پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بهترین مانیتور برای رندرینگ، معرفی بهترین مانیتورهای طراحی

یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷

بهترین مانیتور برای رندرینگ، معرفی بهترین مانیتورهای طراحی

خرید مانیتور برای رندرینگ یکی از مهم‌ ترین مواردی است که کاربران حرفه‌ ای و افرادی که کارهای گرافیکی انجام می‌ دهند همواره آن را مد نظر دارند. افرادی که در زمینه طراحی گرافیک و دیجیتال به صورت حرفه‌ ای مشغول هستند، بهتر از هر کسی می‌ دانند که جهت انجام کارهای گرافیکی و طراحی‌ های خود انتخاب بهترین مانیتور تا چه اندازه حائز اهمیت است. با توجه به اینکه در سال‌ های اخیر پیشرفت چشمگیری را در زمینه صنعت نمایشگر و مانیتور مشاهده کرده‌ ایم، انتخاب و خرید بهترین گزینه مناسب طراحان گرافیکی می‌ تواند کاری دشوار باشد.

یک مانیتور مخصوص طراحی گرافیک و رندرینگ، خروجی بهتر و واقعی‌ تری را نمایش خواهد داد. تفاوت‌ های آشکاری که مانیتورهای رندرینگ نسبت به مانیتورهای معمولی دارند گواه سخت بودن این انتخاب هستند. مانیتوری که برای رندرینگ انتخاب می‌ شود باید با پوشش رنگی گسترده و وضوح بالا بهترین عملکرد را بتواند ارائه دهد. با ما در مجله آترا همراه باشید تا در انتخاب بهترین مانیتور برای رندرینگ به شما کمک کنیم.

نکات لازم جهت خرید بهترین مانیتور برای رندرینگ

یکی از سوالاتی که مطرح می‌ شود این است که یک مانیتور مناسب طراحی و رندرینگ دارای چه ویژگی‌ هایی است. ویژگی‌ هایی که هنگام خرید مانیتور رندرینگ بررسی می‌ کنید مختلف هستند. مانیتور انتخاب شده باید اندازه ای بزرگ داشته و از نوع فوق عریض باشد.

علاوه بر این بهترین مانیتور برای رندرینگ گزینه‌ ای است که با وضوح تصویر عالی کاربران را یاری کند تا بتوانند محتواها را با بالاترین کیفیت مشاهده کنند. در این بین توصیه می‌ شود اگر محدودیت مالی ندارید، به سراغ مانیتورهای 4K بروید. با این وجود یک مانیتور 2K نیز پاسخ نیازهای شما را می‌ دهد.

مانیتور خریداری شده اگر دارای پنل با فناوری اولد باشد بهترین انتخاب است. با توجه به محدود بودن این دسته از مانیتورها در بازار، خرید نمایشگرهای IPS نیز برای طراحی و رندرینگ نیازهای شما را برطرف می‌ کند.

از دیگر ویژگی‌ های بهترین مانیتور برای رندرینگ بهره مندی از رفرش ریت مناسب خواهد بود. ترجیحا مانیتور دارای نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی باشد. اما یک مانیتور با نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتزی نیز برای انجام این کار کافی است.

هر اندازه زمان پاسخگویی مانیتور کمتر باشد، طراحان موشن گرافیک می‌ توانند از عملکرد بهتری بهره‌ مند شوند.

در کنار تمام این موارد طیف رنگی ARGB که توسط مانیتور پوشش داده می‌ شود باید تا ۱۰۰ درصد یا بالاتر باشد.

معرفی بهترین مانیتورها برای رندرینگ

اکنون که با ویژگی‌ های بهترین مانیتور برای رندرینگ آشنایی به دست آورده‌ اید، می‌ توانیم به معرفی بهترین گزینه‌ های موجود در بازار بپردازیم. مدل‌ های متنوعی در این دسته عرضه شده‌ اند که هر کدام برای شما می‌ توانند انتخابی مناسب باشند.

