پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

فاش شدن شارژر بیسیم گلکسی اس ۹ سامسونگ

پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

فاش شدن شارژر بیسیم گلکسی اس ۹ سامسونگ

آیا با این شارژر بی‌سیم که اخیرا فاش شد، فرایند شارژ سریع‌تر صورت خواهد گرفت؟ در ادامه مطلب به ویژگی‌های این شارژر که Fast Wireless Charger EP-N5100 نام دارد خواهیم پرداخت.

گلکسی اس 9 قرار است تا چند روز دیگر معرفی شود، اما شارژر بی‌سیم این مجموعه زود‌تر لو رفته است. امیدوار هستیم این شارژر عملکردی مطلوب داشته باشد و از نسل قبل از خود سریع‌تر شارژ کند.


سامسونگ پس از گلکسی 7 دیگر تمام گوشی‌های خود را با قابلیت شارژ بی‌سیم ارائه می‌کند که گلکسی اس 9 و 9 پلاس نیز از جمله این گوشی‌های هوشمند هستند. یکی از ویژگی‌های خوب؛ شارژر بی‌سیم آن است که شما برای شارژ دستگاه خود می‌توانید از پدهای مختلفی بهره ببرید و فرقی نمی‌کند گوشی شما از چه برندی است، با پد‌های شارژ بی‌سیم شما می‌توانید تمام دستگاه‌هایی که این قابلیت را داشته باشند، شارژ کنید. یکی از بهترین پدهای بازار کنونی، پدهای سامسونگ هستند که هر گوشی را چه از برند سامسونگ چه برند‌های دیگر، پشتیبانی می‌کنند؛ مانند آیفون ایکس اپل که کاربران آن می‌توانند از پد Qi سامسونگ جهت شارژ کردن آن استفاده کنند.

 

برای مشاهده و خرید گوشی های موبایل  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی های موبایل  اینجا کلیک نمایید.

 

 

طراحی شارژر بی‌سیم گلکسی اس 9 شبیه به نسل قبلی خود می‌باشد. به گفته‌ی Winfuture، نام این شارژر جدید  Fast Wireless Charger EP-N5100 است و مسطح‌تر و باریک‌تر از شارژر بی‌سیم فعلی می‌باشد. شما با استفاده از پد بشقابی این شارژر می‌توانید آن را به صورت مسطح مورد استفاده قرار دهید یا اینکه گوشی خود را به صورت مایل و با شیب ملایم روی آن قرار دهید. با این قابلیت جدید می‌توانید از گوشی خود در حالت شارژ بی‌سیم روی میزکارتان استفاده کنید.

در این نسل از شارژر بی‌سیم به جای سه کویل از دو کویل شارژ بهره گرفته شده است. در هر حال تنها یکی از آن‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یک فن جهت خنک کردن گوشی در زیر داک نگه‌دارنده تعبیه شده است و همچنین یک درگاه USB نوع C در قسمت پشتی قرار دارد تا شارژ خود شارژر توسط این پورت صورت بگیرد.

سامسونگ اما نمی‌تواند تمام پتانسیل موجود در این شارژر را ارائه کند چرا که تاییدیه FCC شارژر بیسیم گلکسی اس 9 نشان می‌دهد که تنها 15 وات را آماده استفاده دارد و این در حالی است که حداکثر خروجی این شارژر 18 وات می‌باشد. اگرچه این سرعت کمی نیست اما بیشتر از نسل قبلی هم نخواهد بود. این شارژر بی‌سیم نمونه ای از لوازم جانبی فاش شده برای گلکسی اس 9 است و هفته گذشته نیز یک داک DeX Station مخصوص گلکسی اس 9 در کنار انواع و اقسام قاب و کاور لو رفته بود.

 

سامسونگ تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند و پیشرو در ساخت شارژرهای بیسیم در سال 2018 شارژر سریع خود را روانه بازار نمود و در این سال همانطور که در متن قبلی نوشته شده است این شارژر با دستگاه S9   وارد بازار گردیده است و در حال حاضر روی گوشی های S10 نیز از همین شارژر استفاده می شود.

جالب است که بدانید این شارژر برای تمامی گوشی هایی که از شارژر بیسیم پشتیبانی می کند می توانند در صورت داشتن ولتاژ و آمپر یکسان میتوانند از این شارژر استفاده نمایند.

اخیرا تستی در این باره با این شارژر با گوشی موبایل Apple iPhone XS Max انجام شد که این شارژر توانست در مدت سه ساعت باطری کاملا خالی این گوشی اپل را بدون هیچ مشکلی شارژ نماید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.