پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

حضور فناوری Quick Charge ۴.۰ در پرچمدار آینده الجی

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

حضور فناوری Quick Charge ۴.۰ در پرچمدار آینده الجی

طبق گفته شرکت ال جی، قرار است پرچمدار جدید این شرکت از فناوری Quick Charge 4.0 پشتیبانی کند.

این گوشی که احتمالا نام آن G7 خواهد بود، به احتمال قریب به یقین از فناوری شارژ سریع استفاده می کند. طبق اعلام ال جی در سایت رسمی خود این پرچمدار قرار است از فناوری سریع شرکت کوالکوم Quick Charge 4.0 استفاده کند که مدت زمان انتظار برای شارژ شدن گوشی را به حداقل مقدار خواهد رساند.

طبق ادعای ال جی فناوری استفاده شده در گوشی G6 یعنی Quick Charge 3.0 قادر بود در 105 دقیقه شارژ گوشی را از 0 به 100 برساند حالا این فناوری نسل 4 عملکرد به مراتب بهتری نسبت به نسل قبلی یعنی20  درصد سریعتر خواهد داشت  و بازدهی آن نیز 30 درصد افزایش یافته است.

طبق اخبار منتشر شده قرار است این گوشی در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی شود  وعرضه ی آن در 3 ماهه اول سال 2018 انجام خواهد گرفت.البته این اخبار موثق نیست و این احتمال هم وجود دارد که شاید ال جی برای معرفی پرچمدار خود مراسم اختصاصی ترتیب دهد.

البته تا اکنون اطلاعات زیادی از این پرچمدار در دست نیست اما انتظار میرود ال جی از آخرین نسل چیپ کوالکام یعنی اسنپدراگون 845  در این گوشی هوشمند استفاده کند. از طرفی طبق زمان عرضه این گوشی؛ انتظار میرود جی ۷ با اندروید اوریو منتشر شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.