پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی کدامند؟ معرفی گوشی‌ های میان رده با دوربین قدرتمند

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی کدامند؟ معرفی گوشی‌ های میان رده با دوربین قدرتمند

انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی برای کاربرانی که علاقه مند به عکاسی و فیلمبرداری هستند ولی توانایی خرید یک گوشی پرچمدار را ندارند اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه در زمینه دوربین گوشی‌ های موبایل پیشرفت چشمگیری را مشاهده کرده‌ ایم، دیگر جهت عکاسی نیاز به پرداخت هزینه‌ های زیاد برای خرید دوربین حرفه‌ ای نخواهید داشت. به راحتی با استفاده از دوربین گوشی‌ های هوشمند می‌ توانید تصاویر با کیفیت را ثبت کنید. اگر شما نیز برای خرید بهترین گوشی میان رده مناسب عکاسی سردرگم شده‌ اید، با ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید تا به بررسی بهترین گزینه های موجود در بازار بپردازیم.

بهترین گوشی‌ های میان رده برای عکاسی

جالب است بدانید که حتی عکاسان مجرب نیز این روزها ترجیح می‌ دهند از دوربین گوشی‌ های خود برای ثبت تصاویر مورد نظر استفاده نمایند. در عین حال، هر نوع گوشی برای ثبت تصاویر با کیفیت و عکاسی حرفه‌ ای مناسب نیست. لازم است که با توجه به بودجه‌ ای که در اختیار دارید به سراغ انتخاب و خرید گوشی مناسب عکاسی با کیفیت مطلوب بروید. 

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

یکی از بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی که هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد، گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE است. یک گوشی با طراحی جذاب و نمایشگر فوق العاده با کیفیت که حرف‌ های زیادی جهت عکاسی و فیلمبرداری خواهد داشت. سامسونگ این گوشی خود را با پردازنده Snapdragon 888 5G به بازار عرضه می‌ کند. علاوه بر این بهره‌ مندی از حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی و 6 گیگابایتی نیز نشان می‌ دهد که یک میان رده با عملکرد قابل قبول در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ S21 FE تصاویر فوق العاده‌ای را در نور روز ثبت می‌ کند. این دوربین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید نیز در کنار دوربین اصلی قرار دارد. علاوه بر این سامسونگ دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی را با زوم 3 برابری اپتیکال برای این گوشی به کار گرفته که عملکرد بی‌ نظیری در حذف نویز، رنگ بندی، کنتراست و گستره دینامیکی هنگام عکاسی از راه دور ارائه می‌ دهد. با استفاده از دوربین اصلی و تله فوتو، کاربران می‌ توانند تصاویر پرتره را نیز ثبت کنند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز با کیفیت شگفت انگیز در کنار دوربین اصلی امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K را برای کاربران فراهم کرده است.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی آنر ۷۰

گوشی Honor 70 یکی از بهترین گوشی‌ های میان‌ رده مناسب عکاسی که توسط زیر مجموعه هواوی یعنی آنر روانه بازار شده است. این گوشی با طراحی جذاب و صفحه نمایشی فوق العاده با کیفیت می‌ تواند برای هر کاربری انتخابی مناسب به شما رود. یک دوربین ۵۴ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی قرار گرفته که هنگام ثبت تصاویر، رنگ‌ ها را با طبیعی‌ ترین حالت ممکن نشان می‌ دهد. علاوه بر این دوربین اصلی این گوشی دارای لرزشگیر اپتیکال و قابلیت فوکوس خودکار بوده که حتی در مقایسه با گوشی گلکسی S21 Fe نیز می‌ تواند کنتراست بالاتری را نشان دهد. سنسور دوم قرار گرفته شده بر روی قاب پشتی نیز یک لنز قدرتمند اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی بوده که با پوشش ۱۲۲ درجه‌ ای امکان ثبت تصاویر خارق العاده را برای کاربران فراهم کرده است.

آنر برای این میان رده یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را جهت دوربین سلفی به کار گرفته که به همراه دوربین اصلی امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K را فراهم کرده‌ اند. بدون شک از بین بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی این گوشی از هانر است که حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد.

