پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی از نسخه جدید لپ تاپ Let&#۰۳۹;s Note پاناسونیک با پردازنده نسل هشتم اینتل

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی از نسخه جدید لپ تاپ Let&#۰۳۹;s Note پاناسونیک با پردازنده نسل هشتم اینتل

شرکت پاناسونیک اخیرا یک لپ تاپ جدید از سری Let's note معرفی کرده است، که دارای ظاهری غیر متعارف است و البته به سخت افزاری قدرتمندی مجهز شده است.

لپ تاپ جدید پاناسونیک با نمایشگر 12.1 اینچی به سری Let's note اضافه شده است. این لپ تاپ دارای رزولوشن تصویر 1920 در 1200 پیکسل میباشد و از Core i7-8650U پردازنده نسل هشتم شرکت اینتل بهره می برد.

محصول جدید شرکت پاناسونیک Let’s Note CF-SV7 نام دارد و طراحی ظاهری آن کمی قدیمی و از مد افتاده است، یا این حال قیمت زیادی را برای آن ثبت کرده اند، نسخه پایه ی این لپ تاپ از 2300 دلار شروع میشود و در نسخه های پیشرفته تر سخت افزاری، به همراه درایور بلو-ری و مودم نسل چهارم اینترنت، قیمت حدودی 4000 دلار روانه بازار خواهد شد.

این لپ تاپ از نظر طراحی ظاهری جذاب به نظر نمیرسد که بتواند کاربرانی را به خود جذب کند، اما ناگفته نماند که شرکت پاناسونیک  در فضای کوچک این دستگاه ، سخت افزار های قدرتمندی را جاسازی کرده است. این لپ تاپ از امکانات سخت افزاری از جمله تراشه های مرکزی Core i5-8250U یا مدل پیشرفته‌تر Core i7-8650U به‌صورت اختیاری، رم 16 یا 8 گیگاباتی از نوع حافظه LPDDR3، تا سقف 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SATA SSD یا تا سقف 1 ترابایت از نوع PCIe SSD ونیز درایور DVD یا در صورت نیاز کاربر، بلو-ری بهره  میبرد.

در قسمت اتصالات نیز مجهز به تنوع بسیار وسیع پورت‌ها است که شامل تاندربولت ۳، سه عدد USB 3.0 معمولی، HDMI، VGA و ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا می‌شود. سایر قابلیت‌های ارتباطی این دستگاه شامل درگاه اترنت، وای‌فای، بلوتوث نسخه ۴.۱، مودم 4G LTE و کارت‌خوان است. باید اشاره کرد که نسل جدید سری Let’s Note با توجه به سخت‌افزار سفارش داده‌شده، تنها ۱ تا ۱.۲ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

پاناسونیک برای کاربران خود دو نوع باتری را عرضه کرده است که آنها میتوانند بنا به نیازشون از هر نوع استفاده کنند. باتری نوع S میتواند تا 14 ساعت شارژ دستگاه را به صورت تضمینی تامین کند و این مقدار برای نوع L به 21 ساعت افزایش می یابد.

این لپ تاپ بعنوان لپ تاپ عرضه شده در سال 2018 کمی ضخیم و ظاهری قدیمی دارد، اما باید در نظر داشت که سخت افزار قدرتمند و از سوی دیگر تنوع پورت ها را فراهم میکند. ناگفته نماند که در این لپ تاپ از درایورهای نوری استفاده شده که امروز شاهد استفاده این درایور ها در محصولات بالارده بسیار کمی هستیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.