پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

بهترین صندلی های گیمینگ بازار کدامند؟ راهنمای خرید صندلی گیمینگ

پنج شنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳

بهترین صندلی های گیمینگ بازار کدامند؟ راهنمای خرید صندلی گیمینگ

برای خرید بهترین صندلی گیمینگ نکات مختلفی وجود دارند که لازم است به آن ها توجه کنید. همانگونه که می دانید بازی های کامپیوتری و تجهیزات گیمینگ برای بخش زیادی از افراد به ویژه نوجوانان و سایر گیمرها سرگرم کننده هستند. گیمر هنگامی که برای نشستن جایگاه راحتی داشته باشد می تواند لذت بیشتری از بازی ببرد. اندام گیمر باید در طولانی مدت کاملا راحت بوده و به هیچ عنوان دچار خستگی نشود. در این میان خرید بهترین صندلی گیمینگ نه تنها با هدف بازی کردن بلکه برای حفظ سلامت اندام نیز اهمیت بالایی دارد. امروزه در بازار می توانید مراکز مختلفی را مشاهده نمایید که روی به فروش انواع صندلی گیمینگ می‌ آورند. طرح های مختلف و ارگونومی منحصر به فرد انواع صندلی های مخصوص بازی این امکان را فراهم کرده‌ اند را متناسب با نیاز خود و بودجه‌ ای که در اختیار دارید بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین صندلی های گیمینگ بازار پرداخته و نکات لازم در خرید را نیز بیان کنیم.

تفاوت صندلی اداری و صندلی گیمینگ در چیست؟

شاید در نگاه اول تصور کنید که در خرید صندلی گیمینگ یا صندلی اداری ملاک هایی که در نظر می گیرید یکسان باشند. با این حال تعریف صندلی های اداری و گیمینگ به صورت مداوم در حال تغییر بوده و امروزه با توجه به سلایق و انتظارات مصرف کننده می توان مدل های مختلفی از صندلی ها را انتخاب کرد.

به عنوان مثال برای صندلی گیمینگ شما باید به سراغ رنگ‌ های روشن و اسپرت بروید. علاوه بر این داشتن فرم بزرگتر و فریم متفاوت تر نیز از جمله فاکتورهایی به شمار می روند که می توانند در خرید صندلی گیمینگ و صندلی اداری تاثیر گذار باشند. در طرف مقابل صندلی های اداری با پس زمینه فضا ترکیب شده و معمولا اندازه ای کوچکتر و رنگ تیره تر دارند. تمام این موارد بیان می کنند که برای خرید بهترین صندلی گیمینگ و صندلی اداری باید فاکتورهای متفاوتی را در نظر بگیرید.

صندلی های گیمینگ که اصطلاحا با سبک خاص Race طراحی می شوند دارای ظاهر اسپرت و پشت برآمده هستند. علاوه بر این برای این که گیمر بتواند به خوبی بر روی صندلی سوار شود، نشیمنگاه آن ها را شیب دار طراحی می کنند. معمولا برای حفظ سلامت اندام گیمرها بالشتک هایی را جهت قرارگیری کمر و سر نیز بر روی صندلی گیمینگ مشاهده خواهید کرد. صندلی اداری به شکلی طراحی می شوند که تنها قادر به حرکت دادن آن به سمت بالا و پایین هستید. همچنین با قفل های محدودتر و ساده تر آن را طراحی می کنند. این شرایط موجب می‌ شود که قیمت صندلی اداری در مقایسه با قیمت صندلی گیمینگ به مراتب کمتر شود.

راهنمای خرید صندلی گیمینگ

به احتمال فراوان برای خرید بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار قصد خواندن این مطلب را دارید. خوشبختانه برندهای گیمینگ محبوبیت بالایی داشته و در رده های قیمتی مختلف انواع صندلی ها را با جدیدترین استانداردها و طراحی های منحصر به‌ فرد روانه بازار می‌ کنند. این رقابت در زمینه تولید صندلی های گیمینگ برای گیمرها نیز جذابیت زیادی دارد. با ما همراه باشید تا مهمترین نکات برای خرید بهترین صندلی گیمینگ را بیان کنیم.

ارگونومی صندلی گیمینگ

بدون تردید مهمترین فاکتوری که برای خرید صندلی های گیمینگ در نظر گرفته می شود، ارگونومی آن است.

