پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بررسی و مقایسه دقیق A۸۰ با Galaxy A۷۰

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

بررسی و مقایسه دقیق A۸۰ با Galaxy A۷۰

بررسی و مقایسه دقیق A80 با Galaxy A70
کدام مدل پرچمدار سامسونگ  سری گلکسی A برای شما مناسب است؟

 

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

سامسونگ تولید طیف گوشی های سری A خود را در آوریل سال 2019 ادامه داد و گوشی پرچمدار گلکسی A80 را با یک دوربین دوار و گلکسی A70  را  نیز با صفحه نمایش و باتری قدرتمند در کنار A50 ، A40 و A20e معرفی کرد.

ما در این مقاله به بررسی بر روی گلکسی A80 و گلکسی A70 می پردازیم  و تفاوت های آنها را مقایسه می کنیم.

تفاوت ظاهری
سامسونگ گلکسی A80 و A70 هر دو دارای نمایشگر با  اندازه یکسان 6.7 اینچ هستند و دارای رزولوشن Full HD + و پنل Super AMOLED هستند.

این دو دستگاه همچنین از یک قاب فلزی ، یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار هستند و هر دو تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهند. نرم افزار نیز در بیشتر موارد یکسان است.

گلکسی A80 سامسونگ دارای صفحه نمایش کامل و یکدست است و با استفاده از یک دوربین سه گانه چرخان امکان پذیر است که به طور خودکار به حالت کشویی بالا می رود و با فشار دادن دکمه سلفی در برنامه دوربین ، به حالت سلفی می روید.

در همین حال Galaxy A70 از طراحی ساده تری  برخوردار است و دوربین سلفی در قسمت بالای صفحه نمایش و یک دوربین عمودی سه گانه در قسمت عقب در گوشه بالا سمت چپ است.

نمایشگر
در حالی که اندازه و رزولوشن سامسونگ گلکسی A80 و A70 یکسان هستند ، نمایشگرها متفاوت هستند. A80 دارای نمایشگر یکپارچه که سامسونگ آن را New Infinity Display می نامد.

در عین حال A70 دارای شکاف کوچکی در بالای صفحه نمایش خود در مرکز نمایشگر است که دسترسی به دوربین جلوی آن را فراهم می کند. سامسونگ آن را Infinity U Display می نامد.

اندازه
سامسونگ گلکسی A80 و A70 به جز ضخامت آنها تقریباً در اندازه یکسان هستند.

A80 به طور قابل توجهی ضخیم تر از A70 است و بسیار سنگینتر نیز هست. در عین حال A70 ، باریک و سبک است.

دوربین
سامسونگ گلکسی A80 به لطف مکانیسم چرخش ، همان دوربین را در جلو و عقب دارد. این بدان معناست که شما در جلو و عقب یک مدل دوربین را خواهید داشت.

گلکسی A70 دارای یک دوربین سه گانه در قسمت عقب است اما A70 به جای یک سنسور اصلی، سنسور فوق العاده گسترده و سنسور Time of Flight داراست و همچنین مانند A80 ، دارای سنسور اصلی ، سنسور فوق العاده wide و حسگر عمق است. همچنین دارای یک سنسور دوربین جلوی جداگانه می باشد.

سخت افزار
گلکسی A80 سامسونگ جک هدفون 3.5 میلی متری را ندارد و همچنین از microSD برای ذخیره سازی اطلاعات پشتیبانی  است . این گوشی  فقط در یک مدل که دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت موجود است.

در عین حال Galaxy A70 هم از جک هدفون و هم از پشتیبانی microSD برخوردار است. همچنین در دو مدل عرضه می شود ، یکی با 6 گیگابایت رم و دیگری با 8 گیگابایت رم. مانند A80 ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. سامسونگ گلکسی A80 از پردازنده کمی پیشرفته‌تر نسبت به گلکسی A70 برخوردار است ، بنابراین احتمالاً مدل پرچمدار کمی سریعتر و کمی قدرتمندتر خواهد بود.

سخن آخر
گلکسی A80 سامسونگ بدون شک از لحاظ طراحی هیجان انگیز تر از دو پرچمدار سری A است ، اما به این معنی نیست که این بهترین  مدل این سری است.

A80 مشخصات خوبی دارد ، از جمله پردازنده مناسب ، صفحه نمایش یکدست و دوربین سه گانه چرخان .در A80 مطمئناً تجربه  متفاوتی را از یک گوشی می بینید.

در عین حال A70 دارای نمایشگر بزرگ، باتری عظیم، جک هدفون و شکاف microSD است ، در حالی که همچنین دارای یک پردازنده خوب و رم مناسب است. همچنین قیمت ارزانتر از A80 باعث شده که بدون شک A70 را برای بسیاری از افراد به یک مدل جذاب تر تبدیل می کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.