پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سونی از هدست جدید پلی استیشن Gold Wireless رونمایی کرد

پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

سونی از هدست جدید پلی استیشن Gold Wireless رونمایی کرد

سونی هدست پلی‌استیشن Gold Wireless جدید خود را با طراحی جدید، قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها و صدای فراگیر‌ های-فای در ماه آینده ارائه خواهد کرد. در ادامه به مشخصات این هدست بیسیم می‌پردازیم.

کمپانی سونی طی گزارشات رسیده، پرده‌برداری از هدست جدید بی سیم PlayStation Gold Wireless Headset خود را در ماه جاری تایید کرده است. این شرکت همچنین از ورود این محصول به بازار‌های ایلات‌متحده در هفته‌های آینده خبر داده است. طبق گفته‌های این شرکت، طراحی جدید هدست‌های سونی در راستای بهبود کیفیت عملکرد و راحتی کاربران صورت گرفته تا کاربران در طول انجام بازی‌ها از این محصول جدید لذت ببرند.

این هدست جدید قابلیت‌های قابل توجهی دارد. تمام نقاط قوت هدست قبلی سونی در نسخه‌ی جدید آورده شده که با ترکیب طراحی جدید این سری از هدست‌ها، این اجازه را به کاربران آن می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی به صورت طولانی مدت بازی کنند و راحت‌تر از قبل از بازی لذت ببرند. تجربه صوتی این نسخه به دلیل اضافه شدن سیستم صدای فراگیر مجازی Hi Fi 7.1 همراه با بازی‌های سازگار، قدرتمند‌تر از قبل شده است. همچنین میکروفون پنهان مجهز به نویز کنسلینگ سبب ارتباط موثر‌تر کاربران با هم تیمی‌ها و دوستانشان می‌شود.

این هدست جدید سونی یعنی Gold Wireless با سایر دیوایس‌ها و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر سازگار بوده و حتی طراحی جدید آن باعث راحتی بیشتر در هنگام استفاده از هدست پلی استیشن وی آر می‌شود و اینکه مشکلی با استفاده هر دو آنها نخواهید داشت و این امر به این دلیل است که سری جدید هدست سونی به یک کابل صوتی 3.5 میلی‌متری تجهیز شده است. مشتریان با نصب اپلیکیشن Headset Companion App بر روی پلی استیشن 4 خود می‌توانند حالت‌های سفارشی صدا که برای تجربه بی‌نقص صدا در بازی‌های مختلف طراحی شده‌اند انتخاب کرده و از آن لذت ببرد.

شرکت سونی اعلام کرده، هدست جدید خود را طی هفته‌ی آینده و با قیمت 99.99 دلار راهی بازار خواهد کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.