پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بررسی و مقایسه گوشی A۹ با A۷۰ ؛ کدام گوشی ارزشمندتر است؟

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

بررسی و مقایسه گوشی A۹ با A۷۰ ؛ کدام گوشی ارزشمندتر است؟

بررسی و مقایسه گوشی A9 با A70؛ کدام گوشی ارزشمندتر است؟
سامسونگ هر دو  گوشی  Galaxy A9 و  Galaxy A70 را در سال 2018 معرفی و به بازار عرضه نمود،حافظه موقت (ram) مشابه یکدیگر هستند. از نظر وضوح صفحه نمایش، سامسونگ گلکسی A70 از وضوح بهتری (1080x2400) نسبت به سامسونگ گلکسی A9 برخوردار است که دارای رزولوشن ( 1080x2220)  است. همچنین هر دو دارای حافظه داخلی یکسان هستند.

 

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

نمایشگر
سامسونگ گلکسی A9 اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد که از صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ Galaxy A70 کوچکتر است. هر دو تلفن از نوع Super AMOLED Screen Type برخوردار هستند. سامسونگ گلکسی A9 دارای چگالی صفحه نمایش 392 PPI است و سامسونگ Galaxy A70 تنها دارای 385 چگالی صفحه نمایش PPI است.

سخت افزار
از نظر پردازنده هر دو مدل سامسونگ از  Snapdragonاستفاده میکنند با این تفاوت که گوشی A9 از Snapdragon 660 و گوشی A70  با کمی تغییر از Snapdragon 675 بهره می برد.

هر دو موبایل از رم 6 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برند.همچنین  هر دو گوشی دارای اسلات کارت حافظه نیز هستند.

دوربین
سامسونگ گلکسی A70 به دوربین عقبی سه گانه 32MP + 8 MP + 5 MP مجهز می باشد در حالی که A9  دارای دوربین 24MPچهارگانه است که حتی 4گانه بودن دوربین این گوشی باعث برتری نسبت به A70 نشده است. همچنین اگر به دنبال یک گوشی با دوربین سلفی خوب هستید، Samsung Galaxy A70 در مقایسه با دوربین جلوی 24 MP سامسونگ Galaxy A9 بهتر است.

باتری
Galaxy A9 به باتری 3720 mAh مجهز شده در حالی A70 از باتری  4500 mAh بهره می برد که کارکرد  و عمر بسیار بهتری در طول  روز نسبت به A9 دارد.

سخن آخر
هر دو گوشی میان رده سامسونگ به صورت همزمان وارد بازار شدند ولی از A70 استقبال بیشتری شد این در حالیست که A90 دربا دوربین 4گانه به بازار عرضه شد ولی همیشه بیشتر بودن دوربین دلیل بر برتری آن نیست.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.