پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی ۲۷UQ۷۵۰ با رزولوشن ۴K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۸

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی ۲۷UQ۷۵۰ با رزولوشن ۴K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

ال جی از مانیتور 27 اینچی دیگری به نام 27UQ750 با نرخ نوسازی 144 هرتزی و رزولوشن 4K رونمایی کرد. این مانیتور برای کار و بازی و بر اساس پنل نوع VA طراحی شده است. این به معنای رنگ های زنده و زاویه دید گسترده است. از طیف رنگی 95% DCI-P3، روشنایی 400 نیت و نسبت کنتراست 3000:1 پشتیبانی می کند. زمان پاسخ 5 میلی‌ ثانیه خاکستری به خاکستری امکان نمایش محتوای پویا و ویدیو را فراهم می‌ کند.

ویژگی های اصلی مانیتور LG 27UQ750:

در مانتیور LG 27UQ750 از یک پنل 27 اینچی VA استفاده شده است که رنگ های زنده را نمایش می دهد. به علاوه اینکه زوایای دید وسیعی را نیز ارائه می دهد. وضوح 4K و نرخ تازه سازی بالا در این مانتیور تازه معرفی شده برای گیمرها عالی خواهد بود. 95% پوشش رنگ DCI-P3 و روشنایی 400 نیت از دیگر ویژگی های مانیتور 27UQ750 است. علاوه بر این، با نسبت کنتراست 3000:1 ؛ زمان پاسخ خاکستری به خاکستری 5 میلی ثانیه خواهد بود. همچنین دارای فرکانس حداکثر 61 هرتز است.

مانتیور 27UQ750 از یک پایه قابل تنظیم و چرخشی برای زوایای دید قابل تنظیم استفاده می کند. همچنین دو بلندگوی 5 واتی برای پخش صدا ادغام می‌کند و در قسمت اتصال دارای HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 است. پورت USB-C به نوعی بیشتر خودنمایی می کند، زیرا علاوه بر انتقال داده، از توان دو طرفه 90 وات نیز پشتیبانی می کند، از تلفن ها گرفته تا ساعت ها، هدفون ها و حتی لپ تاپ ها را شارژ می کند. این ویژگی برای کاهش درهم و برهمی کابل ها و شارژ لپ تاپ های USB-C ایده آل است.

همچنین عملکردهای ویژه ای را برای بازی ارائه می دهد که می تواند به طور محتاطانه در یک دفتر کار یا استودیو عکس ادغام شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.