امکانات بی نظیری که سامسونگ برای این گوشی خود در نظر گرفته است، به راحتی می توانید با استفاده از آن مشغول به انجام بازی های مختلف شوید.

استفاده از تراشه با کیفیت برای ساخت گوشی زد فولد 3 موجب شده است تا در هنگام انجام پردازش‌ های سنگین به هیچ عنوان عملکرد گوشی دچار اختلال نشود. این گوشی سامسونگ با صفحه نمایش 7.6 اینچی می‌ تواند تجربه ای شگفت انگیز و بسیار باکیفیت را برای کاربران فراهم نماید. این صفحه‌ نمایش از نوع Dynamic Amoled 2x بوده و با رزولوشن بالا جزئیات را به خوبی در اختیار شما قرار می دهد.
از دیگر ویژگی هایی که گوشی سامسونگ گلکسی Z FOLD 3 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ معرفی می کند، بهره گیری از تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ است. این گوشی مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی بوده و به واسطه بهره‌ مندی از اسپیکرهای استریو با فناوری AKG در هر زمینه قدرت بالای خود را نشان می دهد. فراموش نکنید که این محصول از قلم استایلوس سامسونگ پشتیبانی می کند.
کاربرانی که به دنبال خرید بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ هستند و قصد انتخابی وسوسه انگیز را دارند، می توانند به سراغ Galaxy Z Fold 3 بروند. این گوشی در نسخه‌ های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی از نظر حافظه ذخیره سازی به بازار عرضه می شود.

گلکسی اس ۲۳ اولترا، گوشی گیمینگ غول پیکر

سامسونگ هر ساله با ارائه بهترین گوشی های گیمینگ و پرچمدار خود کاربران را از تغییراتی بی نظیر شگفت زده می کند. امسال نیز با رونمایی از گوشی اس ۲۳ اولترا مشخص شده که این کهکشانی به واسطه بهره مندی از تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ می‌ تواند یک محصول شگفت انگیز برای انجام بازی ها باشد. چیپست قرار گرفته شده بر روی گوشی گلکسی S23 ultra را می توان از قدرتمندترین نسخه هایی در نظر گرفت که امروزه بر روی گوشی های اندرویدی می توان آن را مشاهده نمود.

با توجه به استفاده از این چیپست می توانید عملکرد پردازشی بی نظیر و گرافیکی فوق العاده ای را هنگام انجام بازی ها با استفاده از آن مشاهده نمایید. این پرچمدار در کنار سخت افزارهای منحصر به فردی که دارد از یک صفحه نمایش Dynamic Amoled 2x نیز بهره مند بوده و با اندازه ۶.۸ اینچ و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌ تواند در این زمینه نیز حرف نخست را بزند. سامسونگ برای مجهز کردن این گوشی گیمینگ و پرچمدار خود از رزولوشن QHD استفاده کرده و پشتیبانی آن از  HDR10+ نیز به خوبی بیان می کند که در هر زمینه ای می توان منتظر عملکرد بی نظیر این گوشی باشیم. تراکم پیکسلی صفحه نمایش گوشی سامسونگ اس ۲۳ اولترا نیز 500 پیکسل بر هر اینچ است.
یکی دیگر از قابلیت هایی که موجب شده است این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های مخصوص بازی سامسونگ شناخته شود، قدرت شارژدهی باتری آن خواهد بود. باتری قرار گرفته شده بر روی این گوشی با توجه به بهینه‌ سازی سخت افزاری و قابلیت های نرم افزاری، دوام بسیار بیشتری نسبت به سایر گوشی های پرچمدار از خود نشان می دهد.
اگر به دنبال تجربه لذت بخش در انجام بازی های موبایلی هستید، توصیه ما به شما خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا است.

گلکسی زد فولد ۴، بهترین گوشی تاشو جهان

گوشی گلکسی زد فولد ۴ نه تنها بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ می تواند باشد بلکه لیاقت این را داشته که در میان بهترین گوشی های دنیا خود را قرار دهد. نسبت به نسل قبلی گوشی های تاشو، سامسونگ این محصول خود را بسیار کاملتر روان بازار می‌ کند. نمایشگر بزرگتر، قدرت سخت افزاری بیشتر و طراحی بهتر را می توان از جمله ویژگی‌ های این پرچمدار ارائه شده توسط سامسونگ در نظر گرفت.