صندلی های گیمینگ در مقایسه با صندلی های اداری دارای ساختار پیچیده تری نیز هستند. نوع طراحی و ساخت این مدل صندلی ها به گونه‌ ای بوده که گیمر می‌ تواند بدون کمترین مشکل و احساس خستگی تا ساعت ها مشغول به انجام بازی شود. در ساخت صندلی های گیمینگ معمولاً تلاش می‌ شود که زوایای خاصی مد نظر قرار گیرد. به همین علت گیمر گردن و گودی کمر خود را بر روی آن ها قرار می دهد. اگر روی به خرید صندلی گیمینگ حرفه ای بیاورید متوجه می شوید که این نکات تا چه اندازه می‌ توانند تاثیرگذار باشند.

نمونه های مختلفی از انواع صندلی های گیمینگ با سایزهای متفاوت وجود دارند که امکان تنظیم بخش های مختلف را در اختیار گیمرها قرار می دهند. به عنوان مثال قادر هستید که بالشتک های کمر و پشتی را تنظیم کرده و یا در صورت نیاز آن ها را جدا نمایید. این نوع طراحی و ارگونومی صندلی گیمینگ مشکلات زیادی مانند کمردرد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. نشستن به غیر اصولی و خمیده برای کاربران و گیمرهایی که مدت زمان زیادی را پشت میز سپری می‌ کنند مشکلات عدیده ای به وجود می آورد. صندلی های گیمینگ ارزان به واسطه عدم بهره مندی از ارگونومی مناسب در بلندمدت شما را دچار مشکل در این زمینه خواهند کرد. توصیه ما به شما این است که با هدف جلوگیری از کمردرد و درد گردن و همچنین بروز دردهای مزمن در خرید صندلی گیمینگ این فاکتور را به عنوان مهمترین گزینه مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت ساخت

نکته مهم بعدی برای انتخاب و خرید بهترین صندلی های گیمینگ، توجه به کیفیت ساخت آن ها است.

با توجه به اینکه انواع صندلی های مخصوص بازی با استانداردهای مختلف روانه بازار می‌ شوند، به سراغ خرید صندلی ارزان قیمت از برند گمنام نروید. کیفیت ساخت صندلی از شاخصه های مهم در انتخاب این محصول است. به عنوان مثال فریم صندلی باید به شکلی باشد که در بلند مدت دچار خط و خش و خرابی نشود. صندلی های باکیفیت به شکلی طراحی می شوند که با فریم های فلزی و معمولا از جنس فولاد مقاومت بسیار بالایی در شرایط مختلف از خود نشان می دهند.

در عین حال صندلی هایی که دارای فریم چوبی و پلاستیکی هستند طول عمر و قیمت کمتری دارند. یکی دیگر از مهمترین نکاتی که در بررسی کیفیت ساخت صندلی گیمینگ باید مورد توجه قرار گیرد، پایه های آن هستند. پایه های آلومینیومی مقاوم انتخابی بهتر در مقایسه با پایه های پلاستیکی به شمار می روند. نوع پر شدن بالشتک کمر گردن و سر از دیگر نکاتی به شمار می‌ روند که در کیفیت ساخت صندلی می‌ توانند موثر باشند. جنسی که برای بالشتک صندلی مورد استفاده قرار می گیرد باید به هیچ عنوان در کوتاه مدت و بلند مدت به داخل فرو نرود.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید سیستم گیمینگ

بهترین صندلی های گیمینگ از چه جنسی هستند؟

بعد از کیفیت ساخت و ارگونومی، معیار مهم بعدی برای خرید بهترین صندلی های گیمینگ جنس ماده سازنده است.

در مقایسه ای که بین انواع صندلی های گیمینگ انجام می دهیم، متوجه می شویم که برخی از آن ها با روکش های بی کیفیت روانه بازار می شوند. در این میان چرم طبیعی به واسطه مقاومت بالا در برابر آتش و آب انتخابی مناسب خواهد بود. علاوه بر این انواع متریال دیگر برای روکش های صندلی گیمینگ امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.

