پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین تبلت های سال ۲۰۱۷ در بازار

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین تبلت های سال ۲۰۱۷ در بازار

مدتی است که شور و حرارت گذشته در بازار تبلت ها دیده نمی شود اما همچنان غول های تکنولوژی نظیر اپل، سامسونگ، مایکروسافت و آمازون در این بازار فعالیت می کنند و امسال هم محصولات جدیدی ارائه کرده اند. اگر به دنبال خرید تبلت جدیدی هستید، با استفاده از این مقاله بهترین انتخاب ممکن را انجام خواهید داد.

آیپد پرو 2017
احتمالا طرفداران پروپا قرص گوگل و مایکروسافت هم تبلت های اپل را بهترین های این بازار می دانند؛ طراحی بی نظیر، ضخامت کم، نمایشگر پیشرفته و پلتفرم اختصاصی از iOS که اکنون حرفه ای تر از همیشه شده، ترکیب فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار داده تا آن ها لذت استفاده از یک لپ تاپ را در تبلت خود تجربه کنند.
کمپانی اپل، امسال دو آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی را روانه بازار کرد.

چیپست مدرن A10X Fusion، نمایشگرهایی که مطابق با شرایط نوری تغییر پذیر هستند، پشتیبانی از کیبورد هوشمند و قلم اپل همراه با تاچ آی دی و البته دستیار هوشمند سیری، همه و همه این دو تبلت را به پلتفرم بسیار قدرتمندی تبدیل کرده اند.

تنها مشکل این تبلت ها این است که همانند سایر محصولات این شرکت تا زمانی که لوگوی اپل بر روی محصولی نباشد به خوبی نمیتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

آیپد 2017
مدل معمولی آیپد 2017 قابلیت های نسخه آیپد پرو جدید اپل را نداشته و قدرت آن نیز کمتر می باشد، اما باید توجه داشت که قیمت آن صدها دلار کاهش یافته و بالطبع ارزش خرید بسیار بالایی دارد. کیفیت ساخت بسیار بالا و قابلیت های ویژه iOS که در مدل پرو در دسترس کاربران است، در این محصول نیز در دسترس است  پس شما می توانید از این محصول به عنوان یک جایگزین کاملا پیشرفته لپتاپ های مک بوک استفاده کنید.

از این آیپد میتوانید برای انجام امور روزمره نظیر چک کردن ایمیل، یادداشت برداری و تماشای فیلم و سریال استفاده کنید.

باید توجه داشت که این محصول از قلم هوشمند اپل و کانکتور هوشمند به منظور استفاده از کیبرد هوشمند اپل پشتیبانی نمی کند؛ اما در عین حال به لطف تکنولوژی بلوتوث، شما می توانید یک کیبرد بلوتوثی را به آیپد 2017 متصل نمایید.

عملکرد این تبلت در مقایسه با نسل های قبلی بهبود پیدا کرده و با توجه به قیمت پایین آن به همراه پلتفرم یکسان با دو آیپد پرو از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

سامسونگ گلکسی تب اس 3
اگر به دنبال بهترین تبلت اندرویدی بازار هستید، نمی توان به راحتی از نام گلکسی تب اس 3 عبور کرد. در سال 2015 گوگل با معرفی Pixel C  اقدام به عرضه یک تبلت اندرویدی نمود که به دلیل بازخور خوب از سوی خریداران علاقه آنها به تولید و رشد پیکسل بوک ها بیشتر شده است. پس گلکسی تب اس 3 را باید رقیب شانه به شانه آیپد پرو دانست.

جدا از پلتفرم اندروید تب اس 3، این تبلت فوق العاده به نظر می رسد و انواع لوازم جانبی نظیر قلم هوشمند S Pen و یک کیبورد کاور 65 دلاری را پشتیبانی می کند.

پس اگر از طرفداران اندروید هستید و این پلتفرم را به iOS و ویندوز ترجیح می دهید، گلکسی تب اس 3 بهترین گزینه ی پیش رو است.

سرفیس پرو 2017
شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا از ویندوزبه عنوان یک سیستم عامل عادی بر روی تبلت ها استفاده کند تا کاربرانش با هزینه ی کمتری، محصولات 2در1 مجهز به ویندوز 10 را خریداری کنند. سرفیس پرو جایگزین بسیار عالی برای دسکتاپ می باشد، اما باید در نظر داشت که خرید یک کیبورد تایپ کاور جداگانه، لذت تجربیات دسکتاپی شما را تکمیل خواهد کرد.

از مهمترین مزایای یک تبلت ویندوزی میتوان به قابلیت اجرای تمامی نرم افزار های کامپیوترها نظیر فتوشاپ و آیتونز و همچنین یک مرورگر گسترده دسکتاپی اشاره کرد. در کنار این ویژگی های نرم افزاری، سخت افزار به روز و قدرتمند، کیفیت ساخت بالا، طراحی چشم نواز و نمایشگری شگفت انگیز بر روی تبلت سرفیس پرو 2017 استفاده شده تا کاربران حرفه ای هیچ مشکلی بابت استفاده از این محصول به جای دسکتاپ خود احساس نکنند. کیبورد تایپ کاور و قلم هوشمند Surface Pen  نیز تجربه ای تمام عیار در جهت  نیاز های حرفه ای شما خواهند بود.

آمازون فایر HD 2017
آمازون چند سالی است که به تولید تبلت های ارزان قیمت روی آورده است. آن ها امسال از دو تبلت جدید رونمایی کرده اند.

با استفاده از این تبلت ها که بیشتر مناسب کودکان می باشد، میتوان امور روزمره نظیر وبگردی، تماشای ویدئو و ارسال ایمیل را نیز انجام داد. هر دو مدل 8 اینچی و 10 اینچی آمازون فایر اچ دی گزینه های خوبی برای شما می تواند باشد.

قطعا این تبلت ها بهترین مشخصات داخلی و یا بالاترین وضوح نمایشگرها را در اختیار ندارند، اما قیمت پایین و قابلیت انعطاف پذیری از آن ها محصولات عالی ساخته که فروش خوبی را به همراه داشته اند. لازم به ذکر است که با این دو تبلت یک دستیار هوشمند الکسا نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ایسوس زن پد 3 اس 10
اگر قصد خرید یک تبلت اندرویدی را دارید، اما پلتفرم اندروید تعریف شده توسط آمازون نظرتان را جلب نکرده است، تبلت زنفون 3 اس 10 بهترین گزینه عرضه شده در سال 2017 می باشد. هرچند زن پد 3 اس هیچ جایزه ای را در ماه های منتهی به پایان سال میلادی برنده نشده است، با این وجود نمیتوان به راحتی از قیمت مناسب  در برابر امکانات آن چشم پوشی نمود.

در این رنج قیمتی، اسنپدراگون 650 سرعتی مناسبی ارائه میدهد. اندروید 7 نوقا که در اوایل سال عرضه شد نیز امکانات تقریبا مدرنی را همراه این تبلت در اختیار شما قرار می دهد. نمایشگر 9.7 اینچی با وضوح عالی 2K این تبلت، به شما فضای کافی برای تماشای فیلم، ارسال ایمیل و یا مرور وب ارائه می کند. با توجه 1 ساله بودن زنپد 3 اس، به راحتی میتوان آن را در لیست بهترین تبلت های سال 2017 قرار دهیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.