پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

عملکرد عالی باتری شیائومی می ۹ لایت

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

عملکرد عالی باتری شیائومی می ۹ لایت

عملکرد عالی باتری شیائومی می 9 لایت
شیائومی گوشی می 9 لایت را در کنار 5 گوشی از سری می 9 را روانه بازار کرد درست زمانی که همه فکر می‌کردند شیائومی قصد ارائه گوشی جدیدی از سری Mi 9 را نخواهد داشت . همچنین شیائومی برای این گوشی قیمت پایینی را درنظر گرفته است اما  باید گفت مهم ترین ویژگی  می 9 لایت را  عملکرد و عمر باتری بی‌ نظیرش دانست .

 

برای مشاهده و خرید گوشیهای شیائومی  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

مشخصات داخلی می 9 لایت
می 9 لایت مجهز به صفحه نمایش 6.39 اینچی امولد با بهره مندی از رزولوشن 1080+ در کنار بهرمندی از  پردازنده اسنپدراگون 710  همچنین تجهیز شده  به دوربین  اصلی سه تایی  با دارا بودن قیمتی حدود  242 دلاری گزینه خوبی برای افرادی می‌باشد که قصد دارند تا با پرداخت هزینه ای کم گوشی هوشمندی در ظاهر  بالارده و پرچمدار بهره مند گردند. در واقع می 9 لایت از مشخصات سخت افزاری متوسط  بهره می برد و یک گزینه مناسب برای کسانی می  باشد که قصد خرید تلفن همراه میان رده و جذاب را دارند خواهد بود.

باتری قدرتمند
Mi 9 Lite  مجهز به یک باتری 4030 میلی آمپری قدرتمند گردیده است که  این باتری در کنار پردازنده بهینه شده اسنپدراگون 710 و صفحه نمایش 1080+، از همان ابتدا می توان انتظار عملکرد خوب در بخش باتری از این گوشی را داشت. در واقع می توان گفت که می 9 لایت به صورت کلی نمره 106 ساعت کارکرد را برای خودش ثبت نموده است که به ترتیب 17 ساعت 10 دقیقه برای بخش ویدیو، 13 ساعت 25 دقیقه برای وب گردی و 39 ساعت 10 دقیقه تماس در حالت 3G خواهد بود . همچنین شیائومی برای این گوشی در داخل جعبه یک آداپتور 18 واتی نیز تعبیه نموده است که با استفاده از آن می‌توانید باتری 4030 میلی آمپری می 9 لایت را در 30 دقیقه 40 درصد شارژ نمایید.

 

می 9 لایت می 9 لایت خرید گوشی می 9 لایت قیمت می 9 لایت مشخصات می 9 لایت بررسی می 9 لایت گوشی می 9 لایت شیائومی قیمت شیائومی می 9 لایت قیمت گوشی می 9 لایت خرید گوشی می 9 لایت خرید گوشی می 9 لایت قیمت گوشی شیائومی می 9 لایت

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.