پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی لنوو از لپ تاپ های ThinkPad P۵۰ و P۷۰

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی لنوو از لپ تاپ های ThinkPad P۵۰ و P۷۰

این روزها نوت بوک های حرفه ای بسیاری در بازار وجود دارند حال اگر شما قصد خرید یا تعویض لپ تاپ خود را دارید بهتر است به دستگاه های جدید لنوو نگاهی داشته باشید. ThinkPad جدید لنوو علاوه بر صفحه نمایش4K  و درگاه USB-C مجهز به آخرین پردازنده Skylake اینتل هستند که تا سقف ۶۴ گیگابایت رم را نیز پشتیبانی می کنند.

ThinkPad P50 و P70 طراحی شده اند تا هرچیزی که در یک نوت بوک وجود دارد برای شما به بهترین نوح ممکن ارائه دهند. علاوه بر پردازنده های Xeon که با معماری Skylake اینتل طراحی شده اند P50 و P70 تا سقف ۶۴ گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند و در حالت عادی دارای هارد دیسک ۱ ترابایتی نیز می باشند؛ همچنین دو درگاه USB-C Thunderbolt 3 انتقال داده در آن را نیز لذت بخش می کند. اگر شما مایل به خرید این دستگاه باشید از صفحه نمایش 4K شارپ هم بهره مند خواهید شد.

به گفته مدیر عالم شرکت لنوو "Victor Rios" این دو لپ تاپ با عملکرد بالایی طراحی شده اند و هیچ عیب و نقصی در آن ها نیز وجود نخواهد داشت.

لپ تاپ  P70 دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی است که یک دی وی دی درایو در آن پیکربندی شده است و لنوو برچسپ ۱,۹۹۹ دلاری روی ان زده است. لپ تاپ P50 دارای صفحه نمایش ۱۵٫۴ اینچی است که ۱,۵۹۹ دلار قیمت دارد و هر دوی آن ها نیز به خوبی آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ (به علاوه ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱) که به تازگی منتشر شده است، به خوبی اجرا می کنند. این دو لپ تاپ خارق العاده که برای کاربران حرفه ای مناسب است در سه ماهه چهارم سال جاری عرضه خواهند شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.