صفحه نمایش ۷.۶ اینچی که برای این گوشی پرچمدار انتخاب شده با تراکم پیکسلی ۳۷۳ پیکسل بر هر اینچ و رزولوشن ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ کیفیت بالایی از خود نشان می دهد. پنل قرار گرفته شده بر روی این گوشی از نوع x2  Foldable Dynamic Amoled بوده و با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و همچنین HDR10+، عملکرد بی نظیری در این زمینه خواهد داشت.
یکی دیگر از ویژگی هایی که موجب شده است گلکسی زد فولد ۴ به عنوان گزینه ما در میان بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ قرار گیرد، تراشه قدرتمند به کار رفته در ساخت آن به شمار می رود. سامسونگ تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون ۸ را برای این محصول خود انتخاب کرده و از نظر گرافیکی و پردازشی می توان عملکرد عالی از آن مشاهده نمود. کاربر در هنگام انجام بازی‌ های محبوب مانند Call of Duty می تواند فضای بسیار جذابی را مشاهده نماید. دید بهتری که در هنگام استفاده از این گوشی دارید تجربه بازی را برای شما لذت بخش تر می کند.

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت سامسونگ

مواردی که تاکنون عنوان کردیم از جمله گوشی های گران قیمت گیمینگ سامسونگ هستند. با این حال بخش زیادی از کاربران توانایی خرید محصولات فوق را ندارند. به همین علت به دنبال خرید گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان قیمت هستند. از میان بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۳ که دارای قیمت مناسب هستند، می‌ توان گزینه های زیر را در نظر گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی A51

از میان گوشی های ارزان قیمت گیمینگ سامسونگ می توان بهترین گزینه را گلکسی A51 در نظر گرفت. با توجه به اینکه سامسونگ برای این محصول خود از پردازنده اگزینوس ۹۸۰ استفاده کرده است، می توان سرعت و عملکرد پردازشی مناسبی در هنگام انجام بازی ها مشاهده نمود. علاوه بر این سامسونگ به خوبی توانسته است با به کارگیری حافظه UFS2.1 سرعت اجرای بازی و اپلیکیشن ها را در این گوشی هوشمند افزایش دهد. کاربر می‌ تواند این گوشی را با حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار نسخه ۶ گیگابایتی خریداری صفحه نمایش Super AMOLED که برای این گوشی هوشمند انتخاب شده دارای اندازه ۶.۵ اینچی بوده و هنگام کار کردن با آن هیچگونه ایرادی مشاهده نمی کنید. سامسونگ برای صفحه نمایش این گوشی ارزان قیمت گیمینگ انتخابی هوشمندانه انجام داده و به سراغ Infinity_o رفته است.
با بررسی های انجام گرفته مشخص شده است که هیچ مشکلی در انجام بازی هایی مانند کال آف دیوتی و پابجی در استفاده طولانی مدت وجود ندارد. شاید تنها نکته منفی که برای کاربران آزاردهنده باشد، استفاده از بلندگوی تکی بر روی این گوشی باشد. فراموش نکنید قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A51 این امکانات را کاملا توجیه می کند.

سامسونگ گلکسی A23

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ارزان قیمت گیمینگ سامسونگ هستید، می توانید این محصول را نیز در نظر داشته باشید.

گلکسی A23 به لطف بهره مندی از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD برای کاربران و علاقه مندان به بازی های موبایلی انتخابی مناسب است. این صفحه‌ نمایش با نرخ رفرش ریت ۹۰ هرتزی عملکردی عالی برای انجام بازی و تماشای محتوا از نتفلیکس نیز ارائه می دهد. با توجه به به کارگیری تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ می‌ توان یکپارچه سازی مناسبی با سیستم عامل در این گوشی مشاهده نمود. علاوه بر این سامسونگ این گوشی خود را با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در بازار عرضه کرده تا کاربران بتوانند از نظر فضای ذخیره سازی نیز یک محصول مناسب در اختیار داشته باشند. 8 هسته قرار گرفته شده برای این گوشی پردازش را به بهترین شکل انجام می دهند.
از دیگر ویژگی هایی که می تواند برای گیمرها حائز اهمیت باشد، شارژدهی دستگاه است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که برای این گوشی سامسونگ در نظر گرفته شده پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. علاوه بر این قیمت مناسب گوشی Galaxy A23 سامسونگ نیز مزید بر علت شده است تا این محصول فروش بالایی در بازار به خود اختصاص دهد.

