پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی رسمی از هواوی آنر ۷X در ایران

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی رسمی از هواوی آنر ۷X در ایران

امروز مسئولین شرکت آنر در مراسمی، خبر از ورود جدیدترین محصول خود به ایران دادند.

برند مستقل آنر که زیرمجموعه هواوی می باشد، در سالیان اخیر در راستای ایجاد خط مشی و زبان طراحی اختصاصی خود تلاش زیادی انجام داده است. در مراسمی در هتل اسکان الوند و با حضور مدیران ارشد آنر و اهالی رسانه برگزار گردید، ورود محصول جدید این برند به ایران اعلام شد. قابلیت ها و امکانات متعدد آنر 7 ایکس با وجود داشتن قیمت مقرون به صرفه، این دستگاه را به محصولی توانمند و با قیمت مناسب تبدیل کرده است.

کریس سان، قائم مقام ارشد آنر در خاورمیانه و آفریقا، در ابتدای این مراسم عملکرد این برند در بازارهای جهانی و اهداف آن را تشریح کرد. وی جوانان را به عنوان بازار هدف اصلی برند آنر دانست و از طراحی و توسعه محصولات این شرکت مطابق با سلایق و نیازهای این قشر خبر داد. در مراحل توسعه گوشی های آنر توجه ویژه ای به طراحی جوان‌پسند و امکاناتی مانند دوربین توانمند، عمر باتری بالا برای پخش طولانی موسیقی و نمایشگر بزرگ می شود.

کریس سان از استقبال خوب خریداران و موفقیت های زیاد این شرکت و آمار فروش 55 میلیون دستگاهی که منجر به درآمد 9 میلیارد دلاری آنر طی سال های گذشته شده، خبر داد. قائم مقام ارشد آنر در منطقه خبر از شرایط مثبت بازار ایران برای گوشی های هوشمند این شرکت در سه سال گذشته داد و به پتانسیل بالای این بازار برای رشد جهانی این برند اشاره نمود.

در ادامه این مراسم محمد امین ناهید، مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی، مولفه های آنر و محصول جدید این شرکت در بازار ایران را معرفی و بررسی نمود. آقای ناهید معتقد است که آنر محصولی ایده آل برای جوانان می باشد و این شرکت به منظور کاهش فاصله خود با جوانان و ارائه تصویر بهتر از برند خود در ذهن آنان، به اسپانسری مسابقات مختلف، از انواع ورزشی گرفته تا رقابت های گیمینگ در سطح جهانی روی آورده است. از جمله اقدامات آنر برای حضور موثرتر در رویدادهای جوان پسند می توان به همکاری با ردبول و گیم لافت در این زمینه اشاره کرد.

به عقیده¬ی مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی و آنر در ایران، المان های با اهمیت جوانان در گوشی های موبایل که در محصولات آنر نیز می توان آن ها را مشاهده کرد، عبارتند از:
    طراحی
    عملکرد در بازی‌ها
    توانایی عکاسی
    پخش موسیقی
    قابلیت‌های افزوده‌ی ورزشی

در ادامه محمد امین ناهید اشاره کوتاهی به سهم آنر در بازارهای مختلف کرد. بنابراطلاعاتی که ایشان ارائه داد، شرکت آنر در حال حاضر در چین و در میان برند‌هایی که محصولات خود را تنها از کانال‌ های آنلاین به فروش می‌رسانند، در جایگاه اول قرار دارد. همچنین از دیگر موفقیت های آنر در بازار های جهانی می توان به کسب سومین برند موبایل در روسیه و محبوب‌ ترین برند گوشی‌ هوشمند در فنلاند اشاره کرد.

سپس مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی و آنر از حضور گسترده‌ تر این برند در ایران خبر داد و اعلام نمود که محصولات این شرکت در سه رده¬ی مختلف برای خریداران ایرانی در دسترس خواهند بود:
    سری پرچم ‌دار N
    سری مقرون ‌به ‌صرفه با قابلیت‌ ‌های متعدد X
    سری اقتصادی و جوان ‌پسند Lite

اکنون 85 درصد فروش گوشی های آنر در بازار چین صورت می پذیرد. اما برنامه ریزی مدیران این شرکت، سهم فروش بازار چین و جهانی آنر را تا سال 2020 به میزان برابر خواهد رساند و در نهایت تا سال 2022 نیز با رسیدن سهم 60 درصدی بازار جهانی از فروش، برند آنر به پنجمین برند بزرگ گوشی های موبایل تبدیل خواهد کرد.

در ادامه این مراسم محمد امین ناهید محصول تازه وارد آنر به بازار ایران را معرفی نمود. گوشی آنر 7X که از بدنه ای تمام فلزی بهره می برد، در این زمینه در مقایسه با برادر بزرگتر خود ینی آنر 9 متمایز می باشد. این محصول میان رده آنر به صفحه‌ نمایش ۵.۹۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن +Full HD مجهز می باشد تا در کنار ارائه¬ی تصویر بزرگتر، تراکم پیکسل ایده ‌آلی نیز در اختیار کاربران قرار دهد. حاشیه های اندک نمایشگر Honor 7x نیز از جمله نکات قابل توجه و مثبت طراحی این محصول می باشد که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

ثبت تصاویر در این گوشی بر عهده دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی می باشد. نمونه 16 مگاپیکسلی نقش اصلی در ثبت اطلاعات و جزئیات قاب را بر عهده داشته و سنسور 2 مگاپیکسلی نیز برای درک عمق میدان و ایجاد جلوه¬ی بوکه به کار می رود تا امکان ثبت تصاویر پرتره مشابه دوربین های حرفه ای برای کاربر فراهم شود. فناوری فوکوس فازی نیز سرعت بالای فوکوس این گوشی را فراهم می کند.

قلب تپنده‌ی آنر ۷ ایکس، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۶۵۹ می باشد. از جمله سایر مشخصات فنی این دستگاه نیز می توان به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای این دستگاه اشاره کرد. همچنین یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی تامین توان آنر 7X را بر عهده داشته که با توجه به هسته‌ های کم ‌مصرف پردازنده‌ی کرین ۶۵۹، قابلیت شارژدهی یک روز با استفاده‌ی سنگین را برای کاربران فراهم می سازد.

گوشی هوشمند آنر 7X در رنگ های مشکی، طلایی و آبی در تمامی فروشگاه های کشور قابل دسترسی بوده و فروش آنلاین این محصول نیز به زودی در فروشگاه های مطرح این حوزه آغاز خواهد شد.

در انتهای این مراسم، مهندس بابک فیاض، قائم مقام برند هواوی و آنر در ایران، در پاسخ به سوال خبرنگاران از تفکیک تیم بازاریابی هواوی و آنر در ایران و حضور گسترده تر برند آنر در مسابقات مختلف در ایران خبر داد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.