پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

در مورد خرید ساعت گارمین بیشتر بدانیم

سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳

در مورد خرید ساعت گارمین بیشتر بدانیم

 در مورد خرید ساعت گارمین بیشتر بدانیم 

همان طور که میدانید کمپانی بزرگ گارمین جزء یکی از شرکت های موفق و توانمند در سراسر جهان به شمار می رود و وجود همین عامل کلیدی باعث می شود که تعداد زیادی از افراد به سراغ خرید ساعت گارمین بروند زیرا این مجموعه در زمینه تولید ساعت های هوشمند بسیار خوش درخشیده است.

در ادامه این مقاله مطالبی مهم و کلیدی در رابطه با تحلیل و بررسی گذشته، حال و آینده شرکت گارمین خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین در رابطه با موضوع اصلی خرید ساعت گارمین به سراغ معرفی مدل های مختلف و متنوع این محصول نیز خواهیم رفت.

تاریخچه کمپانی گارمین

در رابطه با تاریخچه به وجود آمدن شرکت گارمین اینگونه می توان بیان کرد که این کمپانی در سال 1989 میلادی توسط دو شخص به نام های گری بول و مین کارو در کشور آمریکا افتتاح شد و همچنین از اولین محصولات تولید شده در این شرکت می توان به جی پی اس Pronav نیز اشاره کرد که با قیمت 2500 دلار وارد بازار جهانی شد.

در سال 1995 میلادی شرکت گارمین در بین رقبای خود رشد بسیار خوب و چشمگیری داشت و این کمپانی در همان سال توانست دستگاه های جی پی اس دستی را تولید کند و 105 میلیون دلار از فروش این محصولات به دست آورد.

به طور کلی در رابطه با موضوع خرید ساعت گارمین به این نکته توجه داشته باشید که محصولات این شرکت شامل شش بخش مختلف و متنوع است که می توان به قسمت هایی مثل جی پی اس دریایی، جی پی اس دستی، جی پی اس خودرویی، جی پی اس هوایی، جی پی اس ورزشی، رایانه و نرم افزار نیز اشاره کرد.

راهنمای خرید ساعت گارمین

در رابطه با انواع ویژگی های ساعت گارمین اینگونه می توان بیان کرد که این محصولات دارای وزن و ابعاد مناسبی هستند و وجود همین ویژگی کاربردی باعث می شود که مچ دست شما خسته نشود.

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی که باعث می شود تعداد نسبتا زیادی از افراد به سراغ خرید ساعت گارمین بروند موردی به نام اندازه گیری ضربان قلب است.

شما با استفاده از این ویژگی می توانید میزان ضربان قلب خود را در هر حالتی حتی زیر آب مشاهده کنید و همچنین اگر میزان ضربان قلب شما خیلی پایین و یا خیلی بالا باشد ساعت هوشمند گارمین هشدار های مورد نیاز را به شما خواهد داد.

یکی دیگر از مشخصات جالب ساعت هوشمند گارمین به این صورت است که بر میزان انرژی بدن شما نظارت دارد و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این ساعت از طریق تغییرات ضربان قلب برای شما مشخص می کند که چه مدت زمانی را باید استراحت کنید و پس از آن چه زمانی آماده فعالیت مجدد هستید.

تکنولوژی  PACEPROجزء یکی از فناوری های جالب و مهم به شمار می رود که در درون ساعت های هوشمند گارمین قرار داده شده است و کارکرد اصلی این فناوری به این صورت است که شما می توانید قدم های خود را بنا به کم و زیاد شدن ارتفاع تنظیم کنید.

شارژ خورشیدی یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که در درون ساعت هوشمند گارمین قرار داد؛ باتری ساعت گارمین با استفاده از این قابلیت می تواند تا 16 روز عمر کند.

این کالای هوشمند با توجه به میزان آمادگی بدنی شما روزانه تعداد مشخصی از تمرینات را به شما پیشنهاد خواهد داد که در مجموع این فعالیت ها شامل دویدن و دوچرخه سواری است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که شما پس از هر تمرین نیاز به ریکاوری مجدد دارید.

بهترین ساعت های هوشمند گارمین

در رابطه با موضوع اصلی خرید ساعت گارمین به این مورد کلیدی توجه داشته باشید که شرکت بزرگ گارمین محصولات مختلف و متعددی را تولید کرده است و همچنین در این بخش می خواهیم بهترین ساعت های هوشمند گارمین را خدمت شما معرفی کنیم تا میزان آگاهی شما نسبت به این محصول افزایش پیدا کند.

در رابطه با بهترین و با کیفیت ترین ساعت های هوشمند گارمین می توان به موارد پرفروشی مثل Garmin Venu، Vivoactive 4 and 4S، Vivoactive 3، Vivomove HR، Garmin Venu Sq، Lily، Garmin Forerunner 945، Fenix 6، Forerunner 745، Forerunner 245 Music و Garmin Forerunner 30 نیز اشاره کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.