پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سبقت دوربین شیائومی K۲۰ Pro از دوربین آیفون XR

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

سبقت دوربین شیائومی K۲۰ Pro از دوربین آیفون XR

سبقت دوربین شیائومی K20 Pro از دوربین آیفون XR
چند ماه پیش کمپانی شیائومی تلفن همراه جدیدی با نام K20 Pro را معرفی کرد. این گوشی 400 یورویی و دوست داشتنی با طراحی زیبا و مشخصات چشم گیر توجه همه را به خودش جذب کرد و یکی از ارزانترین پرچمدار‌های بازار  نیز محسوب می گردد.

 

برای مشاهده و خرید گوشیهای شیائومی  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

سایت DXOMARK که یک سایت تست و بررسی دوربین‌های موبایل محسوب می گردد بعد از آوردن بخش جدید Audio به بررسی‌های سایتش، نمره دوربین شیائومی K20 Pro را نیز رقم خیره کننده 102 معرفی کرد. بر روی کاغذ این گوشی مشخصات کاملی در خصوص توانایی عکاسی دارد، تل‌فوتو، التراواید و لنز عادی سه شاخه اصلی دوربین K20 Pro را تشکیل می‌دهند که امروزه در تمامی پرچمدار‌ها شاهد حضور آنها می باشیم. حتی گوگل نیز دست از استفاده از یک دوربین برداشته بطوریکه سری 4 گوشی‌های پیکسل با بیش از یک دوربین در پشت دستگاه رونمایی خواهند شد.

در ادامه باید گفت نمره پیکسل 3 سال گذشته عدد 102 می باشد که خیلی بالاتر از دیگر پرچمدار‌های دو دوربینه بازار بود. آن هم به لطف پردازش تصویر بسیار خوب و عالی گوگل، که پیکسل 3 را به یکی از رقابتی‌ترین گوشی های بازار از نظر تصویر برداری تبدیل کرده  است .

در مورد گلکسی نوت 9 با وجود داشتن قیمتی حدود 2 برابر K20 Pro  نمره دوربین 107 را از سایت DXOMARK در بخش عکاسی کسب نموده است و در مورد آیفون XS MAX نیز تقریبا همین حدود و تنها 2 امتیاز بالاتر از K20 Pro را کسب نموده است.

در کل می توان گفت دریافت نمره 102 برای تلفن همراه Xiaomi K20 Pro که حتی نصف قیمت گوشی‌های سال قبل نیست، فوق العاده خواهد بود.

متاسفانه Xiaomi K20 Pro خروجی خوب و کنترل داینامیک در شرایط نوری مختلف و در برخی از مواقع، بهم ریختگی رنگ‌ها و زوم 2 برابری اپتیکال این گوشی برخلاف تصور همانند آیفون xs max یا شیائومی می 9 نیست و ضعیف‌تر از آن‌ها  خواهد بود پس تنها به اسم 2x نباید اکتفا کرد و  عملکردها همیشه متفاوت خواهند بود.

یکی دیگر از نقاط ضعف واقعی K20 Pro را باید بخش ضبط ویدیو دانست، نمره 89 در بخش ضبط ویدیو سبب شده است تا این گوشی به طور کلی نمره 102 را در بررسی DxoMark کسب نماید و باید گفت برای تلفنی با قیمت حدود  400 یورویی امتیازی عالی محسوب می گردد.


 

k20 pro قیمت گوشی k20 pro قيمت  redmi k20 pro قیمت xiaomi k20 pro قیمت شیائومی k20 pro قیمت redmi k20 pro قیمت گوشی mi k20 pro قیمت ردمی k20 pro قیمت k20 pro فروش redmi k20 pro فروش k20 pro خرید دوربین k20 pro  مقایسه دوربین k20 pro دوربین redmi k20 pro  دوربین گوشی k20 pro دوربین سلفی k20 pro تست دوربین k20 pro کیفیت دوربین k20 pro کیفیت دوربین آیفون xr تست دوربین آیفون xr
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.