پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سونی گوشی بدون حاشیه خارق‌العاده‌ای را معرفی خواهد کرد

پنج شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

سونی گوشی بدون حاشیه خارق‌العاده‌ای را معرفی خواهد کرد

براساس ویدئوی رندر Sony Xperia XZ Premium 2 که اخیرا منتشر شده، پرچمدار سال 2018 شرکت سونی از منظر طراحی بدون حاشیه، سرآمد تمامی گوشی های موبایل خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که در نهایت سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 با نام دیگری روانه بازار شود.

یکی از گلایه های اصلی طرفداران سونی که حتی منجر به مهاجرت برخی از آنان به محصولات سایر شرکت های گوشی ساز شده، موضوع عدم نوآوری و تغییر در سبک طراحی گوشی های موبایل این شرکت می باشد؛ تمامی گوشی های سونی، بدنه ای مکعب مستطیلی داشته و برخلاف بحث بسیار داغ دنیای موبایل در سال 2017، خبری از طراحی بدون حاشیه در محصولات این شرکت نیست.

اما با انتشار ویدئوی رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2، می توان انتظار داشت که سونی در بدو ورود خود به این عرصه، از نظر سبک طراحی در زمره برترین ها قرار خواهد گرفت. این تغییر گسترده در سبک طراحی را نمی توان به تمامی محصولات این شرکت نسبت داد، اما حداقل براساس شایعات اخیر می توان انتظار داشت که پرچمدار آتی سونی با این سبک از طراحی روانه بازار شود. احتمالا نخستین پرچمدار بعدی سونی، گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 نام خواهد داشت.

نخستین گوشی موبایل مجهز به تراشه اسنپدراگون 835، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم بود، هرچند که در قیاس با اکثر پرچمدارانی که از این تراشه بهره می بردند، بسیار دیر وارد بازار شد. جانشین آن، یعنی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 نه تنها در مقایسه با پرچمداران 2017، بلکه در قیاس با تمامی محصولات پیشین سونی، سبک طراحی کاملا متفاوتی را دنبال می کند. براساس رندر منتشر شده، حاشیه های اطراف نمایشگر 18:9 این محصول به حداقل کاهش یافته و در لبه بالای و پایینی، حفره های اسپیکر مشاهده می شود.

شرکت سونی با رونمایی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2، احتمالا می خواهد به جمع شرکت های گوشی ساز پیرو طراحی بدون حاشیه و استفاده کننده از ماژول دوربین دوگانه ملحق شود. با آغاز سال 2018 و نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2018 و پس از آن کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018)، به زودی شاهد اخبار رسمی بیشتری از این محصول خواهیم بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.