پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

درز مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت سونی

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

درز مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت سونی

یک وبلاگ خبری سوئدی مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت را در بستر وب منتشر کرد. درحالیکه این گوشی های هوشمند قرار است در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شوند.

شرکت سونی در نظر دارد در هفته آینده و در نماشگاه MWC 2018 از این دوگوشی هوشمند پرده برداری کند و آن ها را به طور رسمی معرفی کند. شرکت سونی راهش را برای رقابت در بازار های جهانی گوشی های هوشمند پیدا کرده است، این شرکت مدتی است در حال تغییر نوع طراحی خود میباشد. چندی پیش نیز تغییراتی را در مدل های جدید خود اعمال کرد، که عمده ترین این تغییرات استفاده از قاب خمیده است.

معمولا اطلاعات فنی گوشی هوشمند در یکی از بزرگترین سایت های اندرویدی منطقه اسکاندیناوی به نام Swedroid.se منتشر میشود. این سایت در کنار این گوشی های هوشمند لیستی از مشخصات فنی گوشی های سونی اکسپریا زد 2 و سونی اکسپریا زد 2  کامپکت نیز منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده در این وبلاگ هر دومدل سونی از یک صفحه نمایشگر HDR با نسبت ابعاد 18:9 بهره میبرند، و نیز جک هدفون در آن ها وجود نخواهد داشت. درمورد اثر انگشت شایعات حاکی از اتتقال آن به قسمت پشتی آن می باشد.

هردو مدل با به روزترین تراشه  حال حاضر کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 قدرتمند شده اند، که از ویژگی های گوشی های هوشمند میان رده است. در مدل سونی اکسپریا زد 2  از صفحه نمایش 5.7 اینچی محافظت شده با گوریلا گلس 5 ، یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی  استفاده شده است. انتطار میرود یک ویژگی موسیقیایی خاص در این مدل  وجود داشته باشد که البته هنوز جزئیاتی در پیرامون آن وجود ندارد.

همانطور که گفتیم هر دومدل با تراشه 845 عرضه خواهند شد، این درحالی است که  مدل سونی اکسپریا زد 2 کامپکت کمی متفاوت تر از مدل دیگر خواهد بود، این مدل به یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس (+Full HD) مجهز است. که البته به لطف سبک های جدید ارائه شده توسط شرکت سونی بدنه این مدل با اندازه 4.6 اینچی نظیر سایر مدل های قدیمی سونی اکسپریا کامپکت است .

براساس اطلاعات موجود این دومدل از ششم مارس یعنی 15 اسفند به فروش خواهند رسید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.