پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شیائومی لپ تاپ جدید Notebook Air با قابلیت های جدید را معرفی کرد

شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

شیائومی لپ تاپ جدید Notebook Air با قابلیت های جدید را معرفی کرد

کمپانی شیائومی لپ تاپ جدید خود Xiaomi Notebook Air را معرفی کرد که به بررسی مختصری در مورد این محصول خواهیم پرداخت.

شیائومی با معرفی محصول جدید به تولید لپ تاپ و الترابوک های باریک و ظریف خود ادامه داده است. Xiaomi Notebook Air یک الترابوک از سری محصولات Mi Notebook Air شیائومی می باشد که ظاهرا سازنده تصمیم به ارتقای محصول قدیمی خود پرداخته است و تغییراتی ناچیز در بخش طراحی و  سخت افزاراین لپ تاپ پدید آورده است.

شیائومی محصول خود را با بهره مندی از پردازنده های Intel Core i5 معرفی کرده است که در نسخه های قدیمی از پردازنده های قدیمی تر Intel Core M3 بهره مند بود. Xiaomi Notebook Air مجهز به نمایشگر 12.5 اینچی با بهره مندی از کیفیت FHD یا رزولوشن 1080p  است و از  شدت روشنایی تا 300 نیتی نیز بهره برده است. بنا بر گفته های سازنده این نمایشگر لمسی دارای کنتراست 600:1 نیز می باشد.

شیائومی مرکز تفکر و قدرت لپتاپ خود را  همانطور که قبلا اشاره کردیم بر عهده  CPU نسل هشتمی با نام Intel Core i5-7Y54 قرار داده است و از پردازش های گرافیکی مبتنی بر تراشه داخلیIntel HD بهره می برد. Mi Notebook Air جدید از  4 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD نیز بهره مند گردید است و از سیستم عامل Windows 10 Home Edition نیز پشتیبانی می کند.

در مورد سایر ویژگی های این مینی نوت بوک 12.5 اینچی می توان به  دارا بودن وزنی حدود 1.07 کیلوگرم، بهره مندی از درگاه های USB Type-C port, USB 3.0 و پورت  HDMI، مجهز به جک های 3.5 میلی متری، بهره مندی از درگاه Bluetooth 4.1 و Wi-Fi 802.11ac به همراه پشتیبانی از شبکه پر سرعت 4G و مجهز بودن به ویژگی فوق العاده شارژ سریع اشاره نمود. باتری این محصول به گفته شیائومی توانایی استفاده 8 ساعت مشاهده آنلاین ویدئو، 7.5 ساعت پخش از محتوای متصل شده و 7.5 ساعت وب گردی را داراست.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.