پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شیائومی در حال طراحی گوشی هوشمندی با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است

یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

شیائومی در حال طراحی گوشی هوشمندی با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است

کمپانی شیائومی تولید کننده محصولات دیجیتال می باشد که از سال 2010 کار خود را آغاز نموده است و به عنوان یکی از برند های مطرح چینی شناخته می شود. او توانسته است با تولید محصولات متنوعی همچون تلفن هوشمند، تبلت، لپتاپ سهمی از بازارهای دنیا را نصیب خود کرده است. همچنین هر ساله با معرفی اسمارتفون هایی برجسته و قابل توجه خود توانسته نظر خیلی از کاربران در این ضمینه را نیز به خود جلب نماید.

بر اساس گزارشی اخیری که در فضای مجازی منتشر شده به نظر می رسد که کمپانی شیائومی در سال جاری محصول دیگری را معرفی نمی کند و در حال کار بر روی گوشی های هوشمند سال 2019 می باشد. به گفته خبرها شیائومی این روزها مشغول طراحی یک محصول منحصربفرد با دوربینی بسیار قدرتمند می باشد. در مورد محصول جدید شیائومی هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. به نظر نمی رسد که  شیائومی برای یک میان رده معمولی، دوربین باکیفیتی در نظر گرفته باشد و انتظار می رود محصولی در رده پرچمداران 2019 باشد.

این کمپانی معمولا هر ساله مدل های منحصربفردی را رونمایی وعرضه می نماید.  اگرچه تاکنون کیفیت دوربین اسمارت فون های آن بیشتر از 20 مگاپیکسل نبوده است، اما شنیده هایی مبنی بر این که تصمیم دارد گوشی هوشمند دوربین محور و فراتر از تصور را رونمایی کند.

اطلاعاتی از طریق شبکه اجتماعی Weibo به دست آمده است که گویا کاربری به این نکته اشاره نمود است که شیائومی در حال کار بر روی مدلی با دوربین 48 مگاپیکسلی است. همینطور پیش بینی شده یکی از پرچمداران 2019 شیائومی به این سنسور قدرتمند تجهیز گردد که در عین حال  اطلاعات دقیقی در مورد اینکه کدام محصول کمپانی چینی با حسگر دوربین قدرت مند و پر وضوحی همراه خواهد بود موجود نیست اما ممکن است شیائومی این تلفن هوشمند را در اواسط سال 2019  رونمایی نماید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.