پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ترک اعتیاد به تلفن های هوشمند با ایده گوشی جایگزین

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ترک اعتیاد به تلفن های هوشمند با ایده گوشی جایگزین

گوشی جایگزین طرحی بسیار جالبی است که یک طراح اتریشی به ثبت رسانیده است که باعث میشود اعتیاد افراد به تلفن های هوشمند کنترل شود.

حتما برای شما هم پیش آمده بدون هدفی گوشی را در دست گرفته و بین منوهای های گوشی خود جا به جا شوید و به نوعی سرگرمی برای شما تبدیل شود.  این کار به ضعم بسیاری از محققان نامش اعتیاد به تلفن همراه است.این طراح اتریشی که نامش کلمنز شیلینگر است (Klemens Schillinger) پتنتی ثبت کرده که در عین سادگی بسیار کاربردی است تا باعث شود این اعتیاد در بین مردم کمی از بین برود.

نام این طرح که گوشی جایگزین است با پنج ماکت پلاستیکی مختلف که ابعادی درست شبیه به تلفن همراه دارد به رنگ سیاه و از جنس پلی اکسی متیلین (polyoxymethylene) است که تعدادی گوی کوچک سنگی بر روی انها کار گذاشته شده است. گوی ها این امکان را میدهند که ماکت های ساخته شده دقیقا همان حسی را به کاربر منتقل کند که فرد هنگام استفاده از تلفن های همراه لمسی احساس می کند، اما با این تفاوت که این ماکت ها مانند تلفن های همراه مضر نیستند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این طرح در دست نیست و همانطور که به نظر میرسد بعید است این طرح به تولید انبوه برسد. با این اوصاف شیلینگر این طرح را در نمایشگاه هفته طراحی وین به نمایش عموم گذاشت و این باور را به وجود آورد که در آینده باید منتظر اینچنین طرح هایی جهت کاهش اعتیاد کاربران به تلفن همراه بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.