پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۳، معرفی بهترین بازی های بدون اینترنت IOS

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۷

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۳، معرفی بهترین بازی های بدون اینترنت IOS

انتخاب بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون از میان تعداد زیاد بازی‌ های جذاب و سرگرم کننده ممکن است کاری دشوار باشد. هر ساله برای پلتفرم ios و گوشی‌ های آیفون بازی‌ های زیادی انتشار می‌ یابد. برخی از این بازی‌ ها می‌ توانند عملکردی موفقیت آمیز داشته باشند. در عین حال برخی دیگر از بازی‌ ها برای کاربران جذابیت زیادی نداشته و به موفقیت زیادی دست پیدا نمی‌ کنند. تنوع بازی‌های آفلاین آیفون سبب شده است که انتخاب لیست بهترین گزینه‌ ها برای ما نیز دشوار شود. با این حال ما پس از بررسی‌ های زیادی که انجام دادیم، بازی‌ های زیر را در سبک‌ های مختلف انتخاب کرده و به شما معرفی می‌ کنیم. با ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید.

معرفی بهترین بازی‌ های آیفون بدون اینترنت در سال ۲۰۲۳

بهترین بازی‌ های بدون اینترنت آیفون برای کودکان تا بزرگسالان را در پایین برای شما آورده‌ ایم. با توجه به اینکه بازی‌ های آفلاین نیاز به اینترنت ندارند و بدون اتصال به آن می‌ توانید در هر مکانی سرگرم شوید، جذابیت بیشتری خواهند داشت.

بازی ماینکرافت Minecraft، از بهترین بازی های آفلاین آیفون

بدون تردید یکی از بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین که در پلتفرم‌ های دیگر نیز علاقه مندان زیادی دارد، بازی ماینکرافت است. با وجود اینکه گرافیک بازی Minecraft ابتدایی و ساده به نظر می‌ رسد ولی به هیچ عنوان نتوانسته بر عدم محبوبیت آن تاثیر بگذارد. در این بازی کاربر باید ابتدا با ایجاد نقشه و مپ مورد نظر خود در کنار دوستان و همراهان قرار گیرد. دو حالت برای انجام این بازی و ارتباط با بازیکن‌ های دیگر فراهم شده است. نخستین حالت اشتراک گذاری وای فای خواهد بود. در حالت دوم نیاز به استفاده از اینترنت دارید. در عین حال انجام این بازی به صورت تک نفره نیاز به اینترنت نخواهد داشت. جذابیت این بازی به شکلی است که بسیاری از کاربران از نسخه آفلاین آن نیز احساس رضایت کرده و از انجام آن به هیچ عنوان پشیمان نمی‌ شوند.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Subway Surfers

اگر به دنبال دانلود بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۳ هستید، توصیه ما به شما بررسی بازی Subway Surfers است. این بازی فوق العاده سرگرم کننده به کاربر آزادی عمل در محیط مجازی امن داده تا بتواند هر شکلی که می‌ خواهد در آن سرگرم شود. اگر چه این بازی برای کودکان گزینه‌ ای مناسب است ولی به واسطه گیم پلی جذابی که دارد، بزرگسالان نیز می‌ توانند مدت زمان زیادی خود را با آن سرگرم نمایند.

برای انجام این بازی آفلاین گوشی آیفون باید موانع مختلفی که پیش روی شما قرار دارند را گذر کرده تا بتوانید به انتهای آن برسید. این بازی تک نفره اهداف مختلفی دارد. به عنوان مثال گاهی اوقات می‌ توانید به مانند یک گیمر حرفه‌ ای عمل کرده و در بین راه با جمع آوری سکه‌ های بیشتر در مسیر خود از آن ها استفاده نمایید. با استفاده از این سکه‌ ها قابلیت‌ های مختلفی مانند کفش‌ های فنری جهت پرش از ارتفاع و تخته‌ های شناور را می‌ توان خریداری نمود. بازی Subway Surfers در عین ساده بودن به واسطه گیم پلی جذاب خود می‌ تواند مدت زیادی کاربران را سرگرم کند.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Candy Crush

بازی Candy Crush اگر که چند سال قبل برای پلتفرم اندروید رونمایی شده است ولی به واسطه جذابیت زیادی که دارد در سال ۲۰۲۳ نیز می‌ تواند در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون قرار گیرد. این بازی سرگرم کننده دارای جذابیت‌ های زیادی است. در این بازی کاربر باید آبنبات یا شکلات‌ های همرنگ را بتواند جهت کسب امتیاز مناسب به همدیگر نزدیک کند. شاید در مراحل ابتدایی تصور کنید که انجام بازی Candy Crush بسیار ساده است. با این حال هنگام پیشرفت در مراحل متوجه می‌ شوید که این بازی مقداری چالش برانگیز شده و هیجان زیادی به همراه دارد. بدون شک بازی Candy Crush به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون برای هر کاربر در هر رده سنی جذابیت خاصی دارد.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Badland