چرم پلی اورتان

پوشش پلی اورتان را می توان یک گزینه مناسب به جای چرم طبیعی در نظر گرفت. این جنس از پوشش صندلی گیمینگ برای گیمرها به واسطه قیمت بهتری که دارد، می تواند انتخابی مناسب به شمار رود. با وجود اینکه پلی اورتان در مقایسه با چرم طبیعی استقامت کمتری از خود نشان می دهد ولی قیمت ارزان تر آن است که می تواند یک فاکتور مهم برای خرید به شمار رود. در دراز مدت این مدل از پوشش ها گرم و خیس شده و همچنین نسبت به چرم طبیعی تنفس پذیری کمتری دارند.

پوشش چرم PVC

اگر در استفاده صنعتی به دنبال یکی از محبوبترین پلاستیک ها باشید، می توانیم به پوشش پلی وینیل کلراید یا PVC اشاره کنیم. به لطف مقاومت در برابر آب، لکه و آتش، امروزه می توانید محصولات زیادی را مشاهده کنید که از پوشش pvc بهره مند هستند. استفاده از افزودنی های مختلف برای انعطاف پذیر و نرم کردن ماده اولیه چرم PVC کمک می کند تا محصولاتی با کیفیت بتوان تولید نمود. از جمله ویژگی های صندلی های گیمینگ با پوشش پی وی سی می توان به ضد آب و ضد لکه بودن اشاره نمود. اگر از جمله گیمرهایی به شمار می‌ روید که در هنگام انجام بازی به طور مداوم مشغول به خوردن و نوشیدن هستید، خرید این مدل از صندلی ها را به شما توصیه می کنیم.

پارچه

در ساخت صندلی های گیمینگ امروزه به شکل رایج از پارچه ای استفاده می کنند. مقاومت کمتری که پارچه در مقایسه با سایر صندلی های گیمینگ دارد، نکته آزار دهنده ای به شمار می رود. در عین حال تنفس بالای روکش پارچه را می توان یک فاکتور مثبت در نظر گرفت. هنگام استفاده طولانی مدت از صندلی های پارچه ای احساس خنکی بیشتری خواهید کرد.

ابعاد صندلی

نکته مهم دیگر برای خرید بهترین صندلی های گیمینگ، بررسی ابعاد آن خواهد بود. در مقایسه با صندلی های عادی و اداری ابعاد این مدل صندلی ها تفاوت محسوسی دارند. تمام زوایای بدن توسط صندلی های گیمینگ مورد پوشش قرار می‌ گیرند. در خرید بهترین صندلی گیمینگ باید دقت کنید که فرم بدن شما به چه صورت بوده و آیا توانایی تنظیم ابعاد را در اختیار شما قرار می دهد یا خیر.

مقدار وزن قابل تحمل

نکته مهم دیگر برای خرید صندلی گیمینگ میزان وزنی است که می تواند تحمل کند. کیفیت ساخت صندلی گیمینگ بیان می‌ کند تا چه مقدار وزنی را می تواند تحمل کرده تا گیمر به راحتی روی به نشستن بر روی آن بیاورد. امروزه در بازار انواع صندلی های گیمینگ برای هر کاربری عرضه شده و می توانید بدون دغدغه جهت چالش‌ های وزنی و محدود شدن انتخاب، خرید خود را انجام دهید.

توجه به استایل بدنی گیمر، نکته مهم در خرید صندلی گیمینگ

یکی از مهمترین نکاتی که در راهنمای خرید بهترین صندلی های گیمینگ باید عنوان کنیم، توجه به تیپ بدنی و استایل گیمر باشد.

برای شما با ذکر مثالی این نکته را روشن می کنیم. تصور کنید دو نفر با قدهای ۱۶۵ سانتی متر و یا ۱۹۰ سانتیمتر دارای وزن یکسان نیز باشند. بدون تردید می توان گفت این دو فرد تیپ بدنی و استایل مشابهی ندارند. از این مثال می‌ توان نتیجه گرفت تنها المان وزن برای خرید صندلی گیمینگ نباید مورد توجه قرار گیرد. نوع استخوان بندی و میزان بلندای قامت گیمر نیز از جمله مهم‌ ترین نکاتی به شمار می‌ روند که می‌ تواند انتخاب صندلی را دچار تغییر کنند.

