پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۷ که همین الان می توانید بخرید

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۷ که همین الان می توانید بخرید

در دنیای مدرن و دیجیتالی امروزی، گوشی های هوشمند همه گیر شده اند، تبلت ها که دیگر اگر به این راه خود به اینصورت ادامه دهند، بزودی از دور خارج میشوند و گجت ها هم بویژه ساعت های هوشمند نیز دارند کم کم وارد زندگی مردم میشوند. اما با تمام این پیشرفت های صورت گرفته، لپ تاپ ها بی سرو صدا و کاملا فروتنانه، زنده هستند و به راه خودشان ادامه میدهند. زمانی که می خواهید تصاویرتان را ویرایش کنید، چندین ایمیل را یادداشت کنید، اسناد ایجاد کنید و یا با هم دانشگاهیان و اعضای خانواده خود در ارتباط باشید، لپ تاپ گزینه ایده آلی است.

لپ تاپ ها یا نوت بوک ها هم در این مدت پیشرفت خوبی داشته اند. دیگر مجبور نیستید لپ تاپ های 3 کیلوگرمی و سنگین با عمر باتری حداکثری 2 ساعته را استفاده کنید. لپ تاپ های مدرن اینک سبک، شیک، با قابلیت حمل بالا و قدرتی مناسب برای انجام اکثر امور هستند.

برای خرید یک لپ تاپ مناسب، سه گزینه را باید همیشه مد نظر قرار داد: قدرت، کارایی، قابلیت حمل و راحتی آن. لپ تاپ باید یک صفحه کلید و صفحه نمایش خوب و کاربردی داشته باشد باشد، چرا که این دو، جزو مهمترین دلایلی هستند که می تواند یک لپ تاپ را از یک گوشی هوشمند و یک تبلت جدا کند. نمایشگر لپ تاپ نباید بر روی چشمان شما فشار بیاورد و باید به قدر کافی شفاف و روشن باشد. سخت افزار لپ تاپ باید به قدری قدرتمند باشد تا بتوانید با آن به ویرایش ویدیوها و تصاویر شخصی تان بپردازید و بازی های پیشرفته را نیز اجرا کنید. باید قابلیت حمل و نقل لپ تاپ آسان باشد و تمام روز بدون آن که نیازی به شارژ مجدد باشد، در اختیار شما باشد.

در مورد لپ تاپ ها وقتی می گوییم «بهترین لپ تاپ» با آن چیزی که در مورد گوشی و یا تبلت است، کاملا متفاوت است. نیاز کاربران برای خرید لپ تاپ به طور گسترده ای باهم متفاوت است. استفاده بعضی ها از لپ تاپ، مونتاژهای ویدیویی هست که باید مبلغ هنگفتی را برای خرید یک لپ تاپ قدرتمند بپردازند. بعضی ها هم لپ تاپی در حد معمول می خواهند که قدرت کمتری نیاز دارد. برخی دیگر نیز به یک لپ تاپ باریک نیاز دارند که شبیه به یک تبلت باشد و بتوانند راحت حمل کنند. در اینجا ما به معرفی بهترین لپ تاپ سال 2017 از هر نظر می بپردازیم؛ یک لپ تاپ که بتواند نیازهای اغلب کاربران را برآورده کند.

لپ تاپ های زیادی هستند که از کیفیت مناسبی برخوردارند و می توان آنها را لیست کرد، اما اگر شما به دنبال یک لپ تاپ هستید که از هر جهتی بتواند استانداردهای لازم را داشته باشد، واضح است که باید انتخاب مناسبی داشته باشید.
 

بهترین لپ تاپ 2017 نسخه ویندوز
مایکروسافت سرفیس لپ تاپ (Microsoft Surface Laptop)

لپ تاپ جدید مایکروسافت به خاطر ترکیب خوب قدرت، حمل آسان و عمر باتری خوب، جزو بهترین انتخاب برای اکثر خریداران است. مایکروسافت سرفیس لپ تاپ حاوی یک کیبورد و ترک پد عالی، یک نمایشگر لمسی با وضوح بالا و قابل عرضه در چهار رنگ مختلف است. این لپ تاپ از آخرین نسل پردازنده های اینتل استفاده می کند و می تواند تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی را پشتیبانی کند.

البته سرفیس لپ تاپ چندان هم ارزان نیست. قیمت این لپ تاپ 1299 دلار است اما هرآنچه که یک کامپیوتر پریمیوم قادر به انجامش است را انجام می دهد. اگر مدت زمان زیادی از روز را به کار با کامپیوتر خود می پردازید، فقط کافیست هزینه ای کمی بیشتر بپردازید و سرفیس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

یکی از نکات منفی این لپ تاپ، عرضه آن همراه با ویندوز 10 است. یک نسخه محدود ویندوز که شما را محدود می کند تا تنها از طریق فروشگاه ویندوز اقدام به نصب برنامه ها کنید. با این حال شما به راحتی می توانید نسخه ویندوز خود را به ویندوز 10 پرو تغییر دهید و بدون محدودیت به استفاده بپردازید. این آپگرید ویندوز تنها تا پایان امسال رایگان خواهد بود و پس از آن باید برای این انتقال 50 دلار باید بپردازید.
 