بهترین گوشی گیمینگ میان رده سامسونگ

بدون تردید انتخاب گوشی میان رده می تواند جذابیت های بیشتری برای کاربران داشته باشد. با توجه به اینکه میان‌ رده‌ ها عملکردی نزدیک به گوشی های بالارده و پرچمدار دارند، می توانید با انتخابی صحیح به خواسته خود دست پیدا کنید. از میان بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ می توان موارد زیر را در دسته میان رده های مخصوص بازی قرار داد.

گلکسی A73

به هنگام رونمایی از گوشی گلکسی a73 این محصول سامسونگ گرانترین میان رده شناخته می‌ شد. سازنده کره ای تلاش کرده که برای گیمرها ویژگی های مختلفی را در این گوشی قرار دهد.

برخی از ویژگی‌ های پرچمداران را در گوشی گلکسی A73 می توانید مشاهده نمایید. به عنوان مثال صفحه نمایش Super AMOLED Plus که برای این گوشی در نظر گرفته شده است با اندازه ۶.۷ اینچی و رزولوشن FHD+ جزئیات را به بهترین شکل مقابل دیدگان کاربر قرار خواهد داد. این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل در اینچ بوده و عملکرد شگفت‌ انگیزی را ارائه می دهد. قلب تپنده میان رده کهکشانی عرضه شده توسط سامسونگ مجهز به پردازنده ۶ نانومتری اسنپدراگون 778 بوده که در بین گوشی های میان رده می تواند حرف نخست را بزند. به لطف استفاده از این تراشه، کاربر هنگام انجام بازی هایی مانند کال آف دیوتی و پابجی می‌ تواند آن ها را بر روی حالت گرافیکی High قرار داده و نهایت لذت را ببرد. علاوه بر این گوشی سامسونگ Galaxy A73 به واسطه بهره گیری از باتری با حجم بالا یعنی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژدهی بسیار مناسبی را خواهد داشت. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ از محصولات میان‌ رده هستید، می توانید گلکسی A73 را در نظر بگیرید.

گلکسی A53

در حالت کلی گوشی های سری A سامسونگ انتخابی جذاب برای کاربران هستند. از میان آن‌ ها می‌ توان یک گوشی کوچک با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی انتخاب نمود. سامسونگ گلکسی A53 با بهره‌ گیری از صفحه نمایش سوپر امولد قادر است که پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بوده و جزئیات را به بهترین شکل در مقابل دیدگان شما قرار می‌ دهد.

تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ که برای این گوشی انتخاب شده است با قرار گرفتن در کنار رم ۸ گیگابایتی سرعت بی‌ نظیری در پردازش بازی ها خواهد داشت. علاوه بر این حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای کاربران می تواند مناسب باشد. فراموش نکنید که گوشی سامسونگ گلکسی a53 در نسخه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی نیز در بازار عرضه می‌ شود این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی میزان شارژ های مناسبی خواهد داشت.
تراشه گوشی سامسونگ a53 از فناوری ۵ نانومتری ساخته شده که تا همین چند سال قبل شما می توانستید آن را بر روی پرچمدارهای سری S مشاهده نمایید.

پیشنهادهای دیگر برای خرید گوشی مخصوص بازی

مواردی که عنوان کردیم می توانند بهترین انتخاب برای گوشی های گیمینگ سامسونگ باشند. در عین حال بدون تردید گزینه‌ های دیگری نیز هستند که انتخاب آن ها می تواند برای گیمرها مناسب باشد. به عنوان مثال از گوشی های بالارده می توان به گلکسی اس ۲۳ پلاس اشاره کرد. علاوه بر این گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE نیز می‌ تواند انتخابی کاربردی به شمار رود. در میان گوشی های ارزان قیمت مخصوص بازی نیز گوشی گلکسی a13 و همچنین F12 مناسب هستند. از بین گوشی های میان رده نیز می توانید به سراغ گلکسی M52 بروید.

سوالات متداول

پردازنده اگزینوس برای بازی بهتر است یا اسنپدراگون؟
سرعت پردازنده های اسنپدراگون بسیار زیاد است. در طرف مقابل پردازنده های سطح بالای اگزینوس در اجرای بازی ها عملکردی مناسب دارند.
سامسونگ بر روی پرچمدارهای خود از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می کند.
ویژگی های گوشی گیمینگ سامسونگ کدامند؟
یک گوشی گیمینگ باید از پردازنده قوی، صفحه نمایش با کیفیت و باتری با ظرفیت بالا برخوردار باشد.
ارزان ترین گوشی مخصوص بازی سامسونگ چه نام دارد؟
از میان گوشی های گیمینگ ارزان قیمت سامسونگ می توانید گلکسی a23 و همچنین گلکسی a51 را خریداری کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.