پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵ اینچی نسخه PaperMatte edition با چیپست Snapdragon ۷ Gen ۱ معرفی شد

شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵ اینچی نسخه PaperMatte edition با چیپست Snapdragon ۷ Gen ۱ معرفی شد

هواوی این هفته یک رویداد بزرگ در بارسلونا برگزار کرد و طیف وسیعی از محصولات جدید خود را معرفی کرد. در این رویداد شاهد یک Watch Ultimate جدید در نسخه طلایی در کنار Freebuds Pro 3 و Eyewear 2 بودیم. این شرکت همچنین تبلت MatePad 11.5 را در یک نسخه PaperMatte جدید عرضه کرد که هدف از آن را سالم‌تر بودن برای چشمان عنوان کرد. این تبلت دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی 2.2K LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. تبلت هواوی میت پد 11.5 اینچی نسخه PaperMatte edition همچنین دارای یک چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 است. 

ویژگی تبلت هواوی میت پد 11.5 نسخه PaperMatte edition

Huawei MatePad 11.5 جدید دارای روکش صفحه‌ نمایش با حکاکی نانویی است که حسی شبیه کاغذ ارائه می دهد. در کنار آن با کاهش تابش خیره‌ کننده؛ فشار کمتری به چشم وارد می کند. همچنین تجربه نوشتن طبیعی تری را با قلم نسل دوم M-Pencil ارائه می دهد.

این تبلت دارای صفحه نمایش LCD 11.5 اینچی با وضوح 2.2K است. بین 60 تا 120 هرتز تازه می شود. تنها 6.85 میلی متر ضخامت و 499 گرم وزن دارد.

جدا از این ویژگی ها، Mate 11.5 PaperMatte edition همان مشخصات مدل استاندارد را دارد. شما یک چیپست 4G اسنپدراگون 7 نسل 1 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید. این تبلت با اجرای HarmonyOS 3.1 در بخش نرم‌ افزار، از ویژگی‌ هایی مانند همکاری گروهی، چند پنجره هوشمند و اشتراک‌ گذاری آسان داده از طریق SuperHub پشتیبانی می‌ کند.

در بخش دوربین، تبلت هواوی یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو را به همراه دارد. این باتری 7700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی از طریق USB-C دارد.

Huawei MatePad 11.5 PaperMatte Edition در تاریخ 19 سپتامبر با قیمت 427 دلار برای خرید در دسترس خواهد بود و تنها در رنگ خاکستری فضایی عرضه می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.