سازگاری با سیستم و میز بازی کاربر

نکته مهم دیگر برای خرید صندلی گیمینگ، سازگاری آن با نوع سیستم و میز بازی کاربر خواهد بود. در واقع تناسب صندلی با دستگاه بازی که می تواند PC و یا کنسول بازی های ایکس باکس و پلی استیشن باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. هر کدام از کنسول های بازی و سیستم های گیمینگ به صندلی مناسب نیاز دارند. علاوه بر این اگر کنسول بازی شما بر روی میز بلند یا کوتاه قرار گرفته است نیز در انتخاب بهترین صندلی گیمینگ تاثیر خواهد گذاشت.

برای خرید بهترین صندلی های گیمینگ جهت بازی کردن با کامپیوتر، لپ تاپ، ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو لازم است مدل های متنوع موجود در بازار را بررسی کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

قابلیت تنظیم در زوایای مختلف

صندلی های گیمینگ حرفه ای به شکلی طراحی می شوند که گیمر می‌ تواند در بخش های مختلف تنظیمات مورد نیاز را بر روی آن ها اعمال نماید. یکی از نکات مهم در خرید صندلی گیمینگ، امکان تنظیم بلندی آن است. متناسب با قد گیمر می توان صندلی گیمینگ را تنظیم نمود. علاوه بر این بخش های دیگر مانند نشیمنگاه و بالشتک نیز باید با توجه به استایل و تیپ بدنی کاربر تنظیم شوند.

برخی از صندلی های گیمینگ شما را یاری می‌ کنند تا اندازه شیب را تغییر داده و تسلط بهتری برای انجام بازی داشته باشید. در عین حال گزینه‌ های ارزان‌ قیمت تنها امکان حرکت به بالا و پایین را دارند. قابلیت های چند منظوره در صندلی های گیمینگ برای شما راحتی بیشتری فراهم می کنند.

قابلیت تنظیم دسته فراموش نشود

بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار مدل هایی هستند که به گیمر امکان تنظیم دسته را نیز بدهند. دسته های قابل تنظیم صندلی به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید آرنج و بخش های مختلف دست را در بهترین وضعیت قرار دهید. گاهی مواقع کاربر نیاز به استراحت کردن دارد. به همین دلیل دسته ها را در بهترین حالت قرار می‌ دهد. خرید صندلی گیمینگ حرفه ای به شما امکان تنظیم دسته را می دهد. در طرف مقابل برخی از صندلی های ارزان قیمت گیمینگ فاقد این ویژگی هستند.

مزایای خرید صندلی گیمینگ استاندارد

خرید بهترین صندلی های گیمینگ به شما کمک می کند تا بتوانید از مزایای متعددی بهره‌ مند شوید.

بهبود حالت بدن

استفاده از صندلی گیمینگ در مقایسه با صندلی های معمولی می تواند برای بهبود حالت بدن تاثیر بسزایی بگذارد. یک صندلی استاندارد به شما کمک می کند تا در حالت درست قرار گیرید. با انتخاب بهترین صندلی گیمینگ اطمینان خواهید یافت که سر، گردن، کمر، پاها و دست های شما در بهترین حالت قرار گرفته و از قوز کردن نیز جلوگیری می شود.

راحتی و تسلط

ویژگی دیگر صندلی های گیمینگ بالا بردن احساس آرامش و راحتی در هنگام انجام بازی خواهد بود. صندلی گیمینگ استاندارد و خوب به شما کمک می کند تا تسلط بیشتری داشته و به راحتی بتوانید در پشت میز خود قرار گیرید.

بهبود سطح تمرکز و انرژی

تحقیقات نشان داده است که نشستن بر روی صندلی گیمینگ استاندارد به شکل بهتری می تواند گردش خون را در بدن به جریان بیندازد. علاوه بر این جالب است بدانید که صندلی های گیمینگ جریان تنفس را نیز بهتر می کنند. به همین علت کاربر در حالت نرمال و طبیعی قرار گرفته و می تواند سلامت بدن خود را حفظ نماید. صندلی های گیمینگ بدون خستگی و درد امکان نشستن در مدت زمان بیشتری را فراهم می کنند. در نتیجه سطح کارایی و تمرکز شما افزایش خواهد یافت.

