پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی Dell از لپ تاپ های جدید با طراحی ظریف و عملکرد بالا

سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی Dell از لپ تاپ های جدید با طراحی ظریف و عملکرد بالا

اخیرا کمپانی Dell از سری جدید لپ تاپ های سری XPS رونمایی کرد. این محصولات مجهز به پردازنده های نسل نهم اینتل همراه با بهره مندی از کارت گرافیک تازه معرفی شده از سوی کمپانی انویدیا به نام GeForce GTX 1650 می باشند. این کارت گرافیک در واقع یک کارت گرافیک میان رده و ارزان قیمت است که از معماری Turing بهره گرفته است. در ادامه به معرفی مختصری پیرامون این سری جدید خواهیم پرداخت.

لپ تاپ XPS 15  یکی از محصولات جدید سری XPS می باشد، لپ تاپ 15 اینچی با طراحی کوچک و ظریف که قطعا مورد توجه طرفداران دل قرار خواهد گرفت. در این مدل  وبکم در زیر لوگوی دل یعنی در بالای لپ تاپ مجهز گردیده است که تغییر چشمگیری به نظر می رسد. ظاهرا دل برای این محصول یعنی XPS 15، از کارت گرافیک GeForce GTX 1650 بهره گرفته است و متاسفانه با کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Ti ارائه نخواهد شد. البته باید اشاره کرد که کارت گرافیک GeForce GTX 1650 از حرارت بسیار کمی برخوردار خواهد بود در نتیجه کاربران شاهد کارایی و عملکرد خوبی را در این زمینه خواهند بود.

کمپانی دل همچنین این سری جدید محصولات خود را مجهز به پردازنده جدید اینتل و کارت گرافیک های جدید انویدیا نموده است که کارایی و عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و بنا برگفته کمپانی دل با وجود این بروزرسانی های سخت افزاری اخیر در این سری از محصولات کاربران شاهد افزایش قیمت عجیبی نخواهند بود.

در مورد تاریخ عرضه و قیمت؛ این محصول تا دو ماه آینده و با قیمتی حدود  1000 دلار روانه بازار خواهد شد و علاقه مندان به این محصول می توانند به زودی ازآن بهره مند گردند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.