پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی شارپ از پرچمدار خود با نام آکواس آر ۲

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی شارپ از پرچمدار خود با نام آکواس آر ۲

شارپ آکواس آر 2 (Sharp AQUOS R2) یکی از جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های شرکت شارپ به شمار می‌رود. در واقع این گوشی جدیدترین پرچمدار شارپ بوده که همراه با نمایشگر کم حاشیه و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب به مشخصات دیگر این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشابه دیگر تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند، حالا شارپ نیز به طراحی مدرن گوشی‌های جدیدش اهمیت زیادی داده است و سعی کرده تا پرچمداران جدید خود را با طراحی مدرن و نمایشگر کشیده و کم حاشیه معرفی کند. این شرکت چندی پیش از کوچک‌ترین گوشی 6 اینچی جهان پرده‌برداری کرده بود. این گوشی جدید و هوشمند ژاپنی با سخت‌افزاری به روز و قابلیت‌های متنوع عرضه می‌شود تا بار دیگر کاربران را شگفت‌زده کرده و با رقبای خود به رقابت بپردازد.

گوشی جدید شارپ تحت نام آکواس R2 در پنج رنگ مشکی (Premium Black)، سفید (Premium White)، صورتی (Coral Pink)، قرمز (Rose Red) و “Aquamarine” تولید می‌شود. این گوشی هوشمند در ابعاد 156 در 74 در 9 میلی‌متر عرضه خواهد شد و وزن آن تنها 181 گرم است. به علاوه بدنه‌ی این گوشی از ترکیب شیشه و فلز بوده که با استاندارد‌های IP8X ،IP5X و IP6X همراه شده‌اند.

نمایشگر این محصول یک نمونه IGZO در اندازه 6 اینچ و با وضوح 1440×3040 یا +WQHD و نسبت 19:9 می‌باشد که با یک ناچ دایره‌ای ترکیب شده است و صفحه نمایشی بدون نقص و جذاب را ارائه می‌کند. بخش زیرین نمایشگر نیز میزبان کلید هوم و اسکنر اثر انگشت است.

آکواس آر 2 که از پردازنده اسنپدراگون 845 برخوردار است، همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. البته امکان ارتقا حافظه‌داخلی با استفاده از کارت حافظه microSD وجود دارد. سیستم‌عامل این گوشی هوشمند اندروید 8.0 اوریو است و از یک باتری 3130 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. این تمام ماجرا نیست و شارپ آکواس R2 با پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos جهت تجربه بهتر محتوای چند رسانه‌ای به دست کاربران خواهد رسید.

دوربین گوشی آکواس R2 یک نمونه دوگانه متشکل از از یک دوربین 16.3 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و عمق میدان 135 درجه برای فیلم‌برداری و یک دوربین 22.6 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ثابت می‌باشد. شارپ آکواس آر 2 (Sharp AQUOS R2) اولین گوشی هوشمندی است که می‌تواند به صورت همزمان به فیلم‌برداری و ثبت تصاویر ساکن بپردازد. تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر نیز از دیگر قابلیت‌های این دوربین دوگانه است.

دوربین سلفی گوشی آکواس R2 نیز یک سنسور 16.3 مگاپیکسلی است که در ناچ تعبیه شده و توانایی ثبت عکس‌های با کیفیت بالا و فوق‌العاده‌ای را دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.