قیمت بهترین صندلی گیمینگ

بدون شک در خرید صندلی گیمینگ مهمترین فاکتوری که مد نظر قرار می گیرد، قیمت محصول است.

شاخصه های مختلفی وجود دارند که در اعلام قیمت صندلی های گیمینگ می‌ توانند موثر باشد. نوع برند تولید کننده از مهمترین نکاتی که به شمار می‌ رود گیمرها باید در خرید صندلی گیمینگ برای قیمت آن بررسی کنند. علاوه بر این کیفیت ساخت و جنس روکش و پایه های صندلی نیز از جمله موارد مهم در این زمینه هستند. ویژگی هایی دیگری مانند ارگونومی ساخت و قابلیت تنظیم بخش های مختلف در قیمت نهایی صندلی های گیمینگ تاثیر خواهند گذاشت. برای خرید بهترین صندلی گیمینگ سعی کنید مدل های متنوع را بررسی کرده و با توجه به استایل و تیپ بدنی انتخاب خود را انجام دهید.

برندهای معروف صندلی گیمینگ

برای خرید بهترین صندلی های گیمینگ می توانید از محصولات ارائه شده توسط برندهای معروف دیدن کنید. بازار خرید و فروش صندلی های گیمینگ امروزه بیش از گذشته رقابتی شده است. شرکت های بزرگ دنیا با هدف پاسخگویی به نیازهای کاربران انواع صندلی های گیمینگ را در استایل و فرم های مختلف روانه بازار می‌ کنند. در این میان شرکت هایی وجود دارند که بهترین صندلی های گیمینگ را با جدیدترین تکنولوژی ها در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

اگر قصد خرید بهترین صندلی های گیمینگ را دارید، می توانید از محصولات شرکت آمریکایی ریزر (Razer) دیدن کنید.این برند مشهور در بازار کشور ما نیز محصولات خود را با تنوع بالا در اختیار گیمرها قرار داده است. علاوه بر این شرکت ریزر در زمینه تولید هدست، کیبورد و موس گیمینگ نیز فعالیت خود را انجام می دهد.

برای انتخاب و خرید بهترین صندلی گیمینگ می توانید به سراغ محصولات گیمدیاس بروید.

کمپانی گیمدیاس فعالیت گسترده ای در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ انجام می دهد. انواع محصولات گیمینگ این برند از جمله ماوس گیمدیاس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

برند بعدی که بهترین صندلی های گیمینگ را در اختیار شما قرار می دهد، dxrace نام دارد. این شرکت به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات گیمینگ انجام می دهد. طراحی صندلی های گیمینگ توسط این برند بسیار متفاوت بوده و به شکلی صندلی های خود را تولید کرده که ستون فقرات گیمر به هیچ عنوان دچار آسیب نشود. شرکت های دیگر مانند havit و همچنین playseat در زمینه تولید و فروش صندلی های گیمینگ فعالیت گسترده‌ ای انجام می دهند.

در این میان بد نیست بدانید که یک برند ایرانی با نام راد سیستم نیز تلاش کرده است انواع صندلی های گیمینگ و اداری را در اختیار کاربران بگذارد. اگر برای خرید صندلی گیمینگ با محدودیت مالی مواجه هستید، توصیه می‌ کنیم به سراغ محصولات راد سیستم بروید.

معرفی بهترین صندلی های گیمینگ ارزان قیمت

برای خرید بهترین صندلی های گیمینگ ارزان قیمت می توانید مدل های زیر را در نظر بگیرید.

صندلی گیمینگ گیم دیاس مدل ZELUS E2 Mini PW

اگر قصد خرید صندلی گیمینگ با طراحی منحصر به فرد برای نوجوانان و کودکان را دارید، می توانید به سراغ محصول ارائه شده توسط گیمدیاس بروید.

صندلی گیمینگ گیمدیاس مدل ZELUS E2 Mini PW با طراحی خاصی که دارد، می‌ تواند تا ساعت ها شما را یاری کند تا بدون احساس خستگی بتوانید به انجام بازی بپردازید. این مدل صندلی با رنگ خاص برای ایجاد یک اتاق گیم اسپورت روانه بازار می شود. توانایی تحمل حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم وزن و بهره گیری از پوشش فوم با چگالی بالا را می توان از جمله ویژگی‌ های دیگر این صندلی در نظر گرفت. فراموش نکنید که قیمت محصولات گیمدیاس گیمینگ در مقایسه با تجهیزاتی که توسط برندهای دیگر عرضه می شوند بسیار مناسب تر است.

