پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

برچسب پشت جعبه علت فاش شدن مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۴

سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

برچسب پشت جعبه علت فاش شدن مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۴

تصویر منتشر شده از لیبل پشت جعبه گوشی Xiaomi Redmi Note 4 در فضای اینترنت و مجازی، مشخصات عضو بعدی خانواده ردمی نوت را آشکار ساخت.

این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است که در یک قاب فلزی شبیه به شیائومی ردمی نوت 3 خودنمایی خواهد کرد. پردازنده این گوشی به یک تراشه 10 هسته‌ای Helio X20 مدیاتک مجهز است و 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی این دستگاه را تشکیل می‌دهد.

گوشی ردمی نوت 4 با این تراشه به جنگ رقبا میرود. تعداد بسیاری کمی از گوشی‌های هوشمند بازار به این تراشه 10 هسته‌ای مجهز هستند. نسخه‌ سطح بالاتر این دستگاه با پردازنده Helio X25 و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. علاوه بر آن گزارش‌های منتشر شده نشان می‌داد که گوشی Redmi Note 4 می‌تواند با یک دوربین دوگانه و یک سنسور اثرانگشت یکپارچه با کلید اصلی آن عرضه شود؛ اما این نیز در حد یک شایعه است و هیچ مدرک معتبر یا تصویری دال بر صحت آن وجود ندارد.

به احتمال زیاد گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 4 با دوربین 13 مگاپیکسلی رو به عقب با فوکوس خودکار و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز است. به احتمال زیاد این دستگاه با اندروید 6.0 مارشمالو عرضه خواهد شد و رابط کاربری MIUI 8 بر بالای این سیستم‌عامل گوگل دیده خواهد شد. درباره باتری آن نیز باید گفت که این گوشی هوشمند از یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نیروی لازم برای روشنایی خود را فراهم می‌کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.