بهترین لپ تاپ 2017 نسخه مک
اپل مک بوک پرو (Apple Macbook Pro)

اگر رنگ لپ تاپ برای شما اهمیتی ندارد و می خواهید لپ تاپی داشته باشید که از سیستم عاملی به جز ویندوز برخوردار باشد، بهترین گزینه برای شما مک بوک پرو اپل است. مک بوک پرو از طراحی جمع و جور و سبک، کیفیت ساخت عالی و بزرگ ترین ترک پد در بین لپ تاپ های بازار برخوردار است.

لپ تاپ مک بوک پرو در مدل های مختلفی عرضه می شود، اما مدلی که مناسب اکثر مردم است، نسخه 13 اینچی آن است که با قیمت 1299 دلار به فروش می رود. این لپ تاپ یک کیبورد استاندارد و یک نوار لمسی فوق العاده عالی در مدل گرانقیمتش دارد.

نسخه گران قیمت مک بوک پرو، درگاه های یو اس بی بیشتری دارد. اما در مدل ابتدایی تنها از دو درگاه USB نوع C بهره می برد؛ بنابراین اگر این مدل را انتخاب می کنید، باید به صورت جداگانه یک دانگل را نیز خریداری کنید تا این درگاه ها را به چند درگاه تبدیل کنید.

سایر گزینه ها
اگر علاقه ای به مایکروسافت سرفیس لپ تاپ یا مک بوک پرو جدید اپل ندارید، و یا هزینه خرید آن برای شما بالاست، گزینه های دیگری نیز پیش روی شما قرار دارد. برخی از این لپ تاپ ها مناسب برای گیمرها هستند و برخی دیگر مناسب کاربران معمولی، برخی نیز مناسب کسانی هستند که نیازمند یک لپ تاپ سبک با قابلیت حمل بسیار مناسب هستند.
 

اچ پی اسپکتر ایکس 360 (HP Spectre X360)

مزایا:
- سبک و باریک
- بکار بردن متریال های باکیفیت
- عمر باتری خوب

معایب:
- عدم اسلات اس دی کارت
- نور پس زمینه فاقد تنظیمات خاص
- عدم ارائه کیفیت لمس بالای صفحه نمایش
 

اپل مک بوک (Apple Macbook)

مزایا:
- طراحی فوق العاده سبک و باریک
- نمایشگر زیبای رتینا
- عملکرد بهبود یافته

معایب:
- نداشتن قدرت مناسب در مقایسه با مک بوک های دیگر
- داشتن کیبورد لبه به لبه ضعیف
- داشتن یک درگاه USB نوع C
 

بلید 14 اینچی (Blade 14inch)

مزایا:
- عملکرد عالی گیمینگ
- طراحی قابل حمل
- کار با واقعیت مجازی

معایب:
- در مدل 1080p نمایشگر بد است
- ترک پد دارای عیب
- فن ها صدای زیادی دارند
 

دل ایکس پی اس 13 (Dell XPS 13)

مزایا:
- کیفیت ساخت مناسب
- کیبورد عالی
- ترک پد نرم
- نمایشگر شفاف و روشن

معایب:
- کلید پاور سفت و سخت
- رفتار غیرقابل پیشبینی در حالت Sleep
- باز کردن غیر راحت
- قابلیت تبلتی غیر ماهرانه
- داشتن درگاه های محدود
 

اپل مک بوک پرو حاوی تاچ بار (Apple Macbook Pro 15inch)

مزایا:
- کاهش قابل توجه اندازه فیزیکی دستگاه
- پد لمسی بسیار جالب
- داشتن Touch ID جهت بالا بردن امنیت شما

معایب:
- تاچ بار برای رشد نیازمند زمان است
- داشتن مشکلات هنگام کار با فایل های 4K حجیم
- استفاده از دانگل جهت داشتن درگاه های بیشتر
 

لنوو یوگا 910 (Lenovo Yoga 910)

مزایا:
- پردازنده سریع
- طراحی زیبا
- نمایشگر 4K و عدم مشکل برای باتری

معایب
- فن ها به طور مدام اجرا می شوند
- طرح صفحه کلید ایجاد مزاحمت می کند
- درگاه های غیرمنعطف USB نوع C
 

مایکروسافت سرفیس بوک نسخه پایه (Microsoft Surface Book)

مزایا:
- قدرت بالا
- کیبورد عالی و ترک پد
- انعطاف پذیری بالا

معایب:
- ضخیم و سنگین
- عمر باتری متوسط
- پردازنده و کارت گرافیک قدیمی

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.