صندلی گیمینگ تیس مدل Gamer

گزینه بعدی که در لیست خرید بهترین صندلی ارزان قیمت گیمینگ می توانید بررسی کنید، محصول ارائه شده توسط برند تیس و با نام گیمر است. از ویژگی های این صندلی می توان به پر کردن گودی کمر با پشتی مخصوص اشاره نمود. علاوه بر این دسته های این صندلی نیز قابل تنظیم هستند. ارتفاع کلی صندلی به ۱۲۵ سانتیمتر می رسد. ناگفته نماند که امکان جدا کردن پشتی مخصوص کمر نیز بر روی این صندلی وجود دارد.

صندلی گیمینگ DXRacer NEX

اگر به دنبال خرید صندلی گیمینگ مقرون به صرفه هستید، می توانید به سراغ یک برند معتبر رفته و محصولی از آن انتخاب کنید. صندلی گیمینگ DXRacer NEX با کیفیت ساخت مناسب و دسته های قابل تنظیم در اختیار شما قرار می‌ گیرد. جنس روکش صندلی پارچه بوده و در استفاده طولانی مدت احساس خنکی می کنید. با وجود اینکه صندلی گیمینگ DXRacer NEX از جمله محصولات ارزان قیمت موجود در بازار به شمار می‌ رود ولی امکان تنظیم را به بخش های مختلف و زوایای آن برای شما فراهم شده است.

بهترین صندلی های گیمینگ حرفه ای

اگر محدودیت بودجه برای خرید بهترین صندلی گیمینگ را ندارید، می توانید به سراغ مدل های حرفه ای بروید.

صندلی Razer iskur

یکی از بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار توسط برند رایزر عرضه می‌ شود. این صندلی گیمینگ با کیفیت چرم بالا و با طراحی منحصر به فرد به شما کمک می کند تا مدت زمان طولانی بدون احساس خستگی مشغول به انجام بازی شوید. از جمله ویژگی‌ های مهم این صندلی می‌توان به قابلیت تحمل وزن تا ۱۳۰ کیلوگرم اشاره نمود. صندلی گیمینگ ارائه شده با ارگونومی منحصر به فرد شما را یاری می کند تا از مشکلات سلامتی و درد اندام بتوانید خود را در امان نگه دارید. در ساخت این صندلی شرایطی مد نظر قرار گرفته تا گیمر بتواند تمام بخش های آن را متناسب با استایل بدنی خود تنظیم کند.

صندلی گیمینگ Vertagear sl5000

صندلی مخصوص بازی Vertagear sl5000 بدون تردید یکی از بهترین محصولاتی به شمار می رود که امروزه می توانید در بازار مشاهده نمایید. طراحی این صندلی به گونه ای صورت گرفته که از گردن و کمر گیمر پشتیبانی ایده‌ آلی خواهد داشت. این صندلی را می‌ توانید در رنگ های مختلف و بسته به سلیقه خود خریداری کنید. امکان تنظیم ارتفاع تا 133.5 سانتیمتر نیز بر روی این صندلی وجود دارد. از جمله ویژگی‌ های جذاب صندلی Vertagear sl5000 می‌ توان به ایجاد فضای مدرن در دکوراسیون خانه اشاره کرد.

صندلی گیمینگ ریزر مدل Enki

اگر مشکل بودجه برای خرید بهترین صندلی های گیمینگ را ندارید، توصیه می‌ کنیم به سراغ مدل Enki از برند ریزر بروید. ساخت این صندلی به شکلی صورت گرفته که بر روی ستون فقرات خود کمترین فشار را احساس می‌ کنید. پشتی این صندلی محکم و کفی آن بسیار نرم است. با توجه به نوع قرارگیری بالشتک های صندلی ریزر مدل Enki، به راحتی می‌ توانید در بهترین حالت قرار بگیرید. مکانیزم این صندلی به این صورت است که با زاویه ۱۵۲ درجه ای به خوبی شما را یاری می کند تا در حالت راحتی بدون استفاده از دکمه ای خاص بر روی آن دراز بکشید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.