پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی رسمی از Y۷A با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قیمت فوق العاده ارزان

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی رسمی از Y۷A با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قیمت فوق العاده ارزان

رونمایی رسمی از Y7A با دوربین 48 مگاپیکسلی با قیمت فوق العاده ارزان
هواوی را نیز باید مانند دیگر شرکت‌های چینی‌، متخصص ساخت گوشی‌های ارزان قیمت با مشخصات رده بالا دانست. در ادامه روند عرضه گوشی‌های خوش قیمت این شرکت، Huawei Y7a روز گذشته به صورت رسمی معرفی شده که در ادامه با هم مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد.

هواوی گوشی‌های سری Y خود را برای کاربران Youth یا همان جوان عرضه می‌کند و در عین حال توجه می‌کند که این گوشی‌ها در کنار داشتن مشخصات قابل توجه، قیمت خوبی هم داشته باشند تا برای جامعه هدف خود که این قشر هستند به راحتی قابل تهیه باشند.

گوشی Y7a یکی دیگر از محصولات این گروه جذاب است که با داشتن یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ که برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه حفره‌ای در بالای آن ایجاد شده، ظاهری بروز و مدرن نیز دارد.

در پشت دستگاه اما یک داستان هیجان‌انگیز را شاهد هستیم و هواوی از سنسور اصل 48، سنسور اولترا واید 8، سنسور ماکرو 2 و یک سنسور عمق میدان دیگر با رزولوشن 2 مگاپیکسل استفاده کرده است که برای برطرف کردن نیازهای کاربران همه امکانات را به صورت یکجا ارائه می‌کند.

وقتی به درون گوشی و بخش سخت‌افزاری آن نیز مراجعه کنیم همه چیز در عین تعادل جمع‌آوری شده است. تراشه پردازشی Kirin 710A با 4 گیگابایت حافظه رم و جذاب‌تر از آنها دو انتخاب حافظه 64 و 128 گیگابایتی که می‌توان با شکاف کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود.

در نظر داشته باشید که هواوی از اندروید بدون سرویس گوگل در نسخه 10 و با رابط کاربری EMUI 10.1 استفاده کرده است و در نظر است تا این گوشی برای بازار کشورهای در حال توسعه عرضه شود.

نکته جالب دیگر در مورد این گوشی استفاده از درگاه USB-C همراه با جک استاندارد 3.5 میلی‌متری برای هدفون گوشی است که در کمتر گوشی این روزها به صورت همزمان و در کنار هم دیده می‌شوند.

هواوی یک سنسور اثر انگشت را نیز در دکمه پاور دستگاه مجتمع کرده و جالب است بدانید که باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه با شارژر 22.5 واتی درون جعبه می‌توان ظرف مدت کمتر کوتاهی به صورت کامل شارژ شود.

هواوی این گوشی را با قیمت بسیار جذاب 160 یورو برای نسخه 128 گیگابایتی عرضه خواهد کرد و قیمت نسخه 64 گیگابایتی هنوز اعلام نشده است. البته اگر از علاقه‌مندان به رنگ‌های متنوع بدنه باشید می‌توان این مژده را به شما داد که سه رنگ خاص مشکی، سبز و طلایی جزء انتخاب‌های شما در حین خرید خواهند بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.