پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی لنوو از لپ تاپ هیبریدی منحصربه فرد یوگا ۹۲۰

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی لنوو از لپ تاپ هیبریدی منحصربه فرد یوگا ۹۲۰

اکنون لنوو نیز همانند انودیا از نام فیلم سینمایی Star Wars: The Last Jedi در تولید محصولی خاص بهره می برد. این شرکت در تلاش است تا نسخه ای از لپ تاپ هیبریدی Yoga 920 را با نام Star Wars عرضه کند. علاقه مندان می توانند از میان دو مدل Rebel Alliance و Galactic Empire محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هر دو مدل با رنگ پلاتنومی عرضه می شوند، البته طراحی لوگوی آن ها در پشت بدنه با یکدیگر متفاوت است. هر دو لپ تاپ دو در یک Yoga 920 با بدنه آلومینیومی و صیقل شده با دستگاه CNC که آن ها را در برابر سائیدگی و استهلاک مقاوم می سازد، روانه بازار خواهند شد. شیشه Corning Gorilla نیز در کنار طراحی ضخیم این محصول، دوام آن را دوچندان می سازد.

لپ تاپ Lenovo Yoga 920 در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی Yoga 910، به مراتب بهتر شده است. مدل جدید 13.95 میلی متر ضخامت داشته و در قیاس با Yoga 910 که با ضخامت 14.3 عرضه شده بود، براق تر جلوه می کند. یک لولای بسیار مستحکم شبیه به بند ساعت نیز در این محصول به کار رفته که زاویه دید مناسبی را برای کاربر به وجود می آورد. این لپ تاپ هیبریدی به 4096 سطح از حساسیت و همچنین از دو درگاه تاندربولت 3 برخوردار است.

لپ تاپ Star Wars Edition با صفحه نمایش لمسی 13.9 اینچی ULTRA HD با پنل IPS و رزولوشن 2160*3840 روانه بازار خواهد شد. همچنین این دستگاه از 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD بهره می برد. سیستم عامل ویندوز 10 نسخه Home نیز به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه نصب شده و برای امنیت هرچه بیشتر، استفاده از قابلیت های Windows Hello به وسیله سنسور اثر انگشت در این محصول فراهم شده است. همچنین جدیدترین نسل پردازنده های نسل هشتمی اینتل، یعنی Core i7-8550U به همراه گرافیک مجتمع Intel UHD Graphics 620 در این دستگاه تعبیه شده است.

برخلاف مدل معمولی این لپ تاپ، نسخه خاص Star Wars لنوو، تنها در یک پیکربندی با 16 گیگابایت رم DDR4 و صفحه نمایش UHD 4K عرضه می شود. قیمت آن نیز کمی گرانتر از نسخه پایه Yoga 920 خواهد بود. مدل Star Wars با همان مشخصات سخت افزاری، صد دلار گرانتر از نسخه معمولی این محصول و با قیمت 1699 دلاری به فروش می رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.