بازی Badland به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی‌ های بدون اینترنت آیفون جذابیت زیادی خواهد داشت. این بازی پازلی به شکلی است که کاربر باید در آن به عنوان یک موجود بیگانه مشغول به انجام بازی شده تا بتواند طراحی پازل‌ ها را انجام دهد. به واسطه نوع گیم پلی بازی Badland می‌ توان آن را در سری بازی‌ های اکشن و ماجراجویی نیز قرار داد. جالب است بدانید هم اکنون در سراسر دنیا بیش از ۳۰ میلیون نفر این بازی را استفاده می‌ کنند. از جمله جذابیت‌ های بازی Badland می‌ توان به گیم پلی مبتکرانه، مبتدی بر فیزیک و همچنین گرافیک خیره کننده آن اشاره کرد. این پایان کار نیست و سطوح خلاقانه در کنار صداگذاری حرفه‌ ای نیز جذابیت انجام بازی Badland را افزایش می‌ دهند.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Traffic Rider

اگر به دنبال یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون هستید و قصد دارید مشغول به رانندگی در آن شوید، توصیه ما به شما بررسی بازی Traffic Rider است. این بازی با گیم پلی بسیار هیجان انگیز شما را به دنبال چالش‌ های زیادی خواهد فرستاد. کاربر باید رکوردهای مختلفی را در این بازی بتواند به نام خود ثبت کند. رقابت در جاده‌ های مختلف از جمله ویژگی‌ های این بازی جذاب به شمار می‌ رود. هنگام گذر کردن از مراحل مختلف و پیمودن مسافت زیاد متوجه می‌ شوید که سطح بازی به مراتب دشوارتر شده و با چالش‌ های بیشتری مواجه می‌ شوید. بازی Traffic Rider با توجه به مراحل متنوعی که دارد در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین ios قرار گرفته است.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Civilization VI

در لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین می‌ توانیم به بازی Civilization VI نیز اشاره کنیم. یک بازی با طراحی متفاوت که شما را ساعت‌ ها می‌ تواند سرگرم کند. کاربر برای انجام این بازی باید مدت زمان زیادی با حریفان خود به رقابت بپردازد. هدف شما از انجام بازی این است که بتوانید از یک قبیله کوچک، تمدن فردی خود را به کل سیاره گسترش دهید. در ابتدا این بازی بسیار ساده بوده و شما با گذر کردن از مراحل مختلف و طی چند دوره می‌ توانید تمدن خود را به سرتاسر زمین منتهی کنید.

هنگام شروع بازی Civilization VI به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های ios آفلاین، کاربر یک مهاجر جنگجو بوده که باید شهرک خود را در مکانی مناسب دایر کند. در واقع باید بتوانید با بررسی‌ های لازم، مکانی که در آنجا به منابع آبی، غذایی و تولیدی دسترسی دارید، شهرک خود را ایجاد نمایید. در گام بعدی برای مراقبت از شهرک خود در برابر گزند مهاجمین باید راهکارهای مناسب را اتخاذ کنید. برای انجام این کار لازم است که با ایجاد جنگجویان و دایر کردن اردوگاه بتوانید یک امپراطوری را بسازید. پس از آن وقت با بررسی نقشه راه می‌ توانید مشغول به گسترش قلمرو خود با برنامه‌ ریزی‌های لازم شوید. از جمله فاکتورهایی که برای انجام این بازی نیاز دارید می‌ توان به صبر، تفکر و برنامه‌ ریزی اشاره کرد.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی LIMBO

بازی بعدی که می‌ تواند در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون در سال ۲۰۲۳ قرار گیرد، LIMBO نام دارد. این بازی به واسطه آنکه دارای تم تاریک است، می‌ تواند در دسته بازی‌ های ترسناک قرار گیرد. طراحی بازی به شکلی است که دارای محیطی تماما تاریک بوده و برای افرادی که به اصطلاح خوره بازی هستند، می‌ تواند انتخابی ایده‌ آل باشد.

این بازی به شکلی است که در آن کاراکتر باید به دنبال خواهر گمشده خود بگردد. در ابتدا درون یک جنگل قرار گرفته‌ اید و مشغول به جستجو خواهید شد. برای پیدا کردن خواهر، موجودات ترسناک و موانع مختلفی پیش روی شما ظاهر می‌ شوند. اگر قصد دارید به مراحل بالاتر بروید، لازم است که موانع مورد نظر را پشت سر بگذارید. کاربرانی که به دنبال بهترین بازی‌ های آفلاین ترسناک آیفون هستند و از علاقه‌ مندان به بازی‌ های داستان محور به شمار می‌ روند، می‌ توانند بازی LIMBO را انجام دهند.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Plague Inc

در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین ios، بازی Plague Inc دارای طراحی و ساختار متفاوت‌ تری است. این بازی توسط یک شرکت انگلیسی طراحی شده و کاربر در آن باید اطلاعات لازم را در خصوص بیماری طاعون به دست آورد. پس از آن با ترکیب کردن شبیه سازی و استراتژی، لازم است که بشر را از خطر بزرگ یعنی بیماری طاعون نجات داده و باید بتوانید آن را کنترل کند.

برای انجام این بازی کاربر قادر است که عوامل متعددی مانند علت بروز بیماری، نحوه انتقال و همچنین علائم آن را بررسی کرده و و با استراتژی کاربردی می‌ تواند آن را کنترل نماید. در کنار تمام این موارد باید بدانید که بازی Plague Inc یک مدل اپیدمی بوده که در آن مجموعه‌ ای از متغیرهای شبیه سازی شده و واقعی در خصوص بیماری طاعون مشاهده می‌ شوند. جالب است بدانید تا دو سال قبل این بازی بیش از ۱۶۰ میلیون مرتبه توسط کاربران دانلود شده است. با این حال همچنان تیم توسعه دهنده در حال بروزرسانی آن بوده و قرار است که کاربران بتوانند به اطلاعات بیشتری در خصوص سایر بیماری‌ ها و در نسخه های دیگر نیز دست پیدا کنند.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Fallout Shelter

بازی بعدی که ما پس از بررسی‌ های فراوان در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون آن را قرار داده‌ ایم، Fallout Shelter نام دارد. این بازی در دسته بازی‌ های استراتژیک قرار خواهد گرفت. گیم پلی این بازی به شکلی است که در آن کاربر درون محیطی قرار می‌ گیرد که انفجارهای هسته‌ ای سبب می‌ شوند به پناهگاه مراجعه کند. پس از وقوع انفجارهای هسته‌ ای و رفتن مردم به پناهگاه، اکنون شما باید کنترل آن را بر عهده بگیرید. با مدیریت درست پناهگاه می‌ توانید به موفقیت در انجام بازی برسید. این بازی در گوگل پلی برای بازی‌ های اندروید نیز توانسته امتیاز زیادی کسب کند.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Flow Free

اگر در لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۳ به دنبال یکی از بازی‌ های اعتیادآور هستید، توصیه ما به شما انجام بازی Flow Free است. بازی Flow Free که یک بازی پازل و جورچین ساده است، تا ساعت‌ ها می‌ تواند هر کاربری را سرگرم کند. در این بازی شما باید در هر تخته با رنگ‌ ها و جفت کردن آن ها مواجه شده تا بتوانید معمای پازل را حل کنید. از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های بازی Flow Free می‌ توان به طولانی بودن آن اشاره کرد. در هر بازی صدها سطح مختلف قرار گرفته‌ اند که تا ساعت‌ ها شما را سرگرم می‌ کنند. جالب است بدانید تاکنون برای بازی Flow Free بیش از ۲۵۰۰ سطح انتشار یافته و هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

به واسطه معمایی بودن بازی Flow Free، گاهی اوقات چالش‌ های عمیقی پیش روی کاربر قرار می‌ گیرد. در نهایت همه چیز برای موفقیت در این بازی به ذهن شما بستگی دارد. گرافیک تمیز، رابط کاربری جذاب و رنگارنگ، انیمیشن‌ های جالب توجه و جلوه‌ های صوتی سرگرم کننده همه و همه از جمله جذابیت‌ های این بازی به شمار می‌ روند. بخش زیادی از علاقه‌ مندان به بازی‌ های آفلاین ‏ios بازی Flow Free را یک مجموعه پازلی آرام بخش می‌ دانند.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Journey

در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین برای گوشی‌ های آیفون به Journey نیز برخورد می‌ کنیم. جالب است بدانید که این بازی برای علاقه‌ مندان به کنسول‌ های پلی استیشن نیز انتشار یافته است. هم اکنون کاربران می‌ توانند بازی Journey را بر روی گوشی‌ های آیفون خود نیز نصب کنند. در این بازی شخصیت اصلی ابتدا درون یک صحرای بزرگ گم شده است. برای گذر کردن از مراحل مختلف باید ماجراجویی‌ های زیادی را پشت سر بگذارید. از جمله ویژگی‌ های بازی Journey، انجام دادن آن به صورت آنلاین نیز است. در حالت تک نفره می‌ توانید لذت بسیار زیادی از بازی Journey ببرید.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Wayward Souls

در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون باید جایگاه ویژه‌ ای را برای Wayward Souls در نظر بگیریم. گیم پلی جذاب این بازی به شکلی است که تا ساعت‌ ها می‌ تواند کاربر را مشغول خود کند. در این بازی المان‌ های روگ لایک نیز مشاهده می‌ شوند. موارد مختلفی در این بازی وجود دارند که کاربر باید با گذر کردن از مراحل مختلف، آن ها را کشف کرده و تلاش خود را برای آنلاک کردن آن ها به کار گیرند.

سرعت بالا و ریتم تند بازی Wayward Souls از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های این اثر جذاب به شمار می‌ روند. یکی از سختی‌ های بازی Wayward Souls، بازگشت به ابتدای مرحله هنگام مرگ کاراکتر در بازی است. باید مراقب باشید که از سمت شما کوچکترین خطایی رخ ندهد. البته سختی بازی به شکلی است که حتما در مراحل مختلف با این مشکل مواجه می‌ شوید.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Brothers In Arms 3

در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون یکی از جذاب‌ ترین گزینه‌ هایی که معرفی می‌ کنیم، بازی Brothers In Arms 3 است. به احتمال فراوان شما نیز می‌ دانید که برای پلتفرم موبایل یکی از محبوب‌ ترین استودیوهای بازی سازی، استودیو Gameloft است. از جمله محبوب‌ ترین بازی‌ های این مجموعه می‌ توان به فرنچایز Brothers In Arms اشاره کرد. کاربر با انجام بازی Brothers In Arms 3 می‌ تواند در فضای جنگ جهانی تجربه ای هیجان انگیز داشته باشد.

در واقع بازی Brothers In Arms 3 یک اثر اکشن و سوم شخص بوده که با مراحل مهیج، ماموریت‌ های زیادی را پیش روی شما قرار خواهد داد. شما در این بازی باید برای تکمیل ماموریت‌ ها با نازی‌ های آلمان درگیر شوید. هر اندازه در بازی پیشروی می‌ کنید، با سلاح‌ های متفاوت‌ تری مواجه خواهید شد. با به دست آوردن این سلاح‌ ها می‌ توانید از قدرت بیشتری بهره‌ مند شده و با نیروهای دشمن نبرد کنید. علاوه بر این با گذر از مراحل ابتدایی، در طول بازی کاراکترهای جدیدی نیز به شما ملحق شده و با کمک کردن به همدیگر می‌ توانید دشمن را شکست دهید.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Toon Blast

یکی دیگر از مجموعه بازی‌ های چالشی و پازلی را در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین ios قرار داده‌ ایم. این بازی کاربر را به یک دنیای سرگرم کننده کارتونی هدایت می‌ کند. در انجام این بازی باید نهایت دقت را به خرج داده تا چالش‌ ها و موانع پیش رو را بتوانید پشت سر بگذارید. برای انجام این بازی باید بر اساس میزان فعالیتی که دارید به همراه اعضای تیم خود مشغول به جمع آوری سکه شوید. شاید یکی از نکات جالب بازی Toon Blast، شباهت آن به کلش آف کلنز باشد. بنابراین اگر علاقه مند به سبک بازی کلش آف کلنز هستید، می‌ توانید از این بازی نیز لذت ببرید. فراموش نکنید که برای انجام این بازی محدودیت هایی جهت تعداد حرکات پیش روی شما قرار می‌ گیرد. به همین علت باید با دقت کامل اقدامات لازم را انجام داده تا بتوانید از این مراحل گذر کنید.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

بازی Drop 7

آخرین بازی که در لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۳ قرار می‌ گیرد، بازی Drop 7 نام دارد. این بازی را نیز می‌ توان یک بازی پازلی در نظر گرفت. از جمله جذابیت‌ های بازی بازی Drop 7 می‌ توان به عدم داشتن محدودیت زمانی برای بازی با دیسک‌ ها و اعداد ۱ تا ۷ اشاره کرد. با توجه به این امر، با صبر و حوصله قادر هستید که در هر ردیف دیسک‌ های به هم پیوسته را ناپدید کرده تا بتوانید یک دور از بازی را تکمیل کنید. برای انجام بازی بازی Drop 7 پیش روی شما 3 حالت مختلف قرار گرفته است. در حالت عادی باید مخلوطی از دیسک‌ های خاکستری و رنگی را رها کرده تا بتوانید با حملات سرعتی کار خود را پیش ببرید.

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین

جمع‌ بندی

همانگونه که بازی‌ های آنلاین آیفون طرفداران زیادی به خود جلب کرده‌ اند، بازی‌ های بدون اینترنت نیز دارای علاقه مندان مخصوص به خود هستند. با مرور لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون به گزینه‌ های برخورد می‌ کنیم که تا ساعت‌ ها شما را سرگرم خواهند کرد. بدون شک عدم نیاز به اینترنت یکی از مهمترین دلایلی است که کاربران را ترغیب می‌ کند تا روی به انجام این بازی‌ ها بیاورند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.