پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

قلم S Pen گوشی گلکسی نوت ۷ به سه ویژگی جدید مجهز میشود

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

قلم S Pen گوشی گلکسی نوت ۷ به سه ویژگی جدید مجهز میشود

طبق اخبار اعلام شده، بزودی قلم گلکسی نوت ۷ سامسونگ با قابلیت ها و ویژگی های جدیدی عرضه خواهد شد. سری گلکسی نوت ۷ سامسونگ دارای قلمی است بنام S Pen که هدف از آن بهبود عملکرد گوشی است و استفاده از آن به کاربران بسیار کمک کند. طبق روال هرساله، سامسونگ قلم گلکسی نوت خود را با قابلیت های جدیدی بروزرسانی می کند. بر این اساس و طبق اعلام سامسونگ، قلم گلکسی نوت 7 با سه ویژگی جدید همراه خواهد بود تا عملکرد این گوشی بالا رود.


اولین قابلیت که به این قلم اضافه شده است، ویژگی Translate نام دارد. با استفاده از این ویژگی کاربران قادر خواهند بود لغات در زبان های دیگر را به زبانی که متوجه می شوند، ترجمه کنند. به نظر می رسد کاربران برای استفاده از این ویژگی تنها نیاز دارند تا با قلم، لغت مورد نظر را هاور کنند. همچنین با استفاده از این امکان می توان تلفظ کلمه مورد نظر را شنید. برای این کار کافی است تا روی آیکون بلندگو کلیک کرد که در این صورت گوشی لغت مورد نظر را تلفظ می کند. بطور حتم این قابلیت کاربران را از اجرای اپلیکیشن های دیگر برای ترجمه لغات بی نیاز می کند.

 

ویژگی بعدی که به این قلم اضافه میشود، بزرگنمایی است. با استفاده از این قابلیت می توان فضاهایی از نمایشگر را که قلم روی آن کشیده می شود، در صورت نیاز بزرگنمایی کرد.

 

سومین قابلیتی که به قلم S Pen گلکسی نوت ۷ اضافه می شود، Glance است. با استفاده از این ویژگی می توان بین اپلیکیشن ها سوئیچ کرد و این کار از طریق هاور کردن بین پنجره کوچک اپلیکیشن های در حال اجرا امکان پذیر است.

نظر شما در مورد ویژگی های جدید اضافه شده به قلم S Pen گلکسی نوت 7 چیست؟ و آیا میشد از راههای دیگر این قابلیتها را اجرا کرد؟
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.