پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

محبوب ترین لپ تاپ های ۲۰۲۰ در ایران

پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

محبوب ترین لپ تاپ های ۲۰۲۰ در ایران

محبوب ترین لپ تاپ های 2020 در ایران
در دنیای امروزه بسیاری افراد برای ارتباط و گذراندن امور شخصی، کاری و تجاری خود از دستگاههای هوشمند مانند کامپیوترها ، لپ تاپ ها و موبایل ها استفاده می نمایند و در این بین لپ تاپ ها نقش تعیین کننده ای برای خود ایجاد نموده اند.ما در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های سال 2020 که در ایرانی میتوان تهیه نمود را برای شما بیان نماییم.تا بتوانیم گام موثر در خرید اینترنتی بهینه شما داشته باشیم.

 

 

محبوب ترین  لپ تاپ های 2020 در ایران با محبوب ترین  لپ تاپ های 2020 در دنیا کمی متفاوت می باشد ما در این مقاله تلاش کرده ایم لپ تاپ های موجود در ایران را بررسی نماییم تا بتوانید بهترین خرید را برای خود انجام دهید.

لپ تاپ ایسوس سری X40

در صدر این فهرست لپ تاپ ایسوس سری X540 قرار دارد که محبوبیت بسیاری در ایران دارد و می توان گفت این سری از لپ تاپ ها با رنج های مختلف در بازار موجود می باشد. . این سری  معمولاً با مشخصات سخت ‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع ، خود را با شرایط بسیاری از خریدارن مطابقت داده است.این سری از نوت بوک های ایسوس با نام ویوبوک شناخته می شوند که بدنه آنها آلمینیومی می باشد و وزن بیشتر این دستگاهها در رنج 2 کیلوگرم و صفحه نمایش آنها 15.6 اینچی FULLHD می باشد.

ما خرید لپ تاپ ایسوس سری X540 را به شما پیشنهاد می نماییم.

لپ تاپ لنوو سری L340

بدون شک لنوو یکی از تولید کنندگان بزرگ لپ تاپ در دنیا می باشد که تبحر بسیاری در ساخت لپ تاپ های میان رده دارد و سری L340 نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.این سری از لپ تاپ های لنوو دارای بدنه پلاستیکی از جنس مرغوب که قابلت لکه پذیری کمتری نسبت به سری های گذشته دارد می باشد.بیشتر تولیدات این سری دارای صفحه نمایش 15.6 با صفحه نمایش TN می باشند.این لپ تاپ لنوو در رنج های مختلف با رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد.
ما خرید لپ تاپ لنوو سری L340 را به شما پیشنهاد می نماییم.

لپ تاپ ایسوس سری UX

این سری از لپ تاپ های ایسوس نیز از محبوترین لپ تاپ های بازار می باشد که با نام زنبوک شناخته و ازسری محصولات زیبا و شکیل «ایسوس» است که از امکانات سخت‌افزاری بسیار خوب و صفحه‌نمایش با دقت تصویر Full-HD برخوردار می باشد.این سری از لپ تاپ های ایسوس از قویترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد که توانسته با قیمت بالا محبوبیت خاصی برای خود کسب نماید.
ما خرید لپ تاپ ایسوس سری UX را به شما پیشنهاد می نماییم.

لپ تاپ ایسر سری A315

ایسر از دیگر تولید کنندگان لپ تاپ می باشد که سابقه طولانی در تولید لپ تاپ دارد و می توان آن را از قدیمی ترین های این حوزه نامید.سری A315 از دیگر محبوب های بازار ایران می باشد که طرفداران بسیاری دارد.  این سری  معمولاً با مشخصات سخت ‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع خود را با شرایط بسیاری از خریدارن مطابقت داده است.
ماخرید لپتاپ ایسر سری A315 را به شما پیشنهاد می نماییم.

فروشگاه آترامارت مفتخر است با فروش اقساطی لپ تاپ  با برندهای مختلف و گارانتی های معتبر گامی در سهولت خرید شما مشتریان عزیز برداشته باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.