پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین گوشی‌های زیر ۲۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین گوشی‌های زیر ۲۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹

خبر بسیار خوبی که در سال 2019 به گوش می رسد گوشی‌هایی با قیمت زیر 200 دلار تولید خواهند شد. این خبر برای بسیاری  ازکاربران به خصوص با این نرخ ارز و وضعیت بازار موبایل این روز ها، خرید یک گوشی پرچمدار و بالارده به چیزی شبیه به یک رویا تبدیل گردیده است.

ردمی نوت 7 – قیمت از 150 دلار
اولین گوشی با  قیمتی زیر 200 دلار، محصولی زیربرند شیائومی، ردمی که مشخصاتی همچون دارای بدنه ای  شیشه‌ای، مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی LCD با ناچ کوچک، بهره مندی از چیپ‌ست اسنپدراگون 660 و باتری بزرگ 4000 میلی آمپرساعتی و دارا بودن عملکرد سریع در این کلاس تنها بخشی از مشخصات این گوشی است. پشتیبانی از کارت حافظه،  دارا بودن پورت هایی همچون جک 3.5 میلیمتری هدفون، فرستنده  مادون قرمز، پورت USB-C  و پشتیبانی از QuickCharge 4.0  برای یک گوشی با این قیمت، باورنکردنی است. البته باید به این ویژگی ها  دوربین 48 مگاپیکسلی با عملکرد بی‌نظیرش در شب را به این گوشی باید افزود.

موتو G6 – قیمت 199 دلار
عنوان بعدی را موتو جی6 که در نسخه‌های متفاوتی عرضه می‌شود، اما استاندارد آن زیر 200 دلار است و با بهره مندی از  امکانات زیادی عرضه  خواهند شد؛ ویژگی هایی همچون ظاهری بسیار باریک، زیبا و بدون حاشیه است و بهره مندی از طراحی شیک و ساختاری شیشه‌ای. مجهز به  صفحه نمایش LCD با اندازه 5.7 اینچی Full HD+ و دارای چیپ‌ست اسنپدراگون 450 که میتوان از این  تراشه به عنوان  نقطه ضعف این گوشی یاد کرد. باید اشاره نمود که موتو جی 6 دارای ارزش خرید بالا، رابط کاربری ساده ، حاشیه‌های بسیار باریک، باتری خوب می باشد و برای افرادی که استفاده سنگینی از گوشی ندارند و به دنبال خرید یک محصول اقتصادی اند موتو جی6 می تواند یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب گردد.

نوکیا 6.1 – قیمت از 230 دلار
در ادامه باید باید به سراغ گوشی‌های نوکیا که نیاز به تعریف چندانی ندارند برویم ، که از آنها به عناوین سخت جان، کارآمد و خوش قیمت یاد می شود . نوکیا 6.1 دارای  صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD LCD صفحه نمایشی با کیفیت و ظاهری خوب، نمایش رنگی مناسب با حاشیه‌های نسبتاً زیاد در پنل جلوی خود می باشد. نوکیا 6.1 به لطف بهره مندی از چیپ‌ست اسنپدراگون 630 خود تجربه کاربری خوبی را برای یک گوشی با این قیمت فراهم خواهد کرد. این گوشی بخشی از پروژه Android One است و از این نظر رابط کاربری آن با ساده ترین و خلوت‌ترین حالت ممکن ارائه می‌شود. عملکرد باتری آن چندان فوق‌العاده نیست اما می توان گفت خوب است، همچنین ار سیستم  شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌نماید. نوکیا 6.1 مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی با عملکرد خوب دوربین در شرایط نوری متفاوت و کم نور و پشتیبانی از HDRمی باشد که نوکیا امکان فیلمبرداری 4K نیز در آن تعبیه نموده است. همچنین نوکیا 6.1 مجهز به اسکنر اثر انگشت سریع و دقیق گردیده  و دارای بلندگوی دوگانه، صدای دالبی و صوتی خوب می باشد.
درواقع نوکیا 6.1  قیمتی بالای 200 دلار دارد، اما معمولاً به لطف تخفیفات سایت‌های خوبی همچون ما به  قیمت زیر 200 دلار نیز خواهد رسید

شیائومی Mi A2
در آخر نیز میتوان به شیائومی Mi A2 اشاره نمود که این گوشی نیز حدود  220 دلار قیمت دارد، اما معمولاً زیر این قیمت فروخته خواهد شد. درواقع Mi A2  بخشی از پروژه اندروید وان است و این یعنی آپدیت‌های اندرویدی را سبک و سریع دریافت خواهد نمود. همچنین مجهز چیپ‌ست اسنپدراگون 660  و داری عملکرد عالی خواهد بود و عملکرد دوربین این گوشی فراتر از حد انتظارمی باشد و حتی مجهز به  حالت عکاسی پرتره نیز گردیده است. از نظر طراحی  Mi A2 نیز مورد  قبول می باشد و در کل بهره مندی از مشخصاتی خوب، ارزش خرید آن را برای کاربران بسیار افزایش داده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.