پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از گلکسی M۴۰ ؛ میان رده ی خوش ساخت

یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی سامسونگ از گلکسی M۴۰ ؛ میان رده ی خوش ساخت

رونمایی سامسونگ از گلکسی M40 ؛ میان رده ی خوش ساخت

 

مشتریان گرامی شما می توانید انواع گوشی های سامسونگ را باقیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی آترامارت بصورت اقساطی خرید نمایید.

برای خرید قسطی موبایل سامسونگ اینجا کلیک نمایید.


کمپانی سامسونگ با معرفی گوشی‌های جدید سری Galaxy A و Galaxy M توانسته است محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهد. از همین رو از گوشی Galaxy M40، میان‎رده جدید خود با بهره مندی از نمایشگر Infinity-O، دوربینی سه گانه و چیپست اسنپدارگون 675 رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت .

مشخصات گوشی گلکسی M40
گلکسی ام40 سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی PLS  می باشد و در قسمت بالای سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای طراحی شده است که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در درون خود جای داده است. یکی از جذابیت های این مدل جدید این است که در قسمت بالایی گوشی  شاهد بلندگو نخواهیم بود و سامسونگ به جای آن  از فناوری صوتی جدید، خود یعنی بلندگوی داخل نمایشگر شگفت انگیزش برای این گوشی به کار گرفته است.

قطعات گلکسی M40
سامسونگ برای گوشی گلکسی M40 از اسنپدراگون 675 بهره گرفته است که همراه با بهره مندی از 6 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد که به وسیله حافظه microSD  امکان ارتقاء تا  512 گیگابایت را نیز خواهد داشت.

دوربین گلکسی M40
گلکسی ام40 مجهز به دوربین سه‌گانه در قاب پشتی شده است. این دوربین  از سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی زاویه عریض و همراه بهره مندی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق همراه گردیده است . همچنین  این دوربین امکان ثبت تصاویر و فیلمبرداری با کیفیت 4K  و صحنه آهسته با نرخ 240 فریم بر ثانیه را دارا خواهد بود.

سایر ویژگی‌های و امکانات Galaxy M40
در مورد سایر ویژگی‌های و امکاناتGalaxy M40  می توان گفت که از باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپرساعت بهره مند گردیده است که سامسونگ برای شارژ نمودن آن یک شارژر 15 وات و یک پورت   USB-C را در نظر گرفته است. Galaxy M40 دارای رابط کاربری OneUI بر روی اندروید Pie خواهد بود و حسگر اثر انگشت این دستگاه به روش سنتی در قاب پشتی این گوشی جای گرفته است. همچنین این گوشی از  Dolby Atmos، بلوتوث 5.0 و NFC  بهره مند گردیده است .

شباهت Galaxy M40 و Galaxy A60
مشخصات Galaxy M40 بسیار شبیه به Galaxy A60 می باشد به این علت که پیش‌تر  سامسونگ این گوشی را با نامی متفاوت معرفی کرده بود. در واقع  سامسونگ این گوشی را با نام (  Galaxy A60 ) را در کشور چین رونمایی کرده است، اما سامسونگ حالا تصمیم گرفته است آن را با نامی از سری M روانه بازارهای جهانی نماید.

قیمت و تاریخ عرضه Galaxy M40
Galaxy M40 به  دو رنگ آبی تیره و روشن (  Midnight Blue و Seawater Blue  ) رنگ آمیزی شده است و با قیمتی حدود  288 دلار از هفته آینده از طریق فروشگاه‌های آنلاین به بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.