پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مشخصات و رندرهای نوکیا ۱ پلاس فاش شد

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

مشخصات و رندرهای نوکیا ۱ پلاس فاش شد

Nokia 1 Plus یک گوشی ارزان قیمت از برند نوکیا که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. در عین حال ویژگی ها و مشخصات آن در فضای مجازی منتشر گردیده است. خبرها حاکی از آن است که ظاهرا نوکیا این گوشی اندرویدی ارزان قیمت را در  MWC 2019 معرفی خواهد کرد.

باتوجه به نزدیک شدن زمان برگزاری نمایشگاه MWC بارسلونا بازار خبرها نیز پیرامون آن شدت خواهد گرفت. تنها انتظار از رونمایی گوشی نوکیا 9 بود که اچ ام دی گلوبال قبل تر آن را وعده داده بود و ظاهرا این تنها گوشی از برند معروف نوکیا نخواهد بود که در نمایشگاه MWC 2019 نظاره گر کاربران قرا گیرد.

اطلاعاتی که در دست است گویای آن است که اچ ام دی در صدد معرفی یک گوشی ساده و جذاب است. این گوشی هوشمند نسل جدید از سری برند نوکیا 1 است که  ظاهرا نوکیا نام آن را 1 پلاس خواهد نهاد. با شناخت این کمپانی در سیاست نام گذاری محصولات خود می توان فهمید که نوکیا 1 پلاس نیز همانند اجداد خود کوچکترین عضو خانواده نوکیا خواهد بود.

بنا بر اطلاعات منتشر شده نوکیا 1 پلاس شامل قابلیت هایی از قبیل یک طراحی ساده از پنل جلویی گوشی آینده نوکیا به همراه برخی مشخصات کلیدی است. لازم به ذکر است که مشخصات فنی این محصول؛ جدید و به روز نیست اما در عین حال نوکیا 1 پلاس بسیار پیشرفته تر از مدل های قبل از خود خواهد بود. ین گوشی مجهز شده به صفحه نمایشگری با وضوح 480×960 پیکسلی و بهره مندی از نسبت ابعاد مرسوم 19:8 می باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی منوط به اندازه نمایشگر این گوشی منتشر نگردیده است اما  گفته شده که ظاهرا مجهز به تراکم پیکسلی 213  DPIمی باشد. شایان ذکر است به دلیل دارا بودن ابعاد بلند این محصول نوکیا 1 پلاس یک دیوایس 5 اینچی خواهد بود.

مرکز تفکر و قدرت این گوشی را تراشه ای با ساختار ساده به نام Mediatek MT6739WW بر عهده گرفته است. در واقع تراشه ای چهار هسته ی Cortex-A53 با بهره مندی از سرعت کلاک 1.5 گیگا هرتزی در کنار پردازشگر گرافیکی 570 مگا هرتزی PowerVR GE8100 بهره گرفته است علاوه بر این دارای رم 1 گیگابایتی نیز خواهد بود. این گوشی اجرا کننده سیستم Android Go گوگل است به این معنا که درمقایسه با گوشی های ارزان قیمت روان تر و پایدارتر عمل می کند. یعنی  نوکیا 1 پلاس به اندروید 9 پای Go Edition مجهز گردید است.

تا به حال اطلاعاتی راجع به مشخصاتی مثل دوربین و ظرفیت باتری این گوشی ارزان قیمت منتشر نشده است. باتوجه به شواهد می توان قیمت این مدل گوشی را در حدود قیمت 100دلار تخمین زد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.