پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

دل رقیب جدید مک بوک اپل

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

دل رقیب جدید مک بوک اپل

دل رقیب جدید مک بوک اپل

دل در روزهای اخیر از لپ تاپی رونمایی کرده است که به جرات می توان گفت رقیبی برای مک بوک ایر اپل است مخصوصا اگر به خاطر داشتن قابلیت های بالای آن، 20 دلار بیشتر هزینه کرده باشید. لپ تاپ جدید دل قیمتی برابر با نصف نسخۀ مک بوک ایر دارد.

 

فروش مک بوک اپل

 

فروش اقساطی مک بوک اپل

 

 

دو نسخۀ آخر لپ تاپ های دل به نام های Inspiron 13 5000 و Inspiron 13 5391 بیست دلار اختلاف قیمت دارند. نمی دانیم این مسئله را در واقع یک اشتباه بدانیم یا یک اقدام استراتژیک از طرف دل اما در هر حال ارزش بررسی و پرداختن به آن را دارد.

نسخۀ گران تر یعنی Inspiron 13 5391 که زیر 550 دلار (تقریبا 420 پوند) قیمت دارد از پردازندۀ Core i5، رم 8 گیگابایتی و ظرفیت حافظۀ 256 گیگابایت بهره می برد. البته Inspiron 13 5000 ، پسرعموی ارزان تر آن که 530 دلار است، با پردازندۀ Core i3، رم 4 گیگابایتی و ظرفیت حافظۀ 128 گیگابایت کمتر از نظر اقتصادی به شما فشار می آورد. البته اگر کمی فکر کنید متوجه می شوید که فقط به خاطر 20 دلار اضافه تر، صرف نظر کردن از خرید Inspiron 13 5391 قطعا بی فکری است مضاف بر اینکه آبونمان 12 ماهۀ McAfee LiveSafe آن را نیز بدون نیاز به هزینه ای اضافی در نظر بگیرید.

این محصول در مقایسه با مک بوک ایر اپل سبک تر است و تقریبا نصف آن قیمت را دارد، دو برابر ظرفیت حافظه برای کاربرانی که فایل ها و اسناد زیادی نگهداری می کنند و همچنین تعداد زیادی درگاه. یه یقین می توان گفت نمایشگر مک بوک ایر اپل دقت تصویر بالاتری دارد و در کنار آن،  از درگاه تاندربلت 3 و باتری بزرگتری بهره می برد.

Inspiron 13 5391 ممکن است نسخۀ ارزان تر XPS 13 به شمار آورده شود اما از آلومینیوم به مقدار زیادی در ساخت این دستگاه استفاده شده که ظاهری شیک و درجه یک به آن بخشیده است. همچنین دارای یک حاشیۀ باریک در سه طرف و یک برش الماس مانند در اطراف تاچ پد است.

باعث تعجب است که برای لپ تاپی به این قیمت، یک حسگر خواندن اثر انگشت به اضافۀ نور پس زمینه و صفحه کلید ضدلغزش تعبیه شده است. لولاهای بازطراحی شده ممکن است باب میل هر کسی نباشد اما قابلیت برقراری ارتباط با تلفن هوشمند کاربر از طریق رابط Dell Mobile هر نقیصۀ ممکن را از یاد می برد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.