مانیتور Asus ROG SWIFT OLED PG42UQ

گزینه نخست که در لیست بهترین مانیتورها برای رندرینگ قرار می‌ گیرد، محصول ارائه شده توسط ایسوس است. مانیتور Asus ROG SWIFT OLED PG42UQ با صفحه نمایش ۴۲ اینچی و با فناوری اولد کاربران را یاری می‌ کند تا برای طراحی‌ های خود بتوانند از یک نمایشگر بی‌ نظیر بهره ببرند. این مانیتور با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای کاربران حرفه‌ ای خواهد بود. علاوه بر این محصول ارائه شده توسط ایسوس دارای قابلیت‌ های مخصوص طراحی و گیمینگ بوده و با پشتیبانی از استاندارد VESA نشان می‌ دهد که در این زمینه به هیچ عنوان کاربران را دچار مشکل نخواهد کرد. به همراه مواردی که بیان کردیم محدوده زمان پاسخگویی مانیتور Asus ROG SWIFT OLED PG42UQ نیز یک میلی ثانیه است. انواع درگاه‌ ها را می‌ توانید بر روی این مانیتور مشاهده کنید.

بهترین مانیتور برای رندرینگ

مانیتور ۲۸ اینچ ایسوس مدل TUF Gaming VG289Q

در لیست بهترین مانیتورها مناسب طراحی می‌ توانیم محصول ارائه شده توسط ایسوس که برای گیمرها در بازار عرضه شده است را نیز قرار دهیم. یک مانیتور با صفحه نمایش IPS که دارای امکانات مناسبی برای طراحان گرافیکی نیز خواهد بود. ایسوس مانیتور ۲۸ اینچ ایسوس مدل TUF Gaming VG289Q را با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل روانه بازار کرده است. علاوه بر این پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌ ها مانند AMD FreeSync، فناوری حذف پرش تصویر و همچنین مراقبت از چشم‌ های کاربران با نور آبی کم نیز شما را یاری می‌ کند تا در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار مشکل نشوید.

ایسوس در کنار این موارد قابلیت Shadow Boost را نیز بر روی این نمایشگر به کار گرفته است تا رنگ‌ های مشکی و سایه‌ ها به بهترین شکل نمایش داده شوند. پشتیبانی از درگاه‌ های مختلف و محدوده زمان پاسخگویی ۵ میلی ثانیه ای را می‌ توان سایر ویژگی‌ های این مانیتور عنوان کرد.

بهترین مانیتور برای رندرینگ

مانیتور ال جی مدل LG 27UP550N_W

اگر به دنبال خرید بهترین مانیتور مناسب طراحی هستید، یک محصول میان رده با قیمت مناسب از ال جی را توصیه می‌ کنیم. مانیتور ال جی 27UP550N_W با پنل IPS و با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل روانه بازار می‌ شود. این مانیتور ۲۷ اینچی با محدوده زمان پاسخگویی ۳ تا ۶ میلی ثانیه‌ ای از عملکرد قابل قبولی برخوردار است. ال جی از فناوری‌ های مختلفی برای مراقبت از چشم کاربرا و بالا بردن جزئیات تصاویر استفاده کرده تا طراحان گرافیک و سایر کاربران بتوانند محصولی با کیفیت را در اختیار داشته باشند.

بهترین مانیتور برای رندرینگ

مانیتور ال جی مدل LG 27UL850_W

برند ال جی در زمینه تولید مانیتورهای گیمینگ و مانیتور برای طراحان گرافیکی فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهد. مانیتور LG 27UL850_W از دیگر محصولات ارائه شده توسط ال جی بوده که با صفحه نمایش ۲۷ اینچی از نوع آی پی اس و کیفیت Full HD انتخابی کاربردی به شمار می‌ رود. این مانیتور با زمان پاسخگویی ۳ تا ۶ میلی ثانیه ای و به لطف بهره‌ گیری از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، تصاویر را با سرعت بالا و بدون لگ می‌ تواند نمایش دهد. پشتیبانی از انواع درگاه‌ ها و همچنین بهره‌ مندی از فناوری‌ های مختلف مانند حذف پرش تصویر، نمایش بهتر تصاویر تاریک و کاهش تاخیر ورودی نیز کمک می‌ کنند تا کاربران بتوانند از یک محصول استاندارد برای طراحی و رندرینگ استفاده کنند.

