پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ از دو تبلت جدید بالارده و اقتصادی رونمایی کرد

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ از دو تبلت جدید بالارده و اقتصادی رونمایی کرد

تبلتی 10.5 اینچی Super AMOLED با دارا بودن 5.5 میلیمتر ضخامت و قیمتی حدود 400 دلار نشانه های تبلت جدید Galaxy Tab S5e سامسونگ است. همچنین نسخه ارزانتر آن، Galaxy Tab A 10.1 نسخه 2019 با بهره مندی از نمایشگر 1080p نیز معرفی شد.

سامسونگ بعد از رونمایی گوشی Galaxy S10e،  از تبلت جدید خود با پسوند e نیز رونمایی کرد.  هرچند که ظاهرا این محصول مانند گلکسی Tab S4 10.5 که سال قبل رونمایی شد، از پرچمداران نخواهد بود، اما می توان گفت گلکسی Tab S5e محصولی با ضخامت کم و قابل حمل می باشد. این دستگاه از  ضخامت تنها 5.5 میلیمتر و 400 گرم وزن دارد. همچنین از یک صفحه کلید – کاور انتخابی نیز به همراه این دستگاه وجود دارد که می‌توان از آن به شکل لپ‌تاپ در حالت DeX  بهره مند گردید.


تبلت Tab S5e از صفحه نمایش 10.5 اینچی و کیفیت روزلوشن 2560x1600 پیکسل با بهره مندی از نسبت ابعاد 16:10 که تراکم پیکسلی آن کمی بالاتر از آیپد پرو 11 اینچی اپل خواهد بود. این محصول مجهز به 4 بلندگو AKG در کناره‌های خود می باشد که هر کدام در یک گوشه با فناوری صوتی دالبی اتمس تعبیه گردیده اند. در کنار این ها از باتری قدرتمند با ظرفیت 7040 میلی آمپرساعتی بهره مند گردیده است که امکان پخش بیش از 14 ساعت ویدئو را با آن به کاربران خواهد داد. همچنین برای شارژ آن از یک پورت USB-C بهره گرفته است که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به  اینکه این تبلت از جک 3.5 میلیمتری هدفون بی بهره است ، بنابراین تبدیل پورت USB-C به 3.5 میلیمتری در جعبه بسته بندی قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی تب  S5e  جدید خود را به چیپ‌ست اسنپدراگون 670 مجهز نموده است و در کنار آن با 4 – 6 گیگابایت حافظه رم همراه با  64 – 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که می توان از کارت حافظه MicroSD فضای ذخیره سازی را  512 گیگابایت نیز افزایش داد. Samsung Galaxy Tab S5e مجهز به سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری اختصاصی سامسونگOne UI  عرضه می گردد. همچنین گلکسی تب S5e مجهز به فناوری تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در کلید پاور) برای احراز هویت اشخاص نیز بهره خواهد برد. سامسونگ تبلت خود را مجهز به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب آن 13 مگاپیکسلی نموده است. جالب توجه است که این تبلت با گوشی‌های گلکسی سینک گردیده است و کاربران امکان پاسخگویی تماس‌های صوتی و یا پیام‌ها را مستقیماً از این تبلت را خواهند داشت.

همچنین گفته می شود که ظاهرا گلکسی تب S5e سامسونگ از تاریخ 14 مارچ و با قیمتی حدود 400 دلار/ 420 یورو پیش‌فروش شده و از 4 اپریل عرضه خواهد گشت و نسخه LTE این تبلت در اروپا نیز قیمتی حدود 480 و احتمالاً در آمریکا در حدود 460 دلار خواهد داشت. ظاهرا سامسونگ هدیه پیش‌خرید کنندگان را هدفون AKG Y500 در نظر گرفته است.

مدل دیگر تبلت سامسونگ مدل اقتصادی Galaxy A سال 2019 تبلت 10.1 اینچی و از محصولات اقتصادی با حدود قیمت 210 یورویی می باشد. این دستگاه مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی LCD  و از رزولوشن 1920x1200 پیکسل است و از دو بلندگو با فناوری دالبی اتمس بهره می برد. همچنین این تبلت از بدنه ای فلزی و ضخامتی 7.5 میلیمتری بهره مند گردیده است .

ظاهرا سامسونگ از  چیپ‌ست اگزینوس 7904ای بهره گرفته است که گفته می شود سامسونگ تصمیم گرفته است که  گوشی آینده خود یعنی Galaxy A30 را نیز به آن مجهز نماید . این تراشه  از  2 گیگابایت رم همراه با  32 گیگابایت حافظه داخلی که امکان افزایش آن نیر فراهم خواهد بود بهره مند گردید ه است . Galaxy Tab A 10.1  از  پین‌هایی بهره مند گردیده است  که می توان با  اتصال آن به کیبورد/ کاور و داک شارژر را فراهم نماید. همچنین می‌توانید برای شارژ باتری قدرتمند  6150 میلی آمپرساعتی آن از پورت USB-C بهره گرفت .

ظاهرا سامسونگ طراحی این تبلت را " مخصوص "بازی" قرار داده است تا برای انجام کارها و پروژه ها به گونه ای که سامسونگ در مراسم رونمایی از آن مانور ویژه‌ای برای حالت استفاده کودکان به نمایش گذاشته است. همچنین باید گفت که Galaxy Tab A 10.1 سال 2019 دارای نسخه LTE هم می باشد که چیزی حدود  270 یورو در اروپا برچسب قیمتی خواهد داشت.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.