همچنین بخوانید: ارزان ترین گوشی های سه دوربینه

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی سامسونگ گلکسی A54، بهترین گوشی با دوربین عالی و قیمت مناسب

گوشی سامسونگ گلکسی A54 یکی از میان رده‌ های جدید ارائه شده توسط سامسونگ است که می‌ تواند خود را بهترین گوشی با دوربین عالی و قیمت مناسب معرفی کند. سامسونگ این گوشی را در سال ۲۰۲۳ و با نمایشگر SUPER AMOLED روانه بازار کرده است. یک گوشی با پردازنده‌ ای مناسب جهت انجام بازی و با یک صفحه نمایش با کیفیت از هر نظر برای کاربران انتخابی کامل خواهد بود. سامسونگ این گوشی را با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربران می‌ گذارد.

علاوه بر این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید نیز در کنار سنسور اصلی کمک می‌ کند تا کاربران بتوانند تصاویر را در فضای باز با کیفیت بالا ثبت کنند. سنسور سوم نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو بوده که برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک عملکردی قابل قبول دارد. مجهز شدن به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار نیز کمک کرده است که کاربران هنگام عکاسی و فیلمبرداری از لرزش‌ های ناخواسته بتوانند در امان باشند. امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K نیز با استفاده از دوربین این گوشی فراهم شده است.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی A54 نیز ۳۲ مگاپیکسلی بوده که به کاربر این امکان را می‌ دهد تا ویدیوهای خود را با رزولوشن 4K بتواند ثبت کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز تکمیل کننده ویژگی‌ های این میان رده ایده آل از سامسونگ است.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus

برای خرید یکی از بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی از برند شیائومی می‌ توانید به سراغ گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus بروید. یک گوشی بی‌ نظیر با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی که پاسخگوی نیازهای کاربران در زمینه عکاسی و فیلمبرداری خواهد بود. شیائومی در زمینه طراحی و ساخت میان رده‌ هایی با عملکرد ایده‌ آل در عکاسی به بهترین شکل عمل کرده است. این گوشی نیز با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ از نوع OLED و با پردازنده مناسب از شرکت مدیاتک در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. بهره‌ گیری از فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی نیز سبب شده است که کاربران بتوانند برای ذخیره کردن داده‌ ها به میزان کافی از قابلیت‌ های یک میان رده نهایت استفاده را ببرند.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با بهره‌ گیری از لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تصاویری خارق العاده ثبت می‌ کند. علاوه بر این شیائومی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو را نیز در کنار دوربین اصلی به کار گرفته است. دوربین سوم نیز یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی بوده که برای عکاسی در طبیعت و ثبت تصاویر دسته جمعی گزینه‌ ای ایده‌ آل خواهد بود. کاربران می‌ توانند با سنسور اصلی دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس ویدیوهای با رزولوشن 4K ضبط کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی بوده که در نور روز تصاویری جذاب ثبت خواهد کرد. در یک مقایسه با گوشی گلکسی A54 مشخص شده که این میان رده از شیائومی توانسته عملکردی بهتر ارائه دهد.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی سامسونگ گلکسی A34

با صرف هزینه ای بسیار مناسب می‌ توانید گوشی گلکسی A34 را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی خریداری کنید. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این گوشی به شکلی است که در نور کافی می‌ تواند مشابه گلکسی A54 عمل کند. سامسونگ این گوشی خود را در سال ۲۰۲۳ با اندروید ۱۳ روانه بازار کرد. یک گوشی با صفحه نمایش سوپر امولد و با پردازنده دیمنسیتی ۱۰۸۰ که برای انجام بازی نیز به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. سامسونگ این گوشی را در نسخه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی و ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی از نظر حافظه رم به بازار عرضه می‌ک ند.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی A34 یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از نوع عریض بوده که با بهره‌ مندی از لرزشگیر اپتیکال می‌ تواند عملکردی قابل قبول داشته باشد. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارد. هنگامی که نور به طور کافی در فضا وجود داشته باشد، تصاویری که با دوربین این گوشی ثبت می‌ کنید جالب توجه هستند. امکان فیلمبرداری 4K با استفاده از این دوربین نیز فراهم شده است.