بهترین مانیتور برای رندرینگ

مانیتور 32 اینچ بنکیو مدل EW3280U

در لیست بهترین مانیتورها برای رندرینگ یک محصول از برند بنکیو را نیز مشاهده می‌ کنیم. مانیتور فوق العاده با کیفیت عرضه شده توسط این برند که برای طراحان گرافیکی انتخابی ایده‌ آل محسوب می‌شود. مانیتور بن کیو EW3280U با صفحه نمایش ۳۲ اینچی و با بهره‌ گیری از پنل IPS کاربران را یاری می‌ کند تا بتوانند برای انجام کارهای گرافیکی از محصولی بی‌ نظیر استفاده نمایند. این مانیتور با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و با بهره‌ مندی از فیلتر نور آبی جهت جلوگیری از آسیب رساندن به چشم کاربران گزینه‌ ای ایده‌ آل برای افرادی است که قصد دارند به صورت بلند مدت از صفحه نمایش استفاده کنند. مانیتور ارائه شده توسط بنکیو با پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ، کاربران را یاری خواهند کرد تا بتوانند رنگ‌ ها را به صورت کامل و با جزئیات دقیق مشاهده نمایند.

بهترین مانیتور برای رندرینگ

مانیتور ایسوس مدل VP32AQ سایز ۳۲ اینچ

اگر به دنبال خرید مانیتور برای رندرینگ با قیمت مناسب هستید، مانیتور ایسوس VP32AQ را به شما توصیه می‌ کنیم. این مانیتور با امکانات قابل قبول و با صفحه نمایش IPS در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. رزولوشن صفحه نمایش ارائه شده توسط ایسوس نیز ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده که برای انجام کارهای گرافیکی نسبتا قابل قبول است. محصول ارائه شده توسط ایسوس با نرخ بروزرسانی ۷۵ هرتزی و با فضای رنگی ۱۰۰ درصدی هر آنچه کاربران نیاز داشته باشند را به همراه دارد. قیمت مانیتور ایسوس VP32AQ نیز بسیار مناسب بوده و کاربران می‌ توانند برای انجام کارهای گرافیکی و رندرینگ روی قابلیت‌ های این محصول حساب ویژه‌ ای باز کنند.

بهترین مانیتور برای رندرینگ

مانیتور کولر مستر مدل GM34_CW سایز ۳۴ اینچ

اگر از ما در خصوص خرید بهترین مانیتور برای رندرینگ سوال بپرسید، محصول ارائه شده توسط کولر مستر را به شما توصیه می‌ کنیم. این مانیتور با کیفیت بالا و محدوده زمان پاسخگویی مناسب هر آنچه نیاز داشته باشید را به همراه دارد. یک مانیتور با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و محدوده زمان پاسخگویی ۱ تا ۳ میلی ثانیه‌ ای برای گرافیست‌ ها می‌ تواند انتخابی مناسب باشد.

مانیتور کولر مستر GM34_CW با صفحه نمایشی از نوع ال سی دی و با بهره‌ گیری از تصاویر اولتراواید شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید با جزئیات کامل محتواها را مشاهده کنید. تکنولوژی کاهش طول موج نور آبی نیز از ویژگی‌ های مانیتور ارائه شده توسط کولر مستر بوده که از چشم کاربران به بهترین شکل محافظت می‌ کند. این مانیتور از فناوری‌ های مختلف دیگری نیز پشتیبانی کرده و تمام کاربران حرفه‌ ای بدون کمترین دغدغه می‌ توانند جهت رندرینگ و طراحی گرافیکی از قابلیت‌ های آن استفاده نمایند.

بهترین مانیتور برای رندرینگ

سخن پایانی

تمام مانیتورهایی که معرفی کردیم برای رندرینگ و طراحی گرافیکی می‌ توانند انتخابی مناسب باشند. بر اساس اولویت بندی که انجام می‌ دهید و همچنین مقدار بودجه‌ ای که در اختیار دارید، می‌ توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع مانیتور گیمینگ و همچنین مانیتورهای مخصوص رندرینگ می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.