پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

تصاویر سونی اکسپریا C۶ لو رفت

سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

تصاویر سونی اکسپریا C۶ لو رفت

تصاویر منتشر شده احتمالا مربوط به گوشی آینده سونی هستند که قرار است جایگزین گوشی C5 Ultra شوند. شاید وجود فلاش LED برای دوربین سلفی اولین دلیلی باشد که این گوشی ما را به یاد سونی C5 Ultra می‌اندازد. دلیل دوم هم قطعا وجود نمایشگر بزرگ این گوشیست که احتمالا در حدود 6 اینچ است. هرچند جای خالی اسپیکر لبه پایینی این گوشی در تصاویر دیده می‌شود، اما با توجه به حفره‌ای مه در پایین گوشی قرار دارد شاید بتوان حدس زد که سونی نیز راه‌کاری مشابه آن چه htc در پرچم دار جدید خود به کار گرفته است را در پیش گرفته باشد. فبلتی جدید از سونی با نمایشگر بزرگ و دوربین سلفی با کیفیت و مجهز به فلاش LED تنها میتواند سونی اکسپریا C6 یا C6 Ultra باشد.

 


با توجه به مدل قبلی یعنی اکسپریا C5 Ultra می‌توان حدس زد این گوشی نیز دارای مشخصات میان رده باشد. البته با توجه به اتفاقی که در MWC 2016 رخ داد و در حالی که همه فکر می کردند سونی قصد معرفی جایگزینی برای C5 Ultra را دارد، ناگهان با سری جدید اکسپریا X روبه رو شدند که گفته می‌شود جایگزین سری Z هستند.

 


متاسفانه در این لحظه چیزی از مشخصات فنی گوشی ای که در تصاویر می‌بینید نمی دانیم. البته احتمالا در روزهای آتی اخبار دقیق تری در باره ویژگی و مشخصات این محصول شاهد خواهیم بود. هرچند شایعاتی که پیش از این در باره C6 Ultra شنیده بودیم حاکی از استفاده از پردازنده مدیاتک Heilo p10 هشت هسته‌ای و نمایشگر Full HD در این گوشی بودند.

 


امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.