سامسونگ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را بر روی صفحه نمایش قرار داده تا کاربران بتوانند برای ثبت تصاویر سلفی از قابلیت‌ های آن بهره‌ مند شوند. فراموش نکنید امکان فیلمبرداری 4K با دوربین سلفی گوشی A34 نیز وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۲۵ وات دیگر قابلیت‌ های این میان رده خوش قیمت از سامسونگ هستند.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی شیائومی ۱۳ لایت

گزینه بعدی که می‌ تواند بهترین گوشی میان رده از نظر دوربین عنوان شود، گوشی شیائومی 13 لایت است. این گوشی که در سال ۲۰۲۳ توسط برند چینی روانه بازار شده است، حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. شیائومی این گوشی را با نمایشگر امولد در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. نقطه قوت گوشی شیائومی ۱۳ لایت بهره‌ مندی از یک تراشه توانمند برای انجام بازی‌ های محبوب است.

پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بر روی این گوشی قرار گرفته تا کاربران برای انجام بازی‌ های سنگین به هیچ عنوان دچار مشکل نشوند. علاوه بر این حافظه رم ۸ گیگابایتی این گوشی در کنار فضای ذخیره‌ سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی نیز سبب شده‌ اند که یک محصول کامل با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گیرد. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که در کنار دو سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای کاربران عملکردی قابل قبول اجرا خواهد نمود.

کیفیت دوربین اصلی گوشی شیائومی به شکلی است که در نور شب نیز می‌ تواند کاربران را راضی نگه دارد. با فعال کردن حالت شب تصاویری که ثبت می‌ کنید به هیچ عنوان نویز نخواهند داشت. در محدوده قیمتی این گوشی کمتر میان رده ای را با این عملکرد مشاهده خواهید کرد. امکان فیلمبرداری با وضوح 4K نیز فراهم شده است.

یکی از جذاب‌ ترین بخش‌ های این گوشی بهره‌ مندی از دو سنسور دوربین سلفی است. کاربران می‌ توانند از دو سنسور ۳۲ مگاپیکسلی اولتراواید و همچنین ۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق جهت ثبت تصاویر سلفی نهایت استفاده را ببرند. نقطه ضعف این گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که شیائومی با یک شارژر ۶۷ واتی به بهترین شکل توانسته آن را پوشش دهد.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی شیائومی POCO F5

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی میان رده مناسب عکاسی در سال ۲۰۲۳ هستید، توصیه ما به شما بررسی گوشی شیائومی POCO F5 است. یک گوشی با اندروید ۱۳ و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد که عملکردی بی‌ نظیر دارد. شیائومی این گوشی را با پردازنده فوق العاده Snapdragon 7+ Gen 2 روانه بازار می‌ کند. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی و یا ۱۲ گیگابایتی بیانگر این است که از هر نظر یک گوشی کامل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با بهره‌ گیری از لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تصاویری شگفت انگیز را ثبت خواهد کرد. در کنار این سنسور دو لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز بر روی این گوشی قرار گرفته‌ اند که عملکردی کاملا قابل قبول دارند. امکان فیلمبرداری 4K با دوربین اصلی این گوشی فراهم شده است. دوربین سلفی گوشی شیائومی POCO F5 نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی گوشی شیائومی پوکو F5 قرار گرفته که با شارژر ۶۷ وات در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌ تواند شارژ شود.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

بدون تردید تا قبل از سال ۲۰۲۳ گوشی گلکسی A53 می‌ توانست خود را بهترین میان رده از نظر دوربین معرفی کند. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد و با تراکم ۴05 پیکسل در اینچ به بازار عرضه شده است. پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ بر روی این گوشی قرار دارد. علاوه بر این حافظه رم ۶ گیگابایتی و یا ۸ گیگابایتی نیز بر روی گوشی A53 قرار گرفته اند تا سرعت دستگاه افزایش یابد. به سراغ دوربین گوشی گلکسی A53 می‌ رویم. یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بر روی پنل پشتی قرار گرفته است.

در کنار این سنسور کاربران می‌ توانند لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید را نیز شاهد باشند. این پایان کار نیست و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر از نوع ماکرو و تشخیص عمق نیز به کاربران کمک می‌ کنند تا تصاویری جذاب را بتوانند ثبت کنند. امکان فیلمبرداری 4K با دوربین اصلی گوشی سامسونگ A53 نیز فراهم شده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز عملکردی فوق العاده داشته و حتی امکان فیلمبرداری با وضوح 4K را نیز خواهد داشت. تکمیل کننده مشخصات بی‌ نظیر این گوشی میان رده از سامسونگ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی شیائومی پوکو X5 Pro 5G

اگر قصد خرید بهترین گوشی میان رده از نظر دوربین را دارید و به دنبال یه گوشی با قیمت مناسب هستید، توصیه ما به شما بررسی گوشی شیائومی پوکو X5 Pro است. میان رده‌ ای شگفت انگیز با سنسور بی‌ نظیر ۱۰۸ مگاپیکسلی که توسط برند محبوب شیائومی طراحی شده و عملکردی بی‌ نظیر در زمینه عکاسی ارائه می‌ دهد. شیائومی در سال ۲۰۲۳ این میان رده خود را با صفحه نمایش امولد و ابعاد ۶.۶۷ اینچ به بازار عرضه کرد.

علاوه بر این پردازنده توانمند Snapdragon 778 5G بر روی گوشی قرار گرفته تا کاربران بتوانند از این میان رده جهت انجام بازی‌ ها نیز نهایت استفاده را ببرند. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی  X5 Pro POCO عملکردی خارق العاده در ثبت تصاویر خواهد داشت. علاوه بر این دو سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار سنسور اصلی پیکربندی دوربین گوشی پوکو X5 Pro را تکمیل می‌ کنند. کاربران می‌ توانند در ثبت تصاویر پرتره از عملکرد بی‌ نظیر دوربین این گوشی نهایت لذت را ببرند.

تصاویری که با دوربین فوق عریض این گوشی ثبت می‌ کنید نیز شگفت انگیز خواهند بود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در نور روز عملکردی فوق العاده ارائه می‌ دهد. کاربران می‌ توانند با دوربین اصلی، فیلمبرداری 4K را نیز انجام دهند. نقطه قوت دوربین گوشی شیائومی پوکو X5 Pro جایی است که دوربین فوق عریض آن می‌ تواند تصاویر و ویدیوهای جذابی را به ثبت برساند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژر ۶۷ وات نیز جذابیت خرید گوشی پوکو X5 Pro را افزایش داده‌ اند.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

گوشی سامسونگ گلکسی A73، بهترین دوربین گوشی میان رده سامسونگ

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی میان رده سامسونگ مناسب عکاسی هستید، توصیه ما به شما بررسی گوشی گلکسی A73 است. این میان رده در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد. یک گوشی با نمایشگر بی‌نظیر Super AMOLED Plus و با پردازنده Snapdragon 778G 5G برای انجام بازی نیز گزینه‌ ای ایده‌ آل به شمار می‌ رود. سامسونگ این گوشی را در نسخه‌ های مختلف از نظر حافظه رم و حافظه داخلی به بازار عرضه می‌ کند.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی Galaxy A73 می‌ تواند بهترین سنسور در بین گوشی‌ های میان‌ رده سامسونگ به شمار رود. این دوربین با قابلیت‌ هایی مانند فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال عملکردی خارق‌ العاده دارد. سامسونگ سنسورهای متنوعی را بر روی قاب پشتی این میان رده قرار داده است. دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق هر کدام برای ثبت تصاویر بی‌ نظیر پاسخگوی نیازهای کاربران حرفه‌ ای نیز خواهند بود. امکان فیلمبرداری 4K با دوربین این گوشی نیز فراهم شده است. کاربران در نور شب نیز تصاویری قابل قبول می‌ توانند ثبت کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی بوده که به کاربر امکان فیلمبرداری 4K را نیز می‌ دهد. سامسونگ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بر روی این میان رده خود به کار گرفته است.

بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی

سایر گوشی‌ های میان رده با دوربین باکیفیت

مواردی که عنوان کردیم بخشی از بهترین گوشی‌ های میان رده مناسب عکاسی هستند. علاوه بر این گوشی‌ های شیائومی پوکو F4 و همچنین شیائومی 12 در کنار گوشی سامسونگ گلکسی S20 نیز می‌ توانند در این لیست قرار گیرند.

سوالات متداول

بهترین دوربین گوشی میان رده سامسونگ کدام است؟

گوشی‌ های گلکسی A73 و گلکسی A54 در تست‌ های صورت گرفته و بر اساس قیمتی که دارند، می‌ توانند بهترین میان رده سامسونگ از نظر دوربین عنوان شوند.

بهترین دوربین گوشی میان رده شیائومی چه نام دارد؟

تمام میان رده‌ های شیائومی از نظر دوربین عملکردی قابل قبول دارند. در عین حال گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی و POCO F5 گزینه هایی ایده‌ آل هستند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.