پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی کلی گوشی‌های Z Flip ۳

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷

بررسی کلی گوشی‌های Z Flip ۳

بررسی کلی گوشی‌های Z Flip 3

در این مقاله به بررسی ریز مشخصات نسخه جدید گوشی‌های سامسونگ سری Z پرداخته خواهد شد; پس اگر فردی هستید که به اخبار دنیای فنّاوری و سخت‌افزارها علاقه‌مند هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

 تاریخ 10 فوریه 2019 شرکت سامسونگ سری جدیدی از گوشی‌های موبایل هوشمند و منحصربه‌فرد خود را بانام گلکسی Z FLIP3 در بازار رونمایی کرد. می‌توان این‌گونه برداشت کرد که سبک این گوشی الهام گرفته از گوشی‌های تاشو قدیمی هست که برای سالیان طولانی این سبک گوشی طرفداران خود را داشت و البته که سری Z هم قابلیت تاشدگی داشت. طبق بررسی‌های صورت گرفته این سری گوشی توسط ابزارهای لوله مانندی که داخل دستگاه تعبیه‌شده ,که به آن قابلیت تاشدگی و حمل‌ونقل راحت‌تر را به کاربر می‌دهد.

مطالبی که در ادامه مقاله به آن پرداخته خواهد شد:

  • بررسی کلی سری گوشی‌های Z Flip 3
  • بررسی طراحی گوشی سامسونگ گلکسی سری Z Flip 3
  • بررسی داخل جعبه گوشی
  • بررسی باتری گوشی گلگسی Z Flip 3
  • بررسی صفحه نمایشگر گلگسی Z Flip 3
  • بررسی سخت‌افزار گوشی گلگسی Z Flip 3
  • بررسی دوربین گوشی گلگسی Z Flip
  • مزایای گوشی گلگسی Z Flip 3
  • معایب گوشی گلگسی Z Flip 3

بررسی کلی سری z گوشی‌های سامسونگ

 شرکت سامسونگ بعد از معرفی اولین سری از گوشی‌های تاشو خود، با برخوردهای مثبت فراوانی مواجه شد و موفقیت بسیاری را به ارمغان آورد؛ بنابراین تصمیم به معرفی نسخه به‌روزتر و بهتر خود بانام سری Z FLIP 3 کرد.

از مشخصات منحصربه‌فرد این سری جدید می‌توان به قیمت مناسب‌تر، قدرت نمایشگر با رزولوشن بسیار بهتر، قدرت سخت‌افزار با کیفت تر و همچنین نرم‌افزار قدرتمند اشاره کرد که باعث شده این سری مخاطبان و طرفداران خاص خود را داشته باشد. با توجه به نظرسنجی انجام‌گرفته از سری گلکسی Z Flip 3 می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • طراحی بدنه منحصربه‌فرد و مقاوم
  • قابلیت تاشدگی بدنه و حمل نقل راحت‌تر
  • کیفیت بالای لنز دوربین
  • طراحی سخت‌افزار قدرتمند
  • مقاومت بالا در مقابل آب و گردوغبار با گواهی IPX8
  • و ...

با ما همراه باشید تا در ادامه در مقاله به بقیه جزییات این سری گوشی‌های Galaxy z flip 3 و همچنین باکسینگ پرداخته خواهد شد.

بررسی طراحی گوشی سامسونگ گلکسی سری Z Flip 3

طبق یک اصل کلی ظاهر اولیه گوشی و نحوه طراحی آن بسیار در نظر کاربران بااهمیت بوده و هرچه که در طراحی اولیه سری گوشی‌ها دقت و ظرافت بیشتری بکار گرفته شود، می‌توان در جلب اعتماد مخاطبان موفق‌تر عمل کرد. چراکه هر شخصی قبل بررسی ریز مشخصات گوشی مدنظر، در ابتدا گوشی را ازنظر ظاهر و سهولت حمل‌ونقل و استفاده مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

شایان‌ذکر است در عصر مدرن که اکثر شرکت‌ها به گوشی‌های با ابعاد و سایز بزرگ پرداخته‌اند، معرفی این سری گوشی‌های گلکسی Z Flip 3 با طراحی خاص و قابلیت تاشدگی و نمایشگر قدرتمند، توانسته مخاطبان خاص خود مخصوصاً بانوان را به خود جذب کند. اگر شما هم از دسته اشخاصی هستید که به ابعاد گوشی اهمیت داده و طرفدار گوشی‌های با ابعاد کوچک‌تر باقابلیت قرارگیری راحت در جیب لباس خود هستید; سری Z Flip 3 با طراحی منحصربه‌فرد و خوش‌دست در بازار رونمایی شده که می‌تواند انتظارات شمارا فراورده کند. گوشی گلکسی Z Flip 3 در رنگ‌های بنفش، طلایی، مشکی با ظاهر روکش آینه‌ای آن در بازار عرضه‌شده است.

بررسی داخل جعبه گوشی

اولین نکته‌ای که بعد خرید محصول نظر کاربران را به خود جلب می‌کند، طراحی لوگو روی جعبه گوشی بوده که به‌صورت 2 خط که به شکل حرف Z بنفش طراحی‌شده که یادآور مراسم شرکت سامسونگ در معرفی این سری گوشی هست. بعد از باز کردن درپوش و جعبه، خود گوشی و بقیه محتویات جعبه دیده می‌شود. از اکسسوری هایی که در این جعبه مشاهده می‌شود می‌توان به شارژر 25 وات، هدفون AKG, کابل USB مدل CBA, کابل USB A, بعلاوه دفترچه راهنما استفاده از گوشی و باکس سرپوش‌های هدفون و درنهایت خود گوشی می‌توان اشاره کرد.

بررسی باتری گوشی گلگسی Z Flip 3

از دیگر قابلیت‌های قدرتمند سری گوشی‌های Z Flip 3 می‌توان به باتری باقدرت 3300 Ma در ساعت اشاره کرد؛ که کابل شارژر باقابلیت پشتیبانی 15 وات رونمایی شده. همچنین ظرفیت این مدل باتری برای صفحه نمایشگر با ابعاد بزرگ حدوداً 130 hertz است.

با توجه به قابلیت مطلوب باتری گوشی گلگسی Z Flip 3 و همچنین عرضه کابل شارژر فوق‌العاده 25 وات، تمامی کاربران به‌راحتی می‌توانند به شارژ گوشی خود بپردازند و مشکلات شارژ باتری در سری‌های قبلی اصلاح‌شده است.

بررسی صفحه نمایشگر گلگسی Z Flip 3

همان‌طور که میدانید داشتن یک صفحه نمایشگر باکیفیت و قوی برای یک گوشی نقطه قوت بسیار مهمی بوده به‌طوری‌که تماس مداوم دست با صفحه نمایشگر قدرتمند سری Z Flip 3 و کارکرد قابل‌قبول آن توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در ادامه معرفی قابلیت‌های نمایشگر باکیفیت این سری می‌توان به پشتیبانی کردن از فناوری HDR IO+ اشاره کرد.

 همچنین سری گلگسی Z Flip 3 دارای صفحه نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن full HD plus از مدل دینامیک مولد است. صفحه نمایشگر گوشی حدوداً 820 نیت حد نورانی به شما داده، علاوه بران قابلیت پشتیبانی از ترکیب رنگی بسیاری داشته و در محیط‌هایی که نور مستقیم به گوشی تابیده، نمایشگر کیفیت رنگی مطلوبی را نشان داده.

 برای افرادی که ساعات طولانی با گوشی در تماس بوده می‌توانند میزان نور صفحه را تنظیم کرده و آپشن فیلتر نور آبی هم در این سری گوشی به کمک افراد آمده تا صفحه نمایشگر چشم مخاطبان کمتر اذیت کند.

بررسی سخت‌افزار گوشی گلگسی Z Flip 3

 قبل از پروسه خرید گوشی مدنظر علاوه بر اطلاع از قیمت گوشی و امکانات لنز دوربین و ظاهر گوشی، بهتر است که از قابلیت‌های سخت‌افزار گوشی گلگسی Z Flip 3 هم اطلاع داشته باشید.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، شرکت سامسونگ در طراحی این سری گوشی‌ها قیمت مناسب برای کاربران و آپشن های قدرتمند و پیشرفته را مدنظر داشته. این سری گوشی گلگسی نماینده گوشی‌های سامسونگ دارای دراگون 888 بوده که جزء آپدیت ترین قابلیت‌های این شرکت بوده و عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد

سری گوشی‌های گلگسی سامسونگ Z Flip 3 دارای حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت و رم با ظرفیت 8 گیگابایت بوده که طبیعتاً قابلیت بسیاری برای افرادی که حجم اطلاعات گسترده‌ای را درگوشی‌های موبایل خود ذخیره می‌کنند، دارند.

بررسی دوربین گوشی گلگسی Z Flip

علاوه بر امکانات ذکرشده در بالا که هنگام خرید گوشی مدنظر کاربران هست، می‌توان به تجهیزات عکس‌برداری هم درگوشی اشاره داشت. دوربین ازجمله امکانات مهم متقاضیان هنگام خرید گوشی هست. درنتیجه کمپانی‌های مطرح ارائه‌دهنده گوشی تمام توان خود را برای استفاده از دوربین‌هایی با لنزهای قدرتمندتر در ابعاد کوچک‌تر در طراحی بکار گرفته‌اند. کمپانی سامسونگ سابقه درخشانی در طراحی گوشی‌هایی با دوربین‌های قدرتمند در ابعاد متناسب داشته و در طراحی گوشی گلگسی Z Flip 3 ۳ دوربین 12 مگا پیکسلی در پشت‌گوشی به چشم می‌خورد.

طبق مشاهدات انجام‌شده دوربین‌های طراحی‌شده درگوشی سری Z FLIP 3 کیفیت بسیار مطلوبی داشته و قابلیت فوق پیشرفته آن در فیلم‌برداری در روز و شب توانسته از رقیبان خود جلو بزند.

 از دیگر قابلیت‌های موردعلاقه این سری می‌توان به‌عکس برداری گوشی بدون تماس دست اشاره داشت که راهنما چگونگی انجام آن داخل دفترچه راهنما گوشی بیان‌شده است. از دیگر مزایای سری گلگسی Z Flip 3 می‌توان به پردازنده‌های قدرتمند کواگلام اشاره داشت.

مزایای گوشی گلگسی Z Flip 3

 صفحه نمایشگر

 این سری گوشی‌ها باقابلیت تاشدگی که از خود نشان می‌دهند، این امکان را به کاربران می‌دهد تا به‌راحتی صفحه گوشی را از آلودگی‌ها زدوده و صفحه نمایشگر تمیزی را به ارمغان می‌آورد.

ابعاد و ظاهر گوشی

 گوشی‌های گلگسی Z Flip3 با نهایت ظرافت ابعاد طراحی‌شده‌اند و قابلیت تاشدگی گوشی به کاربران امکان حمل‌ونقل هرچه راحت‌تر گوشی را خواهد داد.

کیفیت دوربین

 از دیگر مزایای گوشی‌های گلگسی Z Flip 3 می‌توان به لنز های قدرتمند گوشی اشاره داشت که برای افرادی که علاقه‌مند به حوزه عکس‌برداری هستند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین افرادی که علاقه‌مند به بازی کردن با گوشی هستند باکیفیت بالایی که نمایشگر داشته می‌توانند بیش‌ازپیش از بازی لذت ببرند.

معایب گوشی گلگسی Z Flip 3

 سری گوشی‌های گلسی Z Flip 3 قابلیت نگهداری شارژ متوسط داشته.
هنگام کار با گوشی زمانی که از عینک آفتابی استفاده می‌کنید به‌راحتی نمی‌توانید نمایشگر